Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iOS 10.1.1 iPhone 7 wysyłanie mms


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1 Tomasz Madaliński

Tomasz Madaliński
  • 1 posts

Posted 02 November 2016 - 21:56

Witam,
Posiadam iPhone 7 z aktualna wersja iOS 10.1.1.
Mój problem polega na tym, ze podczas pisania wiadomości
Nie mogę wysyłać mms. Wyświetla się tylko komunikat żeby włączyć wiadomości mms
A w ustawieniach SMS/mms mam tylko opcje do zaznaczenia :
Temat wiadomości i blokowani.

Sieć ustawiona: 3G
Operator: plus (wpisane ustawienia w sieci komórkowe)

Internet z pakietu działa bez zarzutów.

Może ktoś miał podobny problem?

#2 MarcinJS

MarcinJS
  • 520 posts

Posted 03 November 2016 - 08:16

Owszem. Problem z MMS w sieci plus był już wielokrotnie wałkowany.

#3 Krisu85

Krisu85
  • 8 posts
  • SkądZnienacka

Posted 03 November 2016 - 11:49

mam to samo :( czy ktos znalazl rozwizanie???



#4 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2148 posts
  • SkądWarszawa

Posted 03 November 2016 - 11:56

Od lat są dostępne ustawienia dla MMS w Plusie. Google.


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#5 Krisu85

Krisu85
  • 8 posts
  • SkądZnienacka

Posted 04 November 2016 - 15:05

Bylem dzisiaj w salonie Plusa i powiedzieli, ze wszystkie ustawienia sa poprawne, czlowiek z ktorym rozmawialem sam mial nawet iphona i porownal dokladnie ze swiom - powiedzial, ze wszystko w ustawieniach jest dobrze... Co wiec mam zrobic?



#6 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 04 November 2016 - 15:14

Wyzeruj ustawienia sieciowe i wpisze je jeszcze raz. Albo zmień operatora na jakiegoś normalnego.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 Krisu85

Krisu85
  • 8 posts
  • SkądZnienacka

Posted 04 November 2016 - 15:20

macsupport jak je wyzerowac? w plusie wpisali je jeszcze raz.



#8 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 04 November 2016 - 15:24

Ustawienia -> Ogólne -> Wyzeruj -> Ustawienia sieciowe.

 

Potem wpisz te: http://www.makoweabc...-gsm-na-iphone/


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#9 spupkow12

spupkow12
  • 196 posts
  • SkądRybnik

Posted 04 November 2016 - 15:25

macsupport jak je wyzerowac? w plusie wpisali je jeszcze raz.


Porady w styku zmień operatora nie są zbytnio przydatne.

Ogólne -> wyzeruj ustawienia -> ustawienia sieciowe

#10 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 04 November 2016 - 15:33

To można skorzystać z pierwszej rady. Dokładnie napisałem co trzeba zrobić.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#11 Krisu85

Krisu85
  • 8 posts
  • SkądZnienacka

Posted 04 November 2016 - 15:39

ok zrobie to jak wroce do domu i dam znac, dzieki wszystkim, moze to pomoze :)))



#12 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 posts
  • SkądWarszawa

Posted 04 November 2016 - 15:56

Jak będziesz mieć problem nadal być może konieczne będzie przeinstalowanie iOS, miałem podobnie po updacie z iOS9 do iOS10 i to w Play, gdzie te dane schodzą automatycznie. Dopiero po instalacji systemu na czysto wszystko zadziałało i sam telefon też sprawniej zaczął działać.


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#13 Krisu85

Krisu85
  • 8 posts
  • SkądZnienacka

Posted 04 November 2016 - 21:45

Wydaje misie, ze wszystko wpisalem poprawnie ale nadal nic nie dziala. Przyznaje, ze zaczynam miec tego dosc. Jezeli plus nie chce mi pomoc to gdzie mam isc, zeby sprawdzili, czy telefon jest sprawny?



#14 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 posts
  • SkądWarszawa

Posted 05 November 2016 - 01:45

Spokojnie, na 99% to wina oprogramowania a sam tel jest sprawny. Skąd jesteś?


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#15 Krisu85

Krisu85
  • 8 posts
  • SkądZnienacka

Posted 06 November 2016 - 13:42

do konca przyszlego tygodnia jestem w wawie



#16 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 posts
  • SkądWarszawa

Posted 07 November 2016 - 00:29

Masz dwie możliwości: zrób kopię zapasową telefonu przez iTunes (najlepiej na komputer), zgraj sobie zdjęcia i upewnij się, że masz włączoną synchronizację iCloud (przede wszystkim Kontakty) a następnie odtwórz oprogramowanie. Spowoduje to, że system zostanie zainstalowany na nowo, tak jakby fabrycznie. Potem wpisz raz jeszcze te same dane konfiguracji MMS co wcześniej. Powinno pomóc. Druga możliwość to podejść do jakiegoś salonu, np. Cortland i przedstawić problem - pewnie zrobią to samo jeżeli nie chcesz samemu.


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#17 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1852 posts
  • SkądOstrów Wielkopolski

Posted 07 November 2016 - 11:17

Uruchamiasz ponownie telefon po wpisaniu danych? Po zainstalowaniu 10.1.1 na siódemce ustawienia MMS w Plusie wyzerowały się. Dziś musiałem ponownie wprowadzić na dwóch sztukach i wszystko działa.


iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular


#18 Rafik84-Gość

Rafik84-Gość
  • 107 posts
  • Płeć:

Posted 07 November 2016 - 12:58

Na ISO 10 mi tez nie dział mms a mam telefon w plusie i operator nic nie robi w tym kierunku

#19 Krisu85

Krisu85
  • 8 posts
  • SkądZnienacka

Posted 08 November 2016 - 17:08

czesc

 

sluchajcie to jest tak, ze trzeba na nowo wgrac system. Bylem w salonie tak jak radzil kolega wyzej i powiedzieli, ze jak to jedyne co moga zrobic zeby zadzialalo, wgrali ios 10 na nowo, wpisali dane z plusa i wszystko zadzialalao. Ciekawe ze plus w ogole sie tym nie przejmuje, rozkladaja rece bo oni nie sa szkoleni z iphonow... masakra :/



#20 geresz

geresz
  • 120 posts

Posted 23 November 2016 - 22:37

Może komuś się przyda .. co prawda SE 10.1.1 ale operator ten sam..

U mnie nie działały mms i dopiero wpisanie w polu MMSC pełnego adresu, czyli "http://mms.plusgsm.pl:8002" zamiast samego: "mms.plusgsm.pl:8002" pozwolilo wysylac mmsy bez przeszkód.

Edited by geresz, 23 November 2016 - 22:40.


#21 kamil_amil

kamil_amil
  • 64 posts
  • SkądPopowo Kościelne, Poland

Posted 23 November 2016 - 22:55

A można gdzieś włączyć automatyczne pobieranie mms? Bez konieczności włączania transmisji danych?



#22 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 23 November 2016 - 22:57

A można gdzieś włączyć automatyczne pobieranie mms? Bez konieczności włączania transmisji danych?

 

Nie.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#23 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1852 posts
  • SkądOstrów Wielkopolski

Posted 16 December 2016 - 10:27

Po aktualizacji do 10.2 na dwóch sztukach iP7 przestały działać MMSy w Plusie. Wyzerowałem ustawiania, wpisałem na nowo i nic. Komuś działa? W ogóle dziwna sprawa. Co aktualizacja to wywala ustawienia mms. Tylko w Plusie takie czary.


iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular


#24 agatqa

agatqa
  • 27 posts

Posted 16 December 2016 - 19:07

Po aktualizacji do 10.2 na dwóch sztukach iP7 przestały działać MMSy w Plusie. Wyzerowałem ustawiania, wpisałem na nowo i nic. Komuś działa? W ogóle dziwna sprawa. Co aktualizacja to wywala ustawienia mms. Tylko w Plusie takie czary.

mnie działały na pop;rzedniej wersji smsy, a aktualizacja zawsze pwooduje wyzerowanie ustawień sieciowych i trzeba je wpisać od nowa

APN: mms
Użytkownik: pozostawiamy puste
Hasło: pozostawiamy puste
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy: 212.2.96.16:8080
Maks. wielkość MMS: 307200
URL UA PROF MMS: pozostaje puste

a ustawienia te wyglądają tak jeśli chodzi o samo sms po tym trzeba zresetowac telefon wejść w opcje wiadomości i powinno być na zielono zaznaczone że mms działają, ja nie wysyłam ich bo mam płatne ale na poprzedniej wersji raz sprawdzałam i działało

i trzeba mieć WŁĄCZONE dane pakietowe by się wysłał :)


mnie działały na pop;rzedniej wersji smsy, a aktualizacja zawsze pwooduje wyzerowanie ustawień sieciowych i trzeba je wpisać od nowa

APN: mms
Użytkownik: pozostawiamy puste
Hasło: pozostawiamy puste
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy: 212.2.96.16:8080
Maks. wielkość MMS: 307200
URL UA PROF MMS: pozostaje puste

a ustawienia te wyglądają tak jeśli chodzi o samo sms po tym trzeba zresetowac telefon wejść w opcje wiadomości i powinno być na zielono zaznaczone że mms działają, ja nie wysyłam ich bo mam płatne ale na poprzedniej wersji raz sprawdzałam i działało

i trzeba mieć WŁĄCZONE dane pakietowe by się wysłał :)

 

mmsy* powoduje*

przepraszam za literówki a nie da się edytowac posta :)



#25 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1852 posts
  • SkądOstrów Wielkopolski

Posted 16 December 2016 - 21:27

Prywatnie mam w Play i tam nigdy nie musiałem nic konfigurować po aktualizacji, nawet za pierwszym razem po wyjęciu telefonu z pudełka. Niestety w firmowym iP7 z Plusa nadal nie działa. Masakra z tą siecią. KIedy oni się ogarną?


iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users