Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 7 plus-problem z wiadomościami sms -ORANGE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
412 odpowiedzi w tym temacie

#126 trial.biker

trial.biker
  • 78 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 03 stycznia 2017 - 09:52

ja mam odtworzoną kopie na iP7, tryb 3G i smsy przychodzą normalnie, a wysyłanie się na trybie 3G uspokoiło i jak na razie działa bez zarzutu


Użytkownik trial.biker edytował ten post 03 stycznia 2017 - 09:53


#127 m_lipski

m_lipski
  • 9 postów

Napisano 03 stycznia 2017 - 12:47

A jaki masz kod urządzenia?



#128 trial.biker

trial.biker
  • 78 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 03 stycznia 2017 - 13:29

A1778



#129 volfe

volfe
  • 37 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 03 stycznia 2017 - 14:40

Rozmawiałem dzisiaj z działem wsparcia iPhone w Apple i powiedział mi Pan, że jest to problem po stronie operatora, w tym przypadku Orange, poprosił mnie żebym zrobił zrzuty z ekranu w ustawieniach wiadomości, itp. Powiedział, że już miał kilka identycznych zgłoszeń odnośnie użytkowników Orange, mówił, żebym zadzwonił do działu technicznego Orange, żeby wyzerowali centrum wiadomości sms. Prosił o zrzuty z ekranu iPhona na maila i numer zgłoszenia z Orange i mam czekać na odpowiedź



#130 piotrofoto

piotrofoto
  • 118 postów

Napisano 03 stycznia 2017 - 14:45

Rozmawiałem dzisiaj z działem wsparcia iPhone w Apple i powiedział mi Pan, że jest to problem po stronie operatora, w tym przypadku Orange, poprosił mnie żebym zrobił zrzuty z ekranu w ustawieniach wiadomości, itp. Powiedział, że już miał kilka identycznych zgłoszeń odnośnie użytkowników Orange, mówił, żebym zadzwonił do działu technicznego Orange, żeby wyzerowali centrum wiadomości sms. Prosił o zrzuty z ekranu iPhona na maila i numer zgłoszenia z Orange i mam czekać na odpowiedź

Orange stwierdzi że u nich jest wszystko w porządku. Ja dzwoniłem ze 3 razy i okazywało się, że jest ok i zwalali winę na sprzęt skoro na 6S działało wszystko ok.



#131 volfe

volfe
  • 37 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 03 stycznia 2017 - 15:02

Orange stwierdzi że u nich jest wszystko w porządku. Ja dzwoniłem ze 3 razy i okazywało się, że jest ok i zwalali winę na sprzęt skoro na 6S działało wszystko ok.

Orange to są idioci, dzwoniąc tam 3-4 razy można usłyszeć za każdym razem inną bajkę, jeden konsultant powie, że nie da się tego zrobić, drugi powie, że potrzeba 24h, trzeci znowu coś innego. 

A po dłuższej rozmowie sami sobie zaprzeczają im dłużej z nimi się rozmawia, a później chcą z Ciebie zrobić idiotę 



#132 Mateusz Piaskowy

Mateusz Piaskowy
  • 48 postów

Napisano 03 stycznia 2017 - 15:10

Jak ja dzwoniłem do Orange to dostałem wiadomość od nich ze to wina iOS a jak dzwoniłem do Apple wczoraj to nie wiedzieli nic o tym problemie . A pani twierdzi jak Orange może tak pisać i skąd oni mogą to wiedzieć i dodatkowo dodała ze Orange jest głównym partnerem Apple w Polsce . Jeden wielki bałagan .



Polecam zainstalowanie czystego systemu poprzez ITunes i ustawienie na 3G

Aktualnie działa


Volfe daj znać czy ta opcja z resetowaniem przez Orange działa

#133 volfe

volfe
  • 37 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 03 stycznia 2017 - 15:27

Reset nic nie pomógł :/ Dalej ja wysyłam wiadomości do Orange, a nie dostaje zwrotnej gdzie moim znajomi mają potwierdzenie "dostarczono".

A najlepsze jest to, że nie mam włączonego pakietu danych, ani 4G, ani 3G ani 2G bo siedzę w domu na Wi-Fi, tak samo w pracy, pakiet danych jest włączony kiedy przemieszczam się pomiędzy pracą, to po co mam ustawiać 3G jak siedzę na wifi. Ja nie wiem co się dzieje, bo z pozostałymi operatorami nie mam takich problemów, wszystko przychodzi na 7-ke bez problemu. 

Zobaczę co mądrego mi Apple odpisze.



#134 Mateusz Piaskowy

Mateusz Piaskowy
  • 48 postów

Napisano 03 stycznia 2017 - 15:46

Reset nic nie pomógł :/ Dalej ja wysyłam wiadomości do Orange, a nie dostaje zwrotnej gdzie moim znajomi mają potwierdzenie "dostarczono".
A najlepsze jest to, że nie mam włączonego pakietu danych, ani 4G, ani 3G ani 2G bo siedzę w domu na Wi-Fi, tak samo w pracy, pakiet danych jest włączony kiedy przemieszczam się pomiędzy pracą, to po co mam ustawiać 3G jak siedzę na wifi. Ja nie wiem co się dzieje, bo z pozostałymi operatorami nie mam takich problemów, wszystko przychodzi na 7-ke bez problemu.
Zobaczę co mądrego mi Apple odpisze.


Volte ale to że siedzisz na wifi to nie ma zdanczenia bo to jest ogólna transmisja między telefonem a nadajnikami .
Spróbuj zainstalować całkowicie czysta instalacje iOS i wykonuj się z każdej usługi i nie przywracaj kopii i zobacz co wtedy będzie się działo . Dodatkowo wyrejestrowałem swój numer z iMessage na stronie Apple bo był tez taki problem z poprzednich lat .

To teraz zadzwoń do Apple i powiedz ze nic to nie dało

#135 volfe

volfe
  • 37 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 03 stycznia 2017 - 16:07

Volte ale to że siedzisz na wifi to nie ma zdanczenia bo to jest ogólna transmisja między telefonem a nadajnikami .
Spróbuj zainstalować całkowicie czysta instalacje iOS i wykonuj się z każdej usługi i nie przywracaj kopii i zobacz co wtedy będzie się działo . Dodatkowo wyrejestrowałem swój numer z iMessage na stronie Apple bo był tez taki problem z poprzednich lat .

 

To mam wejść w sieć komórkową i w opcjach danych kom.  głosowe i danych przestawić z 4G na 3G?

Teraz dzwonił sam ten Pan co prowadzi moją sprawę z Apple i pytał czy to zerowanie coś pomogło, to mu powiedziałem, że nie. Powiedział, że oni i tak prowadzą swoją sprawę równocześnie, że ma już sporo takich spraw identycznych jak moja i mnie będzie informował jeżeli uda mu się coś rozwiązać. Plus jest tego taki, że można zauważyć, że Apple podchodzi moim zdaniem do tego bardziej stanowczo niż Orange...



#136 Bajerniak

Bajerniak
  • 39 postów

Napisano 03 stycznia 2017 - 22:51

ja mam iphone 7 w t-mobile i z kolei mój problem dotyczy wysyłania sms. Chodzi o to że często wyskakuje mi że wiadomość jest niedostarczona i muszę klikać po 4-5 razy wyślij ponownie. I tak dziennie po 10 razy minimum.

Resetowałem ustawienia sieciowe ale to nic nie pomogło. Czy to wina oprogramowania 10.1.1 czy ktoś miał coś podobnego?



#137 trial.biker

trial.biker
  • 78 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 03 stycznia 2017 - 22:59

spróbuj tego " zresetowanie ustawień sieci (ustawienia -> ogólne->  wyzeruj-> ustawienia sieciowe)  i zmień ustawienie wyboru operatora z automatycznego na ręczny" oraz zmień dane komórkowe na 3g lub 2g (ustawienia -> sieci kom. ->opcje danych -> głosowe 3g lub 2gw)



#138 volfe

volfe
  • 37 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 04 stycznia 2017 - 09:58

Dzwonili do mnie z Orange z wyjaśnieniami, to co dowiedziałem się, to kabaret jakiego świat nie widział. 

Rozmawiam z babeczką a ta na to, że to co robią i kombinują to są jakieś jaja w Orange. A ta jakby chciała mówić co tylko chce i "proszę Pana, to nie jest tak, że tylko Orange ma z tym problem, tylko Plus i inne sieci też", że to wina telefonu. Mówię jej, że jak to może być wina telefonu skoro ja dostaje od wszystkich innych operatorów smsy bez problemu, jeżeli by to była wina po stronie iPhona, to nic bym nie dostawał...

I znowu pierdolenie o resecie centrum wiadomości, że zamiast +48501200777 powinno być w iPhonie +48501200777# bo takie wytyczne dostali !! hahahaha, ciekawe wytyczne, bo dalej to nic nie pomaga.



#139 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5 012 postów
  • Płeć:

Napisano 04 stycznia 2017 - 10:08

jak to może być wina telefonu skoro ja dostaje od wszystkich innych operatorów smsy bez problemu,

A z drugiej strony, jak to może być wina operatora, skoro działa poprawnie ze wszystkimi innymi modelami telefonów? To drugi koniec tego samego kija.

 

Problem wydaje się złożony i bez bliskiej współpracy inżynierów Orange i Apple może być ciężko wyizolować i wyeliminować przyczynę. Mam nadzieję, że już nad tym pracują.


  • iSEe lubi to

#140 Mateusz Piaskowy

Mateusz Piaskowy
  • 48 postów

Napisano 04 stycznia 2017 - 15:43

To mam wejść w sieć komórkową i w opcjach danych kom. głosowe i danych przestawić z 4G na 3G?
Teraz dzwonił sam ten Pan co prowadzi moją sprawę z Apple i pytał czy to zerowanie coś pomogło, to mu powiedziałem, że nie. Powiedział, że oni i tak prowadzą swoją sprawę równocześnie, że ma już sporo takich spraw identycznych jak moja i mnie będzie informował jeżeli uda mu się coś rozwiązać. Plus jest tego taki, że można zauważyć, że Apple podchodzi moim zdaniem do tego bardziej stanowczo niż Orange...


Tak masz wejść i zmienić ustawienia . To jest wina telefonu tylko i wyłącznie nie sieci Orange . Oprogramowanie ma problem z smsami od Orange

#141 volfe

volfe
  • 37 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 04 stycznia 2017 - 16:20

Tak masz wejść i zmienić ustawienia . To jest wina telefonu tylko i wyłącznie nie sieci Orange . Oprogramowanie ma problem z smsami od Orange

i zmienilem, i nic to nie dalo w dalszym ciagu


i zmienilem, i nic to nie dalo w dalszym ciagu

 

Dzisiaj oblokowały się smsy ok godz 12ste i póki co działają, zobaczymy kiedy się zablokuje znowu....Ostatnim razem działało to 2 dni mimo, że mam ustawione na 3G, 2G



#142 piotrofoto

piotrofoto
  • 118 postów

Napisano 04 stycznia 2017 - 16:23

Mi wszystko działało jak trzeba tylko przy ręcznym ustawieniu na 2G. Na 3G też potrafiły się zawiesić

#143 Mateusz Piaskowy

Mateusz Piaskowy
  • 48 postów

Napisano 04 stycznia 2017 - 17:49

i zmienilem, i nic to nie dalo w dalszym ciagu

Dzisiaj oblokowały się smsy ok godz 12ste i póki co działają, zobaczymy kiedy się zablokuje znowu....Ostatnim razem działało to 2 dni mimo, że mam ustawione na 3G, 2G


i zmienilem, i nic to nie dalo w dalszym ciagu

Dzisiaj oblokowały się smsy ok godz 12ste i póki co działają, zobaczymy kiedy się zablokuje znowu....Ostatnim razem działało to 2 dni mimo, że mam ustawione na 3G, 2G


VoLTE mi tez to nie działało dopiero instalacja nowego systemu i ustawienie na 3G pomogło i 2 dni bez problemów

#144 volfe

volfe
  • 37 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 04 stycznia 2017 - 17:57

VoLTE mi tez to nie działało dopiero instalacja nowego systemu i ustawienie na 3G pomogło i 2 dni bez problemów

I do tej pory nic ani razu Ci się nie zablokowało? 



#145 piotrofoto

piotrofoto
  • 118 postów

Napisano 04 stycznia 2017 - 17:58

I bywałeś w jakimś słabszym zasięgu? Mi potrafiło 5 dni działać a potem klapa...



#146 volfe

volfe
  • 37 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 04 stycznia 2017 - 18:05

I bywałeś w jakimś słabszym zasięgu? Mi potrafiło 5 dni działać a potem klapa...

Ja mam praktycznie caly czas cały albo 3/4 zasięgu, 4 albo 5 kropek. Nie zanika mi zasięg, nie mam też słabszego, a na necie mam praktycznie cały czas 4G LTE



#147 Mateusz Piaskowy

Mateusz Piaskowy
  • 48 postów

Napisano 04 stycznia 2017 - 21:43

Nic działa prawidłowo aż miło bardzo często czasem nawet mam jedna kropkę lub dwie a standardowo 3 4 5 . I praktycznie cały czas 3G gdyż wyłączyłem tle

#148 m_lipski

m_lipski
  • 9 postów

Napisano 04 stycznia 2017 - 23:24

Jest to jakieś światełko, ale jednak od tego telefonu oczekiwałbym pracy w LTE :)



#149 volfe

volfe
  • 37 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 05 stycznia 2017 - 16:14

I dalej u Was występuje ten problem? U mnie w dalszym ciągu, odblokuje się na kilka godzin i dupa.


I dalej u Was występuje ten problem? U mnie w dalszym ciągu, odblokuje się na kilka godzin i dupa.

Tym którym działa wszystko okej, to powiedźcie co zrobiliście



#150 trial.biker

trial.biker
  • 78 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 05 stycznia 2017 - 18:48

parę postów wyżej opisałem co zrobić, od tego czasu (21 grudnia) nie mam już żadnego problemu, ani z wysyłaniem ani z odbieraniem sms, mam nadzieję że już te problemy nie wrócą






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych