Koledzy, proponuje aby pisać też o swoich problemach z SMS-mi na forum Orange, czym więcej naszych zgłoszeń tym większa szansa że się tym szybciej zajmą.

Iphone 7 plus-problem z wiadomościami sms -ORANGE
#301
Posted 27 January 2017 - 15:16
#302
Posted 27 January 2017 - 15:19
Koledzy, proponuje aby pisać też o swoich problemach z SMS-mi na forum Orange, czym więcej naszych zgłoszeń tym większa szansa że się tym szybciej zajmą.
Dokładnie, link jest więc działać !
#303
Posted 27 January 2017 - 17:09
Już umieściłem mój komentarz z myślą, że to "coś" pomoże, w co wątpię
Orange do sprawy podchodzi zaskakująco nieprofesjonalnie..
#304
Posted 27 January 2017 - 22:20
Ja nie wiem czy Orange ma wy....bane na to czy przerasta ich ten problem ?? W moim przypadku przełączenie na 3G pomogło.. Tzn. od tygodnia normalnie smsy dochodzą
#305
Posted 28 January 2017 - 12:54
Wydaje mi sie, że oni po prostu zlewali temat skoro tam załóżmy pare osób zgłosiło problem(pare osób w stosunku do ilości ich klientów) i założyli, że wina Apple. Teraz przy nasileniu się problemów może w końcu zaczęli zajmować się sprawą. Pewnie jakby zrobili to od razu, to już dawno byłoby po kłopocie. Nie można teraz dopuścić, żeby olano tę sprawę znowu, zaczynają sie pojawiać artykuły w sieci na ten temat, wcześniej tylko tutaj na forum był temat. Tak, że licze na to, że Orange samo czy we współpracy z Apple znajdą rozwiązanie, bo to nie jest normalne, żeby tylko jedna sieć na całym świecie miała problemy.
#306
Posted 28 January 2017 - 18:26
Radzę się dwa razy zastanowić, zanim się podważy czyjeś zdrowie psychiczne na tym Forum albo gdzie indziej.
Edited by cronopioverde, 28 January 2017 - 19:11.
#307
Posted 28 January 2017 - 19:15
Nie tylko Orange nie działa. Skarżyli się klienci plusa i playa.
Edited by cronopioverde, 28 January 2017 - 22:54.
Korekta co do kontekstu.
#308
Posted 28 January 2017 - 20:55
Cześć. Jestem tu pierwszy raz, więc opiszę jak wygląda u mnie sytuacja. iPhona 7 mam w Orange, a pierwsze problemy z smsami od innych użytkowników Orange pojawiły się już w październiku (pierwsza reklamacja w Orange 19.10). Zazwyczaj smsy po kilkunatu godzinach przychodzą same, a w czasie "awarii" mmsy działają normalnie (ale nie zawsze). Przełączanie na 2G, 3G nie pomaga... Od początku Orange twierdzi, że to wina telefonu... nawat kazali mi zaktualizować androida!
Dziś dostałam odpowiedź w sprawie wczorajszej reklamacji - wina leży po stronie Apple, a dokładniej najnowszego softu... Chyba nie pozostaje nam nic innego, jak zareklamować telefony, ale nie w Apple, tylko w Orange na podstawie rękojmi (Art. 556 kodeksu cywilnego: Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną). Mamy na to dwa lata od momentu kupna. Niech Orange z Apple wyjaśnią to między sobą, mają na to 14 dni od dnia złożenia reklamacji (jeśli nie odpowiedzą na czas, uznaje się, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie). I nie dajcie sobie wmówić, że reklmację telefonu możecie złożyć tylko w Apple. Gwarancja (udzielana przez producenta dobrowolnie) nie ma nic wspólnego z rękojmią (regulacja prawna).
A może warto zareklamować również usługę? W końcu zakupiliśmy telefony wraz z abonamentem, a nie możemy w pełni korzystać z usług - niech nam obniżą abonementy za ten czas, kiedy smsy nie działały, a sami niech dochodzą rekompensaty od Apple, skoro to wina oprogramowania.
#309
Posted 28 January 2017 - 22:04
Kto ma założonego Smoka niech się wypowie a kto nie ma to też niech napisze. No kurde jednemu działa a drugiemu nie. Jaja jak berety.
@Fabinka
Masz iPhona a oni każą Ci zaktualizować Androida o.0 Już coś mi tu śmierdzi

Ps: żaden iPhone nie jest przez sieć brandowany, tylko Androidy. Mogą zakładać tyko Simlocki i robi to tylko Orange

#310
Posted 28 January 2017 - 22:05
Miałem 7 z i bez simlocka Orange na każdym problem występował.
#311
Posted 29 January 2017 - 01:36
Na razie można zaczekać. Twierdzą, że pracują nad tym. Na infolinii każdemu tak mówią, pewnie mają tak w systemie żeby gadać. Jak nie rozwiążą problemu to można zacząć myśleć o jakimś reklamowaniu usługi itd.
#312
Posted 29 January 2017 - 11:54
Też miałem ten problem (szczególnie z SMSami z banków do potwierdzeń operacji). Udało mi się rozwiązać problem (mam nadzieję, że na stałe): przywróciłem z kopii zapasowej (przez iTunes) a później wróciłem do bieżącej kopii (którą wykonałem przed tą operacją) i "wypluło" wszystkie zaległe SMSy. Teraz - póki co - działa.
#313
Posted 29 January 2017 - 12:41
u mnie od trzech dni pracuje bez zarzutu. nie zmieniałam nic, zobaczymy jak długo
#314
Posted 29 January 2017 - 17:54
Ja zmieniłem karte do ip4, a ip7 zostawilem wyłączony na jeden dzien, po tym wsadziłem karte do ip7 i od tej pory drugi dzien działa, a na jak długo to się okaże...
#315
Posted 29 January 2017 - 18:13
A myślałem, że tylko Ja mam takie dziwne problemy z Orange, a tu 13 stron wątku
Mam simlocka jakby coś. Na początku nie zwracałem na to uwagi, ale miarka się przebrała w piątek jak rozmawiałem z 3 osobami i one mi powiedziały, że wysłały do mnie smsy, a ja je dostałem dopiero jak zrobiłem aktualizacje ios'a albo zresetowałem telefon(już do końca nie pamiętam)
Zaraz się dopiszę do tego forum.
#316
Posted 29 January 2017 - 19:34

#317
Posted 29 January 2017 - 20:21
"W ostatnim czasie niektórzy użytkownicy urządzeń Apple mogli odczuwać problemy związane z brakiem dostarczania wiadomości SMS poprzez iMessage. Problem dotyczył również osób, które przesiadły się z iPhone’a na sprzęt z innym systemem operacyjnym. Rozwiązaniem jest wyrejestrowanie numeru z iMessage."
iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE
#318
Posted 29 January 2017 - 20:38
#319
Posted 29 January 2017 - 20:40
To mówisz Mateusz że ten twój sposób działa ? Ale na 3G czy 4G? Ale imessage nie używasz?
#320
Posted 29 January 2017 - 21:39
Ponad tydzień miałem spokoju.. Problem parę minut temu wrócił.. Smsy nie dochodzą przy przełączeniu na 3G mało tego, na forum Orange przeczytałem że z wysyłaniem wiadomości sobie poradzili a tymczasem dzisiaj co drugi sms - wykrzyknik - nie dostarczono.. Patologia
#321
Posted 29 January 2017 - 21:43
TOmaszSTACH gdzie wyczytałeś dokładnie że naprawili wysyłanie? Dasz link?
#322
Posted 29 January 2017 - 21:53
Sorry, nie pisali to pracownicy z Orange.. Wyczytałem to tutaj: http://m.telepolis.p...,2,3,38064.html
#323
Posted 30 January 2017 - 08:02
Wczoraj w swoim iPhone 7 dostałem uaktualnienie ustawień operatora T-Mobile do wersji 27.1, dziś przełożyłem swoją kartę Orange z myślą że może od nich też coś dojdzie
#324
Posted 30 January 2017 - 09:50
#325
Posted 30 January 2017 - 14:32
ja od kilku dni używam karty z plusa (plush) i nie ma żadnych problemów ;/
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users