Okazało się, że po blisko tygodniu data zmieniła się na datę kiedy kupiłem telefon, także wszystko już ok.

Po aktywacji telefonu gwarancja krótsza niz 12 miesięcy

Najlepsza odpowiedź OleYek , 04 listopada 2016 - 14:51
Gwarancja idzie od DATY ZAKUPU! W tym przypadku Apple zna datę zakupu, bo operatorzy takie dane przekazują do systemu. Jak Apple nie zna daty zakupu, to gwarancja leci od daty aktywacji. Kontakt z Apple nic nie da, bo żeby zmienić datę od której leci gwarancja trzeba pokazać dowód zakupu... który w tym wypadku zapewne jest z 26 października.
Jak kupujesz telefon od Apple to gwarancja leci od daty kiedy kurier Ci dostarczył telefon. Nie ważne, że się go tydzień później aktywowało...
Nic się z tym nie zrobi. Wszystko jest tak jak powinno być.
Przejdź do postu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych