Okazało się, że po blisko tygodniu data zmieniła się na datę kiedy kupiłem telefon, także wszystko już ok.
![Zdjęcie](https://secure.gravatar.com/avatar/9295ee1a987e425a4b49f9d1d0a5d54a?s=100&d=https%3A%2F%2Fmyapple.pl%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Ftctc91_simplify%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Po aktywacji telefonu gwarancja krótsza niz 12 miesięcy
![](https://myapple.pl/forums/uploads/profile/photo-18175.gif?_r=1418159886)
Najlepsza odpowiedź OleYek , 04 listopada 2016 - 14:51
Gwarancja idzie od DATY ZAKUPU! W tym przypadku Apple zna datę zakupu, bo operatorzy takie dane przekazują do systemu. Jak Apple nie zna daty zakupu, to gwarancja leci od daty aktywacji. Kontakt z Apple nic nie da, bo żeby zmienić datę od której leci gwarancja trzeba pokazać dowód zakupu... który w tym wypadku zapewne jest z 26 października.
Jak kupujesz telefon od Apple to gwarancja leci od daty kiedy kurier Ci dostarczył telefon. Nie ważne, że się go tydzień później aktywowało...
Nic się z tym nie zrobi. Wszystko jest tak jak powinno być.
Przejdź do postu![](https://myapple.pl/forums/public/style_images/tctc91_simplify/right_white_10px.png)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych