Aktualizacja Apple albo coś zmieni albo nie. Swoją drogą i tak pewnie nawet jak wyjdzie o nie prędko ... :/

Iphone 7 plus-problem z wiadomościami sms -ORANGE
#351
Napisano 03 lutego 2017 - 22:35
#352
Napisano 03 lutego 2017 - 22:43
#353
Napisano 03 lutego 2017 - 22:46
Małopolskie (Kraków) i Śląskie (okolice Żywca)
#354
Napisano 04 lutego 2017 - 12:34
Kraków...
#355
Napisano 04 lutego 2017 - 15:52
Wielkopolska - Poznań - Piła
#356
Napisano 04 lutego 2017 - 15:59
A dzwonił ktoś w ostatnich dwóch dniach do Apple jakie ich teraz stanowisko?
#357
Napisano 04 lutego 2017 - 16:49
#358
Napisano 04 lutego 2017 - 22:25
Pisałem maila do faceta z Apple, pytałem czy coś więcej wie na ten temat ale nic nie odpisał.. W przyszłym tygodniu jeżeli nie odpisze to zadzwonie i zapytam.. Jak to wygląda u Was ?? Dalej smsy nie dochodzą ??
#359
Napisano 04 lutego 2017 - 22:28
Nie odpiszą, mi potem też nie odpisywali. Dzwoń.
#360
Napisano 05 lutego 2017 - 14:04
Ja Rzeszów(Podkarpackie)
#361
Napisano 06 lutego 2017 - 16:00
I co dzwonił ktoś do Apple może wiedzą coś??
#362
Napisano 06 lutego 2017 - 18:36
Dostałem taką odpowiedź na maila: "Nasze działy inżynierskie są w stałym kontakcie z naszym partnerem biznesowym jakim jest Orange"
#363
Napisano 06 lutego 2017 - 18:37
No to za wiele nie pogadali
#364
Napisano 06 lutego 2017 - 18:38
Dużo wiemy :-P
#365
Napisano 07 lutego 2017 - 21:35
A ktoś inny jeszcze dzwonił do Apple? Ja jutro jeszcze spróbuję.
#366
Napisano 08 lutego 2017 - 19:55
piotrofoto wiesz coś więcej w temacie ?? Próbowałeś dzwonić do Apple ??
#367
Napisano 08 lutego 2017 - 20:43
Tak wiem, dzwoniłem do Apple. I wiecie co jest najlepsze ale dla mnie to już sie nie robi śmieszne.
Usłyszałem od Pana w Apple że to jego pierwsze takie zgłoszenie. Potem konsultował się z inżynierami i usłyszał że inżynierowie nie mieli żadnego takiego zgłoszenia od strony Orange ale być może są inżynierowie z którymi on nie ma kontaktu. Dla mnie to jest śmiech na sali i ktoś nas robi w konia!
#368
Napisano 08 lutego 2017 - 20:48
Pytanie dlaczego Apple odpowiada jednym tak, a innym inaczej co można przeczytać w postach powyżej. Zastanawia mnie czy nie mają oficjalnego stanowiska i po prostu rzucają hasła na podstawie swoich prywatnych przypuszczeń czy jak. Jesteśmy w stanie jakoś poznać oficjalne stanowisko Apple poza wydzwanianiem na infolinie?
#369
Napisano 09 lutego 2017 - 08:42
Łódź Bałuty, u mnie wszystko w porządku. Telefon z orange
#370
Napisano 09 lutego 2017 - 12:53
Od kiedy masz iPhona?
#371
Napisano 12 lutego 2017 - 12:00
Coś mi się wydaje koledzy że jeszcze sobie poczekamy trochę z tą aktualizacją i naprawą problemu.
#372
Napisano 12 lutego 2017 - 12:57
Od kiedy masz iPhona?
od lutego, po nr. seryjnym można gdzieś sprawdzić datę produkcji?
#374
Napisano 12 lutego 2017 - 13:52
"Coś mi się wydaje koledzy że jeszcze sobie poczekamy trochę z tą aktualizacją i naprawą problemu." jakieś nowe informacje masz może ??
#375
Napisano 12 lutego 2017 - 13:54
No właśnie żadnych wszędzie cisza. A sms dalej nie działają.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych