
Aktualizacja danych operatora T-Mobile
#26
Napisano 31 stycznia 2017 - 21:33
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#27
Napisano 31 stycznia 2017 - 22:36
A czy w Orange działa już VoLTE na iPhone ?
#28
Napisano 31 stycznia 2017 - 22:38
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#29
Napisano 31 stycznia 2017 - 22:41
Pytanie czy jak wprowadzą VoLTE to czy nadal bedzie możliwoiść wyboru. W T-Mobile też była możliwość wyboru 2G, ale jak wprowadzili VoLTE to już nie ma takiej możliwości
Użytkownik Faflucy edytował ten post 31 stycznia 2017 - 22:43
#30
Napisano 01 lutego 2017 - 14:06
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#31
Napisano 01 lutego 2017 - 14:25
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#32
Napisano 01 lutego 2017 - 14:57
Dokladnie, nie ma sensu utrzymywanie 2G kiedy niebawem pojawi się 5G. Natomiast dla odciążenia sieci jest teraz usługa wi-fi calling lub VoWiFi gdzie w ogóle możesz być cały czas poza zasięgiem.
iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE
#33
Napisano 01 lutego 2017 - 16:25
Ciekawe - mam atywna usluge, dostalem potwierdzenie sms ze aktywowane - opcji jak nie bylo tak nie ma - taryfa rodzina itd.. wiec jest na liscie.. przelacznik do VoLTE jest. WiFi Calling - ni hu hu.. jest jakas opcja aby wymusic uaktualnienie ustawien operatora czy po prostu jest to wina deweloperskiego builda.
A.
#34
Napisano 01 lutego 2017 - 17:17
Ja posiadam iphone 7, jestem w tmobile i mam do wyboru 2G ios 10.3 beta 1
MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB | iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro
#35
Napisano 01 lutego 2017 - 17:19
Bo w becie nie działa VoLTE i Wifi calling.
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#36
Napisano 01 lutego 2017 - 17:27
No właśnie wysyłałem SMS do tmobile na Volte i wifi calling, poczekam na oficjalna wersje jak wjedzie
MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB | iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro
#37
Napisano 01 lutego 2017 - 20:41

iMac + MacBook Air + Time Capsule | iPhone 12 Pro | iPhone 11 Pro Max | WATCH + Band(PRODUCT) RED | iPad Pro 12,9" + Pencil
#38
Napisano 01 lutego 2017 - 20:56
A co w przypadku bety ios 10.3 tam mamy wersję 27.5, czekać aż będzie dostępne dla bety? Obie usługi juz aktywowalem i zostało potwierdzone smsem
MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB | iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro
#39
Napisano 02 lutego 2017 - 13:41
A co w przypadku bety ios 10.3 tam mamy wersję 27.5, czekać aż będzie dostępne dla bety? Obie usługi juz aktywowalem i zostało potwierdzone smsem
Pozostaje czekac, mam tak samo. Infolinia T-M wie tyle co nic i upieraja sie ze dziala itd.. czyli trzeba czekac
#40
Napisano 02 lutego 2017 - 19:43
Witam,
mam to samo, na ekranie pojawił się komunikaty, że jest aktualizacja od operatora, więc zaakceptowałem. Nie można już wybrać 2G. Pani konsultant z sekcji technicznej z którą minuta rozmowy kosztuje 2,50 zł powiedziała, że problem jest świeży i poważny, ponieważ T-Mobile nie pomyślało wprowadzając poprawkę o tym, że są klienci u których sygnał 3G jest bardzo słaby i nie mogą się połączyć z wifi.
Ja dziś wysłałem reklamację, ponieważ uznałem, że system 2G można zacząć likwidować jeżeli pokryje się teren tak dobra siecią 3G, że klient nie poczuje spadku zasięgu... Już przemilczmy szybsze rozładowanie baterii, ale poprawka jest naprawdę nieprzemyślana i jest wpadką operatora.
Postawiłem im warunek: jeżeli w moim prywatnym Iphone 7 nie przywrócą 2G, to trzy umowy przenoszę do konkurencji.
To jest kuriozum, jak można zabierać klientowi dostęp do 2G, jeżeli sieć 3G nie jest tak rozbudowana, by mieć poziom zasięgu taki sam? To ich sprawa, że muszą nadajniki bliżej siebie umieszczać by 3G było bardzo dobre - my za to płacimy. Pani konsultant dała mi rabat cały abonament na przyszły miesiąc.
#41
Napisano 03 lutego 2017 - 00:21
a nie idzie w jakiś sposob wyciągnąć poprzedniej wersji ustawien operatora ?? Np z iphona 5s?
#42
Napisano 03 lutego 2017 - 11:43
można to tylko poprawić w nowej wersji oprogramowania wydanej przez apple. Jeżeli ktoś zaakceptował poprawkę, to nie da się już wymusić 2G. Mogli wcześniej dać smsa, że zamierzają dać taką poprawkę i jeżeli chce się mieć możliwość wymuszenia 2G to nie należy jej aktualizować... Albo dać poprawkę, która zawiera ich nowość i tez daje możliwość wymuszenia 2G. Dlaczego nie wybrali między tymi dwiema opcjami?
#43
Napisano 03 lutego 2017 - 14:18
Z tego co mi wiadomo to producent telefonu aktualizuje swój sprzet (to na jakich pasmach sieci ma pracować) za pomocą kanałów operatora a nie sam operator.
Na razie aktualizacja jest dla użytkowników iP w sieci T-mobile i pewnie weszła w wyniku wrowadzenia przez operatora technologii Voice Over LTE i Wi-Fi. Czy inni operatorzy też tak zrobią? Nie wiadomo. Prędzej samo wi-fi calling.
Może brak opcji 2G dotyczy tylko tych, którzy aktywowali VoLTE.
W innych telefonach 2G w T-mobile działa tak jak wcześniej (tych starszych i nowszych) i ma się póki co bardzo dobrze.
Z czasem 2G umrze śmiercią naturalną ale jeszcze nie tak szybko, zbyt wiele osób korzysta ze zwykłych prostych telefonów gdzie nawet 3G nie ma więc nie ma mowy o zupełnym wyłaczeniu 2G.
Poza tym 2G to nie tylko sieć komórkowa (bankomaty, terminale płatnicze).
Może niebawem bedzie 27.2 https://support.t-mo.../docs/DOC-32574
iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE
#44
Napisano 04 lutego 2017 - 12:48
Może brak opcji 2G dotyczy tylko tych, którzy aktywowali VoLTE.
Dotyczy wszystkich. W mojej taryfie volte i vowifi jest niedostepne a na 27.1 tez nie mam możliwości wyboru 2G, Co więcej na 27.1 przestały działać mi MMSy ;P
#45
Napisano 05 lutego 2017 - 13:08
Czy wszystko dzieje się z automatu?
Użytkownik untaztood edytował ten post 05 lutego 2017 - 13:08
iPhone 15 Pro 256GB Mac mini (Late 2014) Apple Watch Ultra 2 AppleTV 4K
#46
Napisano 05 lutego 2017 - 13:13
- untaztood lubi to
#47
Napisano 05 lutego 2017 - 13:51
iPhone 11
#48
Napisano 05 lutego 2017 - 17:16
Ale 4G to możesz spokojnie wyłączyć i działać tylko na 2G + 3G.
Użytkownik myk6414 edytował ten post 05 lutego 2017 - 17:17
- untaztood lubi to
#49
Napisano 19 kwietnia 2017 - 17:08
Czy w T-Mobile na kartę działa WiFi calling? Po włożeniu startera T-Mobile na kartę zaktualizowały się ustawienia operatora i pojawiła się możliwość włączenia WiFi calling w testowanym iPhone 5s. Jadnak w trybie samolot ale z włączonym WiFi nie można dzwonić, jakby usługa nie była realizowana.
Infolinia stwiardziła, że ma działać nawet na karcie, nie tylko w abonamencie. Wcześniej była inormacja, że tylko w abonamentach i to nielicznych.
Użytkownik Janusz MB edytował ten post 19 kwietnia 2017 - 17:15
#50
Napisano 20 kwietnia 2017 - 19:34
W t-mobile działa tylko w abonamentach jump i supernet, trzeba wysłać sms aby uruchomić usługę VoWifi (na iPhone 5s działa tylko VoWifi, VoLTE nie zadziała).
- VoWiFi – SMS o treści TAK na 80535
W tych taryfach działa VoWifi
- Rodzina, Jump, Supernet
- Jump Pro, Komfort, Pakiet dla Biznesu, Nowy PB
Aktywacja 72 godziny, usługa bezpłatna.
MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB | iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych