Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6S zapadnięte logo Apple


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#26 dtox

dtox
  • 145 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 19:18

Hehe... Serio?
No dobra.... Na moje oko, bylo zapadniete na jakies 100-120 mikronow...

Użytkownik dtox edytował ten post 07 listopada 2016 - 19:19


#27 Kefir123

Kefir123
  • 20 postów

Napisano 07 listopada 2016 - 19:26

Kurczę, to mój się może nie załapać na wymianę bo ma tylko około 90...:/

 

Nie no tak zapytałem z ciekawości, bo z tego co zauważyłem w wielu egzemplarzach nie jest na równi z tyłem i jest minimalnie głębiej osadzone, ale nie tak jak w moim przypadku, gdzie to było bardzo zauważalne i wyczuwalne. 



#28 Kefir123

Kefir123
  • 20 postów

Napisano 16 listopada 2016 - 10:54

Sprawa nadal w toku, jakoś od tygodnia status naprawy to "diagnoza sprzętu" z adnotacją, że sprawa jest konsultowana z producentem. Ile z Waszego doświadczenia czeka się na decyzję od Apple? Wiem, że mają 2 tygodnie na naprawę gwarancyjną więc jeszcze mają czas, ale tak z ciekawości chciałem się dowiedzieć jak to wygląda, bo z wyczytanych historii wynika, że często naprawy/wymiany mieszczą się w jednym tygodniu.



#29 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 16 listopada 2016 - 18:17

Sprawa nadal w toku, jakoś od tygodnia status naprawy to "diagnoza sprzętu" z adnotacją, że sprawa jest konsultowana z producentem. Ile z Waszego doświadczenia czeka się na decyzję od Apple? Wiem, że mają 2 tygodnie na naprawę gwarancyjną więc jeszcze mają czas, ale tak z ciekawości chciałem się dowiedzieć jak to wygląda, bo z wyczytanych historii wynika, że często naprawy/wymiany mieszczą się w jednym tygodniu.

 

ja ostatnio czekalem ok 10-11 dni



#30 landr

landr
  • 1 395 postów

Napisano 16 listopada 2016 - 18:39

Cierpliwości, sprawa zostanie załatwiona pozytywnie....ja czekałem na decyzję 12 dni....



#31 CzoCzo

CzoCzo
  • 99 postów
  • SkądSosnowiec, Poland, Poland

Napisano 17 listopada 2016 - 09:37

Ja ostatnio po tyogdnu dostałem nowy tel.. Równy tydzień



#32 Kefir123

Kefir123
  • 20 postów

Napisano 17 listopada 2016 - 09:44

Ja 10 dni temu już oddałem telefon, no ale po drodze jeszcze było święto, a informację o tym, że sprawa jest konsultowana z Apple dostałem tydzień temu. Do tego jeszcze trzeba doliczyć czas na przesłanie nowego telefonu przez Apple do serwisu (pod warunkiem oczywiście, że będzie zgoda na wymianę), więc pewnie jakoś w połowie następnego tygodnia będzie. Tak więc czekam cierpliwie :)



#33 Kefir123

Kefir123
  • 20 postów

Napisano 22 listopada 2016 - 12:01

Niestety w dalszym ciągu nie otrzymałem żadnej informacji, a dziś już 15 dzień odkąd oddałem telefon do serwisu. Czy przypadkiem nie jest tak, że w ciągu 14 dni muszę otrzymać decyzję o naprawie / wymianie lub jej braku, a po przekroczeniu tego terminu telefon musi być naprawiony / wymieniony?



#34 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 listopada 2016 - 12:10

To zależy z jakiego tytułu zgłosiłeś reklamację. Jeśli z tytułu rękojmi to tak, jeśli skorzystałeś z gwarancji to nie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#35 Kefir123

Kefir123
  • 20 postów

Napisano 22 listopada 2016 - 12:22

Korzystam z gwarancji. Ale tak czy inaczej 15 dni bez żadnej informacji to już lekka przesada..



#36 Kefir123

Kefir123
  • 20 postów

Napisano 22 listopada 2016 - 14:37

Myslicie, że telefon do supportu Apple może jakoś pomóc?



#37 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 listopada 2016 - 15:20

W niczym nie pomoże, tylko zmarnujesz czas. Czekaj spokojnie, jak telefon będzie do odbioru to zadzwonią. A jak bardzo musisz to dzwoń prosto do tego serwisu, podaj numer zgłoszenia to Ci powiedzą, żebyś czekał.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#38 Kefir123

Kefir123
  • 20 postów

Napisano 22 listopada 2016 - 15:30

No nic, czekam w takim razie. Postaram się już nie śmiecić i dać znać jak już będzie coś wiadomo :) [no chyba, że będzie się znacznie przedłużać ;) ]



#39 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 23 listopada 2016 - 12:23

No nic, czekam w takim razie. Postaram się już nie śmiecić i dać znać jak już będzie coś wiadomo :) [no chyba, że będzie się znacznie przedłużać ;) ]

 

ciekawe jaką wadę znajdziesz w nowym egzemplarzu



#40 Kefir123

Kefir123
  • 20 postów

Napisano 23 listopada 2016 - 13:26

Mam nadzieję, że już żadnych wad nie będzie.



#41 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 25 listopada 2016 - 01:54

Sprawa nadal w toku, jakoś od tygodnia status naprawy to "diagnoza sprzętu" z adnotacją, że sprawa jest konsultowana z producentem. Ile z Waszego doświadczenia czeka się na decyzję od Apple? Wiem, że mają 2 tygodnie na naprawę gwarancyjną więc jeszcze mają czas, ale tak z ciekawości chciałem się dowiedzieć jak to wygląda, bo z wyczytanych historii wynika, że często naprawy/wymiany mieszczą się w jednym tygodniu.

Oczekiwanie z Apple na jakąkolwiek decyzję w sprawie serwisowej nie trwało (w moim przypadku) nigdy 2 czy 3 tygodnie. Czasem trzeba było trochę dłużej poczekać na części jak chwilowo brakowało w magazynach Apple w Holandii. Może zamówili CI nowy telefon tylko ktoś nie zaktualizował statusu naprawy ? 


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#42 Kefir123

Kefir123
  • 20 postów

Napisano 25 listopada 2016 - 07:43

Oczekiwanie z Apple na jakąkolwiek decyzję w sprawie serwisowej nie trwało (w moim przypadku) nigdy 2 czy 3 tygodnie. Czasem trzeba było trochę dłużej poczekać na części jak chwilowo brakowało w magazynach Apple w Holandii. Może zamówili CI nowy telefon tylko ktoś nie zaktualizował statusu naprawy ? 

 

Zacząłem się już dosyć mocno niecierpliwić więc wczoraj zadzwoniłem tam. Niestety to nie jest przypadek, gdzie ktoś nie zaktualizował statusu sprawy, pani na infolinii rozmawiała z technikiem i dostałem odpowiedź, że nie mają jeszcze żadnej informacji od Apple. Cały czas czekają, co jakiś czas ponaglają ale nic.

Zdecydowałem się jednak zadzwonić też do supportu Apple, podałem wszystkie informacje i co? Dostałem info, że nie mają żadnego zgłoszenia do telefonu z tym numerem seryjnym. Więc pan z supportu zadzwonił do serwisu, poprosił o zdjęcia wady, po trzech godzinach oddzwonił, że przesłał sprawę dalej do działu inżynieryjnego, skąd ma dostać odpowiedź co dalej.

Tak czy inaczej 18 dni i dalej nie wiem nic. Żebym chociaż wiedział, że czekają na telefon na wymianę czy coś, ale nawet nie wiem jaka będzie decyzja..



#43 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 25 listopada 2016 - 21:41

... Dostałem info, że nie mają żadnego zgłoszenia do telefonu z tym numerem seryjnym. ....

Wygląda na to, że w Twojej sprawie niewiele się działo przez te ponad dwa tygodnie.

 

... Więc pan z supportu zadzwonił do serwisu, poprosił o zdjęcia wady, po trzech godzinach oddzwonił, że przesłał sprawę dalej do działu inżynieryjnego, skąd ma dostać odpowiedź co dalej.

Tak czy inaczej 18 dni i dalej nie wiem nic. Żebym chociaż wiedział, że czekają na telefon na wymianę czy coś, ale nawet nie wiem jaka będzie decyzja..

 

Przynajmniej wiesz, że teraz coś się ruszyło i jakaś odpowiedź powinna być trzeczywiście w ciągu kilku dni. Oby pozytywna.


Użytkownik bee3 edytował ten post 25 listopada 2016 - 21:42

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#44 Kefir123

Kefir123
  • 20 postów

Napisano 26 listopada 2016 - 15:35

Byłem wczoraj w Sky Tower i przy okazji odwiedziłem Cortland. Udało się pójść na ciekawy układ - Pan z supportu Apple, do którego dzwoniłem powinien w przyszłym tygodniu zadzwonić do mnie i dać mi odpowiedź jaka będzie decyzja co do mojego telefonu. Ale telefon mam już u siebie, i jeśli decyzja będzie pozytywna, mam im go wtedy przynieść. 



#45 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 28 listopada 2016 - 00:18

Byłem wczoraj w Sky Tower i przy okazji odwiedziłem Cortland. Udało się pójść na ciekawy układ - Pan z supportu Apple, do którego dzwoniłem powinien w przyszłym tygodniu zadzwonić do mnie i dać mi odpowiedź jaka będzie decyzja co do mojego telefonu. Ale telefon mam już u siebie, i jeśli decyzja będzie pozytywna, mam im go wtedy przynieść. 

Trzeba było napisać wczesniej, że oddałeś we Wrocławiu. Nic się nie działo przez ponad 2 tygodnie i poczekałbyś jeszcze tydzień aż serwisant wróci z urlopu.
 

 

… Ale we Wrocławiu w Cortlandu serwisant jest na urlopie ... 14 dni czekania  :( Nie mogę zostać tyle bez komputera, to moje źródło zarobku.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#46 Kefir123

Kefir123
  • 20 postów

Napisano 28 listopada 2016 - 01:02

W takim razie pani z infolinii Wrocławskiego serwisu grała głupa każąc mi czekać aż pogada z serwisantem? Ponoć serwisant to zgłaszał i ponaglał, no we po kontakcie z Apple się wyjaśniło. Mogli by chociaż uprzedzić, ze będą opóźnienia bo serwisant jest na urlopie..

#47 Kefir123

Kefir123
  • 20 postów

Napisano 28 listopada 2016 - 13:35

Dostałem odpowiedz z Apple. Usterka kosmetyczna nie kwalifikująca się do wymiany telefonu.

#48 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 30 listopada 2016 - 02:58

Gwarancja nie obejmuje problemów kosmetycznych nie wpływających na działanie telefonu.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#49 Kefir123

Kefir123
  • 20 postów

Napisano 01 grudnia 2016 - 14:59

 

Gwarancja nie obejmuje problemów kosmetycznych nie wpływających na działanie telefonu.

 

 

I tym pesymistycznym akcentem wątek można uznać za zamknięty.

 

Dziwi mnie tylko, że kilku osobom się udało dostać nowy telefon z tego tytułu.



#50 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 01 grudnia 2016 - 22:04

 

Dziwi mnie tylko, że kilku osobom się udało dostać nowy telefon z tego tytułu.

 

...
Dla sensowności złożenia reklamacji nie jest istotna cena produktu, ale sposób reklamacji.

 

... Takie rzeczy daje się załatwiać, ale nie postawą roszczeniową "bo mam gwarancję". Bo gwarancja tego nie obejmuje. Apple załatwia wiele rzeczy bezpłatnie poza gwarancją. ...


Użytkownik bee3 edytował ten post 01 grudnia 2016 - 22:06

Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych