
iOS 10.1.1 iPhone 7 wysyłanie mms
#1
Napisano 02 listopada 2016 - 21:56
Posiadam iPhone 7 z aktualna wersja iOS 10.1.1.
Mój problem polega na tym, ze podczas pisania wiadomości
Nie mogę wysyłać mms. Wyświetla się tylko komunikat żeby włączyć wiadomości mms
A w ustawieniach SMS/mms mam tylko opcje do zaznaczenia :
Temat wiadomości i blokowani.
Sieć ustawiona: 3G
Operator: plus (wpisane ustawienia w sieci komórkowe)
Internet z pakietu działa bez zarzutów.
Może ktoś miał podobny problem?
#2
Napisano 03 listopada 2016 - 08:16
#3
Napisano 03 listopada 2016 - 11:49
mam to samo czy ktos znalazl rozwizanie???
#4
Napisano 03 listopada 2016 - 11:56
Od lat są dostępne ustawienia dla MMS w Plusie. Google.
Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11
#5
Napisano 04 listopada 2016 - 15:05
Bylem dzisiaj w salonie Plusa i powiedzieli, ze wszystkie ustawienia sa poprawne, czlowiek z ktorym rozmawialem sam mial nawet iphona i porownal dokladnie ze swiom - powiedzial, ze wszystko w ustawieniach jest dobrze... Co wiec mam zrobic?
#6
Napisano 04 listopada 2016 - 15:14
Wyzeruj ustawienia sieciowe i wpisze je jeszcze raz. Albo zmień operatora na jakiegoś normalnego.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#7
Napisano 04 listopada 2016 - 15:20
macsupport jak je wyzerowac? w plusie wpisali je jeszcze raz.
#8
Napisano 04 listopada 2016 - 15:24
Ustawienia -> Ogólne -> Wyzeruj -> Ustawienia sieciowe.
Potem wpisz te: http://www.makoweabc...-gsm-na-iphone/
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#9
Napisano 04 listopada 2016 - 15:25
macsupport jak je wyzerowac? w plusie wpisali je jeszcze raz.
Porady w styku zmień operatora nie są zbytnio przydatne.
Ogólne -> wyzeruj ustawienia -> ustawienia sieciowe
#10
Napisano 04 listopada 2016 - 15:33
To można skorzystać z pierwszej rady. Dokładnie napisałem co trzeba zrobić.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#11
Napisano 04 listopada 2016 - 15:39
ok zrobie to jak wroce do domu i dam znac, dzieki wszystkim, moze to pomoze ))
#12
Napisano 04 listopada 2016 - 15:56
Jak będziesz mieć problem nadal być może konieczne będzie przeinstalowanie iOS, miałem podobnie po updacie z iOS9 do iOS10 i to w Play, gdzie te dane schodzą automatycznie. Dopiero po instalacji systemu na czysto wszystko zadziałało i sam telefon też sprawniej zaczął działać.
Jak pomogłem, kliknij w Lubię to!
#13
Napisano 04 listopada 2016 - 21:45
Wydaje misie, ze wszystko wpisalem poprawnie ale nadal nic nie dziala. Przyznaje, ze zaczynam miec tego dosc. Jezeli plus nie chce mi pomoc to gdzie mam isc, zeby sprawdzili, czy telefon jest sprawny?
#14
Napisano 05 listopada 2016 - 01:45
Spokojnie, na 99% to wina oprogramowania a sam tel jest sprawny. Skąd jesteś?
Jak pomogłem, kliknij w Lubię to!
#15
Napisano 06 listopada 2016 - 13:42
do konca przyszlego tygodnia jestem w wawie
#16
Napisano 07 listopada 2016 - 00:29
Masz dwie możliwości: zrób kopię zapasową telefonu przez iTunes (najlepiej na komputer), zgraj sobie zdjęcia i upewnij się, że masz włączoną synchronizację iCloud (przede wszystkim Kontakty) a następnie odtwórz oprogramowanie. Spowoduje to, że system zostanie zainstalowany na nowo, tak jakby fabrycznie. Potem wpisz raz jeszcze te same dane konfiguracji MMS co wcześniej. Powinno pomóc. Druga możliwość to podejść do jakiegoś salonu, np. Cortland i przedstawić problem - pewnie zrobią to samo jeżeli nie chcesz samemu.
Jak pomogłem, kliknij w Lubię to!
#17
Napisano 07 listopada 2016 - 11:17
Uruchamiasz ponownie telefon po wpisaniu danych? Po zainstalowaniu 10.1.1 na siódemce ustawienia MMS w Plusie wyzerowały się. Dziś musiałem ponownie wprowadzić na dwóch sztukach i wszystko działa.
iMac 27" | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular
#18
Napisano 07 listopada 2016 - 12:58
#19
Napisano 08 listopada 2016 - 17:08
czesc
sluchajcie to jest tak, ze trzeba na nowo wgrac system. Bylem w salonie tak jak radzil kolega wyzej i powiedzieli, ze jak to jedyne co moga zrobic zeby zadzialalo, wgrali ios 10 na nowo, wpisali dane z plusa i wszystko zadzialalao. Ciekawe ze plus w ogole sie tym nie przejmuje, rozkladaja rece bo oni nie sa szkoleni z iphonow... masakra :/
#20
Napisano 23 listopada 2016 - 22:37
U mnie nie działały mms i dopiero wpisanie w polu MMSC pełnego adresu, czyli "http://mms.plusgsm.pl:8002" zamiast samego: "mms.plusgsm.pl:8002" pozwolilo wysylac mmsy bez przeszkód.
Użytkownik geresz edytował ten post 23 listopada 2016 - 22:40
#21
Napisano 23 listopada 2016 - 22:55
A można gdzieś włączyć automatyczne pobieranie mms? Bez konieczności włączania transmisji danych?
#22
Napisano 23 listopada 2016 - 22:57
A można gdzieś włączyć automatyczne pobieranie mms? Bez konieczności włączania transmisji danych?
Nie.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#23
Napisano 16 grudnia 2016 - 10:27
Po aktualizacji do 10.2 na dwóch sztukach iP7 przestały działać MMSy w Plusie. Wyzerowałem ustawiania, wpisałem na nowo i nic. Komuś działa? W ogóle dziwna sprawa. Co aktualizacja to wywala ustawienia mms. Tylko w Plusie takie czary.
iMac 27" | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular
#24
Napisano 16 grudnia 2016 - 19:07
Po aktualizacji do 10.2 na dwóch sztukach iP7 przestały działać MMSy w Plusie. Wyzerowałem ustawiania, wpisałem na nowo i nic. Komuś działa? W ogóle dziwna sprawa. Co aktualizacja to wywala ustawienia mms. Tylko w Plusie takie czary.
mnie działały na pop;rzedniej wersji smsy, a aktualizacja zawsze pwooduje wyzerowanie ustawień sieciowych i trzeba je wpisać od nowa
APN: mms
Użytkownik: pozostawiamy puste
Hasło: pozostawiamy puste
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy: 212.2.96.16:8080
Maks. wielkość MMS: 307200
URL UA PROF MMS: pozostaje puste
a ustawienia te wyglądają tak jeśli chodzi o samo sms po tym trzeba zresetowac telefon wejść w opcje wiadomości i powinno być na zielono zaznaczone że mms działają, ja nie wysyłam ich bo mam płatne ale na poprzedniej wersji raz sprawdzałam i działało
i trzeba mieć WŁĄCZONE dane pakietowe by się wysłał
mnie działały na pop;rzedniej wersji smsy, a aktualizacja zawsze pwooduje wyzerowanie ustawień sieciowych i trzeba je wpisać od nowa
APN: mms
Użytkownik: pozostawiamy puste
Hasło: pozostawiamy puste
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy: 212.2.96.16:8080
Maks. wielkość MMS: 307200
URL UA PROF MMS: pozostaje pustea ustawienia te wyglądają tak jeśli chodzi o samo sms po tym trzeba zresetowac telefon wejść w opcje wiadomości i powinno być na zielono zaznaczone że mms działają, ja nie wysyłam ich bo mam płatne ale na poprzedniej wersji raz sprawdzałam i działało
i trzeba mieć WŁĄCZONE dane pakietowe by się wysłał
mmsy* powoduje*
przepraszam za literówki a nie da się edytowac posta
#25
Napisano 16 grudnia 2016 - 21:27
Prywatnie mam w Play i tam nigdy nie musiałem nic konfigurować po aktualizacji, nawet za pierwszym razem po wyjęciu telefonu z pudełka. Niestety w firmowym iP7 z Plusa nadal nie działa. Masakra z tą siecią. KIedy oni się ogarną?
iMac 27" | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych