ja mam odtworzoną kopie na iP7, tryb 3G i smsy przychodzą normalnie, a wysyłanie się na trybie 3G uspokoiło i jak na razie działa bez zarzutu
Użytkownik trial.biker edytował ten post 03 stycznia 2017 - 09:53
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 03 stycznia 2017 - 09:52
ja mam odtworzoną kopie na iP7, tryb 3G i smsy przychodzą normalnie, a wysyłanie się na trybie 3G uspokoiło i jak na razie działa bez zarzutu
Użytkownik trial.biker edytował ten post 03 stycznia 2017 - 09:53
Napisano 03 stycznia 2017 - 12:47
A jaki masz kod urządzenia?
Napisano 03 stycznia 2017 - 13:29
A1778
Napisano 03 stycznia 2017 - 14:40
Rozmawiałem dzisiaj z działem wsparcia iPhone w Apple i powiedział mi Pan, że jest to problem po stronie operatora, w tym przypadku Orange, poprosił mnie żebym zrobił zrzuty z ekranu w ustawieniach wiadomości, itp. Powiedział, że już miał kilka identycznych zgłoszeń odnośnie użytkowników Orange, mówił, żebym zadzwonił do działu technicznego Orange, żeby wyzerowali centrum wiadomości sms. Prosił o zrzuty z ekranu iPhona na maila i numer zgłoszenia z Orange i mam czekać na odpowiedź
Napisano 03 stycznia 2017 - 14:45
volfe, dnia 03 Sty 2017 - 13:40, napisał:
Rozmawiałem dzisiaj z działem wsparcia iPhone w Apple i powiedział mi Pan, że jest to problem po stronie operatora, w tym przypadku Orange, poprosił mnie żebym zrobił zrzuty z ekranu w ustawieniach wiadomości, itp. Powiedział, że już miał kilka identycznych zgłoszeń odnośnie użytkowników Orange, mówił, żebym zadzwonił do działu technicznego Orange, żeby wyzerowali centrum wiadomości sms. Prosił o zrzuty z ekranu iPhona na maila i numer zgłoszenia z Orange i mam czekać na odpowiedź
Orange stwierdzi że u nich jest wszystko w porządku. Ja dzwoniłem ze 3 razy i okazywało się, że jest ok i zwalali winę na sprzęt skoro na 6S działało wszystko ok.
Napisano 03 stycznia 2017 - 15:02
piotrofoto, dnia 03 Sty 2017 - 13:45, napisał:
Orange stwierdzi że u nich jest wszystko w porządku. Ja dzwoniłem ze 3 razy i okazywało się, że jest ok i zwalali winę na sprzęt skoro na 6S działało wszystko ok.
Orange to są idioci, dzwoniąc tam 3-4 razy można usłyszeć za każdym razem inną bajkę, jeden konsultant powie, że nie da się tego zrobić, drugi powie, że potrzeba 24h, trzeci znowu coś innego.
A po dłuższej rozmowie sami sobie zaprzeczają im dłużej z nimi się rozmawia, a później chcą z Ciebie zrobić idiotę
Napisano 03 stycznia 2017 - 15:10
Napisano 03 stycznia 2017 - 15:27
Reset nic nie pomógł :/ Dalej ja wysyłam wiadomości do Orange, a nie dostaje zwrotnej gdzie moim znajomi mają potwierdzenie "dostarczono".
A najlepsze jest to, że nie mam włączonego pakietu danych, ani 4G, ani 3G ani 2G bo siedzę w domu na Wi-Fi, tak samo w pracy, pakiet danych jest włączony kiedy przemieszczam się pomiędzy pracą, to po co mam ustawiać 3G jak siedzę na wifi. Ja nie wiem co się dzieje, bo z pozostałymi operatorami nie mam takich problemów, wszystko przychodzi na 7-ke bez problemu.
Zobaczę co mądrego mi Apple odpisze.
Napisano 03 stycznia 2017 - 15:46
volfe, dnia 03 Sty 2017 - 14:27, napisał:
Reset nic nie pomógł :/ Dalej ja wysyłam wiadomości do Orange, a nie dostaje zwrotnej gdzie moim znajomi mają potwierdzenie "dostarczono".
A najlepsze jest to, że nie mam włączonego pakietu danych, ani 4G, ani 3G ani 2G bo siedzę w domu na Wi-Fi, tak samo w pracy, pakiet danych jest włączony kiedy przemieszczam się pomiędzy pracą, to po co mam ustawiać 3G jak siedzę na wifi. Ja nie wiem co się dzieje, bo z pozostałymi operatorami nie mam takich problemów, wszystko przychodzi na 7-ke bez problemu.
Zobaczę co mądrego mi Apple odpisze.
Napisano 03 stycznia 2017 - 16:07
Mateusz Piaskowy, dnia 03 Sty 2017 - 14:46, napisał:
Volte ale to że siedzisz na wifi to nie ma zdanczenia bo to jest ogólna transmisja między telefonem a nadajnikami .
Spróbuj zainstalować całkowicie czysta instalacje iOS i wykonuj się z każdej usługi i nie przywracaj kopii i zobacz co wtedy będzie się działo . Dodatkowo wyrejestrowałem swój numer z iMessage na stronie Apple bo był tez taki problem z poprzednich lat .
To mam wejść w sieć komórkową i w opcjach danych kom. głosowe i danych przestawić z 4G na 3G?
Teraz dzwonił sam ten Pan co prowadzi moją sprawę z Apple i pytał czy to zerowanie coś pomogło, to mu powiedziałem, że nie. Powiedział, że oni i tak prowadzą swoją sprawę równocześnie, że ma już sporo takich spraw identycznych jak moja i mnie będzie informował jeżeli uda mu się coś rozwiązać. Plus jest tego taki, że można zauważyć, że Apple podchodzi moim zdaniem do tego bardziej stanowczo niż Orange...
Napisano 03 stycznia 2017 - 22:51
ja mam iphone 7 w t-mobile i z kolei mój problem dotyczy wysyłania sms. Chodzi o to że często wyskakuje mi że wiadomość jest niedostarczona i muszę klikać po 4-5 razy wyślij ponownie. I tak dziennie po 10 razy minimum.
Resetowałem ustawienia sieciowe ale to nic nie pomogło. Czy to wina oprogramowania 10.1.1 czy ktoś miał coś podobnego?
Napisano 03 stycznia 2017 - 22:59
spróbuj tego " zresetowanie ustawień sieci (ustawienia -> ogólne-> wyzeruj-> ustawienia sieciowe) i zmień ustawienie wyboru operatora z automatycznego na ręczny" oraz zmień dane komórkowe na 3g lub 2g (ustawienia -> sieci kom. ->opcje danych -> głosowe 3g lub 2gw)
Napisano 04 stycznia 2017 - 09:58
Dzwonili do mnie z Orange z wyjaśnieniami, to co dowiedziałem się, to kabaret jakiego świat nie widział.
Rozmawiam z babeczką a ta na to, że to co robią i kombinują to są jakieś jaja w Orange. A ta jakby chciała mówić co tylko chce i "proszę Pana, to nie jest tak, że tylko Orange ma z tym problem, tylko Plus i inne sieci też", że to wina telefonu. Mówię jej, że jak to może być wina telefonu skoro ja dostaje od wszystkich innych operatorów smsy bez problemu, jeżeli by to była wina po stronie iPhona, to nic bym nie dostawał...
I znowu pierdolenie o resecie centrum wiadomości, że zamiast +48501200777 powinno być w iPhonie +48501200777# bo takie wytyczne dostali !! hahahaha, ciekawe wytyczne, bo dalej to nic nie pomaga.
Napisano 04 stycznia 2017 - 10:08
volfe, dnia 04 Sty 2017 - 08:58, napisał:
jak to może być wina telefonu skoro ja dostaje od wszystkich innych operatorów smsy bez problemu,
A z drugiej strony, jak to może być wina operatora, skoro działa poprawnie ze wszystkimi innymi modelami telefonów? To drugi koniec tego samego kija.
Problem wydaje się złożony i bez bliskiej współpracy inżynierów Orange i Apple może być ciężko wyizolować i wyeliminować przyczynę. Mam nadzieję, że już nad tym pracują.
Napisano 04 stycznia 2017 - 15:43
volfe, dnia 03 Sty 2017 - 15:07, napisał:
To mam wejść w sieć komórkową i w opcjach danych kom. głosowe i danych przestawić z 4G na 3G?
Teraz dzwonił sam ten Pan co prowadzi moją sprawę z Apple i pytał czy to zerowanie coś pomogło, to mu powiedziałem, że nie. Powiedział, że oni i tak prowadzą swoją sprawę równocześnie, że ma już sporo takich spraw identycznych jak moja i mnie będzie informował jeżeli uda mu się coś rozwiązać. Plus jest tego taki, że można zauważyć, że Apple podchodzi moim zdaniem do tego bardziej stanowczo niż Orange...
Napisano 04 stycznia 2017 - 16:20
Mateusz Piaskowy, dnia 04 Sty 2017 - 14:43, napisał:
Tak masz wejść i zmienić ustawienia . To jest wina telefonu tylko i wyłącznie nie sieci Orange . Oprogramowanie ma problem z smsami od Orange
i zmienilem, i nic to nie dalo w dalszym ciagu
volfe, dnia 04 Sty 2017 - 15:15, napisał:
i zmienilem, i nic to nie dalo w dalszym ciagu
Dzisiaj oblokowały się smsy ok godz 12ste i póki co działają, zobaczymy kiedy się zablokuje znowu....Ostatnim razem działało to 2 dni mimo, że mam ustawione na 3G, 2G
Napisano 04 stycznia 2017 - 16:23
Napisano 04 stycznia 2017 - 17:49
volfe, dnia 04 Sty 2017 - 15:20, napisał:
i zmienilem, i nic to nie dalo w dalszym ciagu
Dzisiaj oblokowały się smsy ok godz 12ste i póki co działają, zobaczymy kiedy się zablokuje znowu....Ostatnim razem działało to 2 dni mimo, że mam ustawione na 3G, 2G
Mateusz Piaskowy, dnia 04 Sty 2017 - 16:47, napisał:
volfe, dnia 04 Sty 2017 - 15:20, napisał:
i zmienilem, i nic to nie dalo w dalszym ciagu
Dzisiaj oblokowały się smsy ok godz 12ste i póki co działają, zobaczymy kiedy się zablokuje znowu....Ostatnim razem działało to 2 dni mimo, że mam ustawione na 3G, 2G
Napisano 04 stycznia 2017 - 17:58
I bywałeś w jakimś słabszym zasięgu? Mi potrafiło 5 dni działać a potem klapa...
Napisano 04 stycznia 2017 - 18:05
piotrofoto, dnia 04 Sty 2017 - 16:58, napisał:
I bywałeś w jakimś słabszym zasięgu? Mi potrafiło 5 dni działać a potem klapa...
Ja mam praktycznie caly czas cały albo 3/4 zasięgu, 4 albo 5 kropek. Nie zanika mi zasięg, nie mam też słabszego, a na necie mam praktycznie cały czas 4G LTE
Napisano 04 stycznia 2017 - 21:43
Napisano 04 stycznia 2017 - 23:24
Jest to jakieś światełko, ale jednak od tego telefonu oczekiwałbym pracy w LTE
Napisano 05 stycznia 2017 - 16:14
I dalej u Was występuje ten problem? U mnie w dalszym ciągu, odblokuje się na kilka godzin i dupa.
volfe, dnia 05 Sty 2017 - 15:14, napisał:
I dalej u Was występuje ten problem? U mnie w dalszym ciągu, odblokuje się na kilka godzin i dupa.
Tym którym działa wszystko okej, to powiedźcie co zrobiliście
Napisano 05 stycznia 2017 - 18:48
parę postów wyżej opisałem co zrobić, od tego czasu (21 grudnia) nie mam już żadnego problemu, ani z wysyłaniem ani z odbieraniem sms, mam nadzieję że już te problemy nie wrócą
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych