Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

6s plus wada ekranu?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#26 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 25 lutego 2017 - 09:07

Ten co masz oddaj do utylizacji i kup nowy jak sie boisz oddac do serwisu.

#27 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 lutego 2017 - 09:24

Bo jak wiadomo, refuby mają nieraz różne wady a niby miały być dobrze sprawdzone. 

 

 

Daj jakiś przykład, jakieś zdjęcie czy cokolwiek na potwierdzenie tej tezy. Bo ja przez lata kilkaset sztuk  z wymiany miałem i jeśli dobrze pamiętam to jeden przypadek był, że telefon miał jakąś wadę.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#28 kamilns

kamilns
  • 232 postów

Napisano 25 lutego 2017 - 12:18

Daj jakiś przykład, jakieś zdjęcie czy cokolwiek na potwierdzenie tej tezy. Bo ja przez lata kilkaset sztuk  z wymiany miałem i jeśli dobrze pamiętam to jeden przypadek był, że telefon miał jakąś wadę.

Kiedyś dostałem ipoda touch 4g z wymiany i wyjscie sluchawkowe oraz to szerokie usb widac bylo ze ostro bylo uzywane przez poprzednia osobe. Strasznie zajechane były(porysowane od wtyczek).



#29 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 25 lutego 2017 - 12:38

Chyba ta wymiana odbyla sie z jakims cyganem na bazarze a nie w autoryzowanym serwisie.

#30 kamilns

kamilns
  • 232 postów

Napisano 25 lutego 2017 - 13:07

Chyba ta wymiana odbyla sie z jakims cyganem na bazarze a nie w autoryzowanym serwisie.

ispot. Jak chcesz wiedzeic to złącza zostaja te same.



#31 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 25 lutego 2017 - 13:08

Ja tam zawsze wszystko mam nowe.

#32 Radi-83

Radi-83
  • 247 postów

Napisano 25 lutego 2017 - 22:26

Nie słyszałem, żeby refurby nieraz miały jakieś wady. To mit.

 

Wymieniałem Iphone 5 z powodu świecącego piksela i dostałem z regenersis sztukę z odpryskami, przyciski i tacka sim moim zdaniem byly trochę jasniejsze niz reszta obudowy a ekran byl tak samo zolty jak w moim a gora ekranu ciemniejsza tez jak w moim. Liczylem, ze trafie na lepszy ekran ale jak zobaczylem co dostalem to go sprzedalem.


Ten co masz oddaj do utylizacji i kup nowy jak sie boisz oddac do serwisu.

Jeśli to do mnie, to mam uzasadnione obawy co do oddawania z powodu ekranu, bo w Cortland wrócił do mnie nienaprawiony a dodatkowo zostal porysowany.


Daj jakiś przykład, jakieś zdjęcie czy cokolwiek na potwierdzenie tej tezy. Bo ja przez lata kilkaset sztuk  z wymiany miałem i jeśli dobrze pamiętam to jeden przypadek był, że telefon miał jakąś wadę.

Ja nie powiedzialem ze to regułaz wadliwymi refubami tylko ze czasem tak sie zdarza. Nawet podczas mojej kilkulatniej obecnosci na forum czytalem wiele tematow jak ktos po kilka razy wymienial np klikajacy ekran w 6tce.


  • FireBird lubi to

#33 Baton1203

Baton1203
  • 65 postów

Napisano 26 lutego 2017 - 02:39

Mam identyczną plamkę w lewym górnym rogu. Zastanawia mnie jedna rzecz, czemu jest widoczna jedynie na kolorach, a na biały tle w ogóle ?

#34 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 04 maja 2017 - 18:13

 


Jeśli to do mnie, to mam uzasadnione obawy co do oddawania z powodu ekranu, bo w Cortland wrócił do mnie nienaprawiony a dodatkowo zostal porysowany.

 

Z jakiego powodu oddawałeś? Co się działo z wyświetlaczem? Jak uzasadnili odmowę naprawy?



#35 Radi-83

Radi-83
  • 247 postów

Napisano 06 maja 2017 - 00:22

Z jakiego powodu oddawałeś? Co się działo z wyświetlaczem? Jak uzasadnili odmowę naprawy?

Oddawałem głownie z powodu ciemniejszego górnego bodajże lewego narożnika, a prawdę mówiąc cały też nie był idealny, bo moim zdaniem po skosie prawa połowa ekranu miała cieplejszy, bardziej żółty odcień. W uzasadnieniu było napisane, że nie wykryto usterki, i sprzęt jest zgodny z normami Apple.



#36 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 06 maja 2017 - 12:31

Oddawałem głownie z powodu ciemniejszego górnego bodajże lewego narożnika, a prawdę mówiąc cały też nie był idealny, bo moim zdaniem po skosie prawa połowa ekranu miała cieplejszy, bardziej żółty odcień. W uzasadnieniu było napisane, że nie wykryto usterki, i sprzęt jest zgodny z normami Apple.

Zaciemnienie miałeś takie jak moje widoczne na zdjęciu w pierwszym poście czy związane z ciemniejszym podświetleniem na większej powierzchni? Gdzie oddawałeś, decyzje podjęli na miejscu czy wysyłali gdzieś dalej? Dopytuję bo jeśli mam oddać tel na 2 tygodnie i męczyć się z "htc desire s" a po tym czasie otrzymać nienaprawiony telefon i być może jeszcze porysowany to zrezygnuję mimo że już mam zlecenie naprawy i kuriera zamówionego na wtorek. 



#37 Radi-83

Radi-83
  • 247 postów

Napisano 07 maja 2017 - 02:46

Zaciemnienie miałeś takie jak moje widoczne na zdjęciu w pierwszym poście czy związane z ciemniejszym podświetleniem na większej powierzchni? Gdzie oddawałeś, decyzje podjęli na miejscu czy wysyłali gdzieś dalej? Dopytuję bo jeśli mam oddać tel na 2 tygodnie i męczyć się z "htc desire s" a po tym czasie otrzymać nienaprawiony telefon i być może jeszcze porysowany to zrezygnuję mimo że już mam zlecenie naprawy i kuriera zamówionego na wtorek. 

Wydaje mi się, że to było coś z podświetleniem bo u mnie było to widocznie również na białym tle i nie aż takie ciemnie jak u Ciebie ale różnica była odczuwalna jak się porównało z sąsiednim narożnikiem ekranu. Oddawałem do Cortland w Warszawie na ul Bitwy Warszawskiej, odesłali do centrum serwisowego Apple a trwało to jakoś 9 dni jak dobrze pamiętam. Ja po całej historii się wkurzyłem i go sprzedałem ponieważ zarysowania przelały czarę goryczy (porysowane jabłko i obie fugi antenowe) Nowy właściciel był zadowolony  ;) tyle że ja straciłem 550 zł na odsprzedaży, potem przerobiłem 6 sztuk z AOS i w sumie jedna była w miarę do zaakceptowania ale ostatecznie oddałem, poczekałem na iphone 7 po 2 sztukach ze złym ekranem również zwróciłem i kupiłem ponownie 6s z myślą jaki będzie taki zostawiam i w sumie ekran jest zadowalający lecz też nie idealny, bo taki to wyjątkowym szczęśliwcom się trafia. Taka oto moja historia w skrócie, nie zniechęcam Cię do oddania do serwisu, może ta usterkę by uznali, ciężko ich przewidzieć, ale ja jestem pedantem i po pół roku użytkowania tel ma jedną mikro wgniotkę chyba od ziarnka piasku, więc już z tym egzemplarzem sobie darowałem serwis bo takie rysy jak otrzymałem wcześniej to u mnie nie było nawet po kilku latach. Po czasie, przywykłem do tego ekranu i przestałem aż tak na to zwracać uwagę. Decyzja należy do Ciebie, powodzenia i pozdrawiam :) 


  • FireBird lubi to

#38 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 07 maja 2017 - 15:56

 Ja po całej historii się wkurzyłem i go sprzedałem ponieważ zarysowania przelały czarę goryczy (porysowane jabłko i obie fugi antenowe) 

 

Robiłeś fotki przed oddaniem do serwisu? Było nie przyjmować telefonu w tym stanie.



#39 Radi-83

Radi-83
  • 247 postów

Napisano 07 maja 2017 - 20:34

Robiłeś fotki przed oddaniem do serwisu? Było nie przyjmować telefonu w tym stanie.

Nie, nie robiłem fotek bo byłem przekonany że mi wymienią na refuba i nie będą potrzebne, no i się przeliczyłem. Mogłem nie przyjąć ale jak bym udowodnił, że tego nie było ? ale ostatecznie i tak nic na tych ryskach nie straciłem, bo nie obniżyłem z tego powodu ceny a kupujący nie zgłaszał zastrzeżeń.



#40 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 maja 2017 - 09:07

Sześć razy zwracałeś iPhona 6S, a potem dwa razy siódemkę? Wszystkie były wadliwe i miały przebarwienia na ekranie?


Użytkownik macsupport edytował ten post 08 maja 2017 - 09:07

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#41 Radi-83

Radi-83
  • 247 postów

Napisano 10 maja 2017 - 00:41

Tak, każdy coś miał, a to fragmenty, ciepłego odcienia ekranu, nierówne podświetlenie, charczący głośnik, czy luzne przyciski. Mi najbardziej zależało aby ekran był ok, ale to chyba najtrudniejszy element iphona do trafienia w wersji idealnej ;p W obecnym musiałem się pogodzić z niedociągnieciami bo albo bym wymieniał poł roku albo w ogóle zrezygnował z posiadania tego telefonu. Jak ktoś jest mało spostrzegawczy, badz nie przyklada do tego duzej wagi to pewnie powie ze to nic takiego, albo nie zauważy ale ja niestety należę do tych bardzo wymagających. 

 

Sześć razy zwracałeś iPhona 6S, a potem dwa razy siódemkę? Wszystkie były wadliwe i miały przebarwienia na ekranie?



#42 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 maja 2017 - 08:38

No to ja jestem chyba ślepy na jedno oko albo mało spostrzegawczy, bo setki iPhonów nowych i z wymian widziałem i nie przypominam sobie takich przejść jakie opisujesz. Przy tak seryjnej produkcji różne przypadki się zdarzają no ale bez przesady. Tutaj rodzi się pytanie czy to rzeczywiście problem ze sprzętem. No ale płacisz, a producent wymienia to wymieniaj do skutku.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#43 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 11 maja 2017 - 14:35

Wysłałem swojego iphona we wtorek, dzisiaj dzwoniłem do serwisu i powiedzieli mi że telefon zostanie wymieniony i został zamówiony u producenta. Gdy zapytałem dlaczego nie został wymieniony sam wyświetlacz to powiedzieli że w trakcie diagnostyki zauważono jeszcze problemy z wifi i bluetooth i dlatego wymienia całe urządzenie. Nie wiem co o tym myśleć ja żadnych problemów z wifi nie zauważyłem, nie wiem co lepsze wymiana na refurbished czy naprawa, mój tel był w stanie idealnym i miał procka tsmc, jak dostanę samsunga to się wkurzę :-) z drugiej strony po wymianie gwarancję będę miał na kolejny rok więc to na plus.


  • Baton1203 lubi to

#44 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 11 maja 2017 - 16:55

Oczywiście, że wymiana na nowy jest lepsza.

#45 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 11 maja 2017 - 17:03

Oczywiście, że wymiana na nowy jest lepsza.

Nie wiem, jakoś sceptycznie jestem nastawiony do sprzętu odnawianego no ale zobaczymy. Mam tylko nadzieje że będzie na procku tsmc.



#46 marecki_

marecki_
  • 36 postów

Napisano 12 maja 2017 - 20:36

Mam do Was jeszcze jedno pytanie. Jeśli oddałem telefon w oryginalnym pudełku to przy wymianie ten nowy dostanę w moim pudełku czy w innym. Gdzieś czytałem że dostaje się dodatkowo naklejki z numerami seryjnymi na pudełko. Pytam bo gdybym w przyszłości chciał sprzedać telefon to chyba lepiej jak by było takie samo jak sprzedają w sklepach a nie jakieś inne, dlatego mam nadzieje że dostanę to co wysłałem a podmienię tylko te naklejki.



#47 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 12 maja 2017 - 21:05

Mam do Was jeszcze jedno pytanie. Jeśli oddałem telefon w oryginalnym pudełku to przy wymianie ten nowy dostanę w moim pudełku czy w innym. Gdzieś czytałem że dostaje się dodatkowo naklejki z numerami seryjnymi na pudełko. Pytam bo gdybym w przyszłości chciał sprzedać telefon to chyba lepiej jak by było takie samo jak sprzedają w sklepach a nie jakieś inne, dlatego mam nadzieje że dostanę to co wysłałem a podmienię tylko te naklejki.

Dostaniesz dokument wymiany



#48 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 12 maja 2017 - 21:43

Mam do Was jeszcze jedno pytanie. Jeśli oddałem telefon w oryginalnym pudełku to przy wymianie ten nowy dostanę w moim pudełku czy w innym. Gdzieś czytałem że dostaje się dodatkowo naklejki z numerami seryjnymi na pudełko. Pytam bo gdybym w przyszłości chciał sprzedać telefon to chyba lepiej jak by było takie samo jak sprzedają w sklepach a nie jakieś inne, dlatego mam nadzieje że dostanę to co wysłałem a podmienię tylko te naklejki.

Naprawiasz telefon, a nie pudełko więc pudełka nie wymieniają. Apple nie stosuje już naklejek po wymianie od paru lat.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#49 Radi-83

Radi-83
  • 247 postów

Napisano 19 maja 2017 - 23:12

Wysłałem swojego iphona we wtorek, dzisiaj dzwoniłem do serwisu i powiedzieli mi że telefon zostanie wymieniony i został zamówiony u producenta. Gdy zapytałem dlaczego nie został wymieniony sam wyświetlacz to powiedzieli że w trakcie diagnostyki zauważono jeszcze problemy z wifi i bluetooth i dlatego wymienia całe urządzenie. Nie wiem co o tym myśleć ja żadnych problemów z wifi nie zauważyłem, nie wiem co lepsze wymiana na refurbished czy naprawa, mój tel był w stanie idealnym i miał procka tsmc, jak dostanę samsunga to się wkurzę :-) z drugiej strony po wymianie gwarancję będę miał na kolejny rok więc to na plus.

Jak już dostaniesz telefon to podziel się wrażeniami ;)



#50 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 22 maja 2017 - 17:51

Jak już dostaniesz telefon to podziel się wrażeniami ;)

... i kontakt (niestety) urwał się .


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych