Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

BŁĄD: Sprawdzenie podpisu pakietu danych instalatora nie powiodło się.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 maciejlesniak95

maciejlesniak95
  • 2 postów

Napisano 08 grudnia 2016 - 10:26

Witam serdecznie. Wczoraj postanowiłem wymienić dysk w moim macbooku pro 2011 na większy.

 

Przygotowałem pendrive z sierra (wszystko przygotowane z rzetelnego tutorialu)

 

Odpaliłem maca z wcisnietym alt, wszystko szło sprawnie i na 30 sek przed końcem instalacji wyskakuję komunikat:

 

"Sprawdzenie podpisu pakietu danych instalatora nie powiodło się"

 

Pomóżcie bo pilnie potrzebuje mieć sprawny komputer

Załączone pliki



#2 lukdzwo

lukdzwo
  • 10 postów

Napisano 28 grudnia 2016 - 20:21

Czy udało się rozwiązać problem? Mam taki sam i nie wiem jak sobie z nim poradzić.



#3 D4n2

D4n2
  • 59 postów

Napisano 28 grudnia 2016 - 20:26

Witam serdecznie. Wczoraj postanowiłem wymienić dysk w moim macbooku pro 2011 na większy.

 

Przygotowałem pendrive z sierra (wszystko przygotowane z rzetelnego tutorialu)

 

Odpaliłem maca z wcisnietym alt, wszystko szło sprawnie i na 30 sek przed końcem instalacji wyskakuję komunikat:

 

"Sprawdzenie podpisu pakietu danych instalatora nie powiodło się"

 

Pomóżcie bo pilnie potrzebuje mieć sprawny komputer

Masz podłączony net ? i zalogowałeś się na twoje konto ? w app store podczas finalizacji instalacji ?



#4 lukdzwo

lukdzwo
  • 10 postów

Napisano 28 grudnia 2016 - 21:54

Ja próbowałem zainstalować system na wewnętrznym SSD poprzez instalator z AppStora z poziomu systemu z zewnętrznego dysku (HDD, który wyjąłem z kompa i umieściłem w obudowie z USB). 

Net był podłączony, Wydaje mi się, że w AppStorze byłem zalogowany. Podczas instalacji prosił mnie o hasło, ale chodziło o uprawnienia administratorskie na systemie. 



#5 stanik25

stanik25
  • 289 postów
  • Skądulica sezamkowa

Napisano 29 grudnia 2016 - 20:30

Udało się komuś rozwiązać problem? Znajomy ma identyczny kłopot, dysk Crucial.


Użytkownik stanik25 edytował ten post 29 grudnia 2016 - 20:31

MacBook Pro i5 13,3 iPhone 4s 16gb Black.

#6 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 30 grudnia 2016 - 16:00

Drobny hint i zapytanie jednocześnie: ktoś z osób mających ten „problem” spróbował dwóch, w porywach trzech, rzeczy?: date (ntpdate), hdiutil verify? Bo to wszystko było już kiedyś sugerowane.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#7 maciejlesniak95

maciejlesniak95
  • 2 postów

Napisano 31 grudnia 2016 - 00:34

Byłem połączony z internetem. Co do zalogowanego konta to też wszystko się zgadzało. Błąd wyskakuje na chwilę przed zakończeniem instalacji systemu stąd moje zdziwienie. Próbowałem zarówno zmienić pendrive'a jak i bootowany system. Jakieś podpowiedzi?



#8 nast

nast
  • 49 postów
  • Skądwrocław

Napisano 07 stycznia 2017 - 14:50

Witam wszystkich,

 

MacBook Pro 17 late 2011, czysta instalka Sierry z USB i ten sam błąd. 

 

Rozwiązanie:

(wpisujemy jedynie same komendy bez cudzysłowów)

 

1. Po załadowaniu menu instalacyjnego wybieramy z górnego menu Narzędzia>Terminal

2. Wpisujemy : "date" i klikamy enter aby sprawdzić datę. U mnie była 31 Dec 2000 ;) To przez odłączenie baterii przy wymianie HDD na SSD pewnie.

3. Teraz jeśli połączyliście się z siecią WiFi w prawym górnym rogu jak to zwykle w systemie się robi to możecie skorzystać z automatycznego update-u czasu z serwera apple.

4. Wpisujemy więc : "ntpdate -u time.apple.com" i klikamy enter.
5. Po chwili wyskoczy nam komunikat z czasem i jakimiś danymi dns, które możemy zignorować. Jeśli chcemy się upewnić czy data się zmieniła klikamy komendę jak w punkcie 2.
6. Jeśli nie macie połączenia z netem trzeba wklepać datę ręcznie.
7. Wpisujemy: "date 0107150017" i klikamy enter. Gdzie numer odpowiada za 01 (styczeń), 07 (dzień miesiąca 7), 1500 (godzina 15:00), 17 (rok2017).

8. Podnownie wpisujemy "date" i zatwierdzamy enterem aby sprawdzić czy nasza komenda zadziałała i jeśli wszystko jest aktualne to zamykamy Terminal i odpalamy jeszcze raz instalkę.

9. Jeśli wszystko dobrze zostało wpisane to instalator pomyślnie się zakończy.

 

Pozdrawiam :)


  • imrik lubi to

#9 pauspe

pauspe
  • 1 postów

Napisano 24 stycznia 2017 - 23:28

Drogi Panie!
Jestem wdzięczna i wzruszona, bo po rozpaczy spowodowanej wyczyszczeniem dysku i niemożności zainstalowania systemu, straconych godzinach oraz awanturze domowej Pańska krótka instrukcja wróciła wszystko do normy.

 

Jednym słowem sierra się zainstalowała!

Dziękuję i pozdrawiam :)



#10 iPrzemo

iPrzemo
  • 23 postów

Napisano 15 marca 2017 - 11:12

Witam wszystkich,

 

....

4. Wpisujemy więc bez cudzysłowów : "ntpdate -u time.apple.com" i klikamy enter.
5. Po chwili wyskoczy nam komunikat z czasem i jakimiś danymi dns, które możemy zignorować. Jeśli chcemy się upewnić czy data się zmieniła klikamy komendę jak w punkcie .....

8. Podnownie wpisujemy "date" i zatwierdzamy enterem aby sprawdzić czy nasza komenda zadziałała i jeśli wszystko jest aktualne to zamykamy Terminal i odpalamy jeszcze raz instalkę.

9. Jeśli wszystko dobrze zostało wpisane to instalator pomyślnie się zakończy.

 

Pozdrawiam :)

 

Stokrotne dzięki.  :D

 

Właśnie tego było nam potrzeba !!!!

 

Wymiana dysku na SSD i odłączenie baterii spowodowało że data ustawiła się na 2000 rok. Zaś na końcu instalacji "Sierry" pojawił się komunikat: "sprawdzenie podpisu pakietu danych instalatora nie powiodło się". Przygotowałem kolejnego pendrive i kolejnego, nawet sformatowałem takiego na którym miałem 10.7 / ElCapitan/Sierra i nic.

Powyższa procedura pomogła w 100 %.

Chylę czoło i wielkie dzięki :D






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych