Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 7 plus-problem z wiadomościami sms -ORANGE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
412 odpowiedzi w tym temacie

#301 jaro30

jaro30
  • 11 postów

Napisano 27 stycznia 2017 - 15:16

Koledzy, proponuje aby pisać też o swoich problemach z SMS-mi na forum Orange, czym więcej naszych zgłoszeń tym większa szansa że się tym szybciej zajmą.



#302 piotrofoto

piotrofoto
  • 118 postów

Napisano 27 stycznia 2017 - 15:19

Koledzy, proponuje aby pisać też o swoich problemach z SMS-mi na forum Orange, czym więcej naszych zgłoszeń tym większa szansa że się tym szybciej zajmą.

 

Dokładnie, link jest więc działać ! :)



#303 volfe

volfe
  • 37 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 27 stycznia 2017 - 17:09

Już umieściłem mój komentarz z myślą, że to "coś" pomoże, w co wątpię :) 

Orange do sprawy podchodzi zaskakująco nieprofesjonalnie..



#304 TOmaszSTACH

TOmaszSTACH
  • 33 postów

Napisano 27 stycznia 2017 - 22:20

Ja nie wiem czy Orange ma wy....bane na to czy przerasta ich ten problem ?? W moim przypadku przełączenie na 3G pomogło.. Tzn. od tygodnia normalnie smsy dochodzą



#305 rowers

rowers
  • 18 postów

Napisano 28 stycznia 2017 - 12:54

Wydaje mi sie, że oni po prostu zlewali temat skoro tam załóżmy pare osób zgłosiło problem(pare osób w stosunku do ilości ich klientów) i założyli, że wina Apple. Teraz przy nasileniu się problemów może w końcu zaczęli zajmować się sprawą. Pewnie jakby zrobili to od razu, to już dawno byłoby po kłopocie. Nie można teraz dopuścić, żeby olano tę sprawę znowu, zaczynają sie pojawiać artykuły w sieci na ten temat, wcześniej tylko tutaj na forum był temat. Tak, że licze na to, że Orange samo czy we współpracy z Apple znajdą rozwiązanie, bo to nie jest normalne, żeby tylko jedna sieć na całym świecie miała problemy.



#306 Kbzw50-e8984a96f2

Kbzw50-e8984a96f2
  • 5 postów

Napisano 28 stycznia 2017 - 18:26

Radzę się dwa razy zastanowić, zanim się podważy czyjeś zdrowie psychiczne na tym Forum albo gdzie indziej.


Użytkownik cronopioverde edytował ten post 28 stycznia 2017 - 19:11


#307 Mateusz Piaskowy

Mateusz Piaskowy
  • 48 postów

Napisano 28 stycznia 2017 - 19:15

Nie tylko Orange nie działa. Skarżyli się klienci plusa i playa.


Użytkownik cronopioverde edytował ten post 28 stycznia 2017 - 22:54
Korekta co do kontekstu.


#308 Fabinka

Fabinka
  • 2 postów

Napisano 28 stycznia 2017 - 20:55

Cześć. Jestem tu pierwszy  raz, więc opiszę jak wygląda u mnie sytuacja. iPhona 7 mam w Orange, a pierwsze problemy z smsami od innych użytkowników Orange pojawiły się już w październiku (pierwsza reklamacja w Orange 19.10). Zazwyczaj smsy po kilkunatu godzinach przychodzą same, a w czasie "awarii" mmsy działają normalnie (ale nie zawsze). Przełączanie na 2G, 3G nie pomaga... Od początku Orange twierdzi, że to wina telefonu... nawat kazali mi zaktualizować androida!

Dziś dostałam odpowiedź w sprawie wczorajszej reklamacji - wina leży po stronie Apple, a dokładniej najnowszego softu... Chyba nie pozostaje nam nic innego, jak zareklamować telefony, ale nie w Apple, tylko w Orange na podstawie rękojmi (Art. 556 kodeksu cywilnego: Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną). Mamy na to dwa lata od momentu kupna. Niech Orange z Apple wyjaśnią to między sobą, mają na to 14 dni od dnia złożenia reklamacji (jeśli nie odpowiedzą na czas, uznaje się, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie). I nie dajcie sobie wmówić, że reklmację telefonu możecie złożyć tylko w Apple. Gwarancja (udzielana przez producenta dobrowolnie) nie ma nic wspólnego z rękojmią (regulacja prawna).
A może warto zareklamować również usługę? W końcu zakupiliśmy telefony wraz z abonamentem, a nie możemy w pełni korzystać z usług - niech nam obniżą abonementy za ten czas, kiedy smsy nie działały, a sami niech dochodzą rekompensaty od Apple, skoro to wina oprogramowania.



#309 Ramcel76

Ramcel76
  • 249 postów

Napisano 28 stycznia 2017 - 22:04

Może to głupie i porąbane stwierdzenie. A może to przez Simlocka. Jak wiemy tylko Orange zakłada Smoki i przez to w oprogramowaniu siedzi jakiś tam błąd/bug w iOS w wysyłaniu i odbieraniu SMS.
Kto ma założonego Smoka niech się wypowie a kto nie ma to też niech napisze. No kurde jednemu działa a drugiemu nie. Jaja jak berety.

@Fabinka
Masz iPhona a oni każą Ci zaktualizować Androida o.0 Już coś mi tu śmierdzi :D

Ps: żaden iPhone nie jest przez sieć brandowany, tylko Androidy. Mogą zakładać tyko Simlocki i robi to tylko Orange :)
Mój Sprzęt: Huawei Mate 10 Pro - Apple Watch - iPhone 6s - iPhone 7 - iPad 4 mini - MacBookPro 15”

#310 piotrofoto

piotrofoto
  • 118 postów

Napisano 28 stycznia 2017 - 22:05

Miałem 7 z i bez simlocka Orange na każdym problem występował.



#311 rowers

rowers
  • 18 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 01:36

Na razie można zaczekać. Twierdzą, że pracują nad tym. Na infolinii każdemu tak mówią, pewnie mają tak w systemie żeby gadać. Jak nie rozwiążą problemu to można zacząć myśleć o jakimś reklamowaniu usługi itd. 



#312 KajubR

KajubR
  • 16 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 11:54

Też miałem ten problem (szczególnie z SMSami z banków do potwierdzeń operacji). Udało mi się rozwiązać problem (mam nadzieję, że na stałe): przywróciłem z kopii zapasowej (przez iTunes) a później wróciłem do bieżącej kopii (którą wykonałem przed tą operacją) i "wypluło" wszystkie zaległe SMSy. Teraz - póki co - działa.



#313 crouch_jr

crouch_jr
  • 7 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 12:41

u mnie od trzech dni pracuje bez zarzutu. nie zmieniałam nic, zobaczymy jak długo



#314 Voolti

Voolti
  • 3 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 17:54

Ja zmieniłem karte do ip4, a ip7 zostawilem wyłączony na jeden dzien, po tym wsadziłem karte do ip7 i od tej pory drugi dzien działa, a na jak długo to się okaże...



#315 swiatek94

swiatek94
  • 450 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 18:13

A myślałem, że tylko Ja mam takie dziwne problemy z Orange, a tu 13 stron wątku :D

Mam simlocka jakby coś. Na początku nie zwracałem na to uwagi, ale miarka się przebrała w piątek jak rozmawiałem z 3 osobami i one mi powiedziały, że wysłały do mnie smsy, a ja je dostałem dopiero jak zrobiłem aktualizacje ios'a albo zresetowałem telefon(już do końca nie pamiętam)

Zaraz się dopiszę do tego forum.



#316 Molimo

Molimo
  • 3 695 postów
  • SkądPoznań

Napisano 29 stycznia 2017 - 19:34

Mi od piątku działa bez zarzutu po wyłączeniu iMessage. Każdy inaczej sobie radzi. :)

#317 iSEe

iSEe
  • 249 postów
  • Płeć:

Napisano 29 stycznia 2017 - 20:21

Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale znalazłem taki artykuł w sieci z 2014 roku.

"W ostatnim czasie niektórzy użytkownicy urządzeń Apple mogli odczuwać problemy związane z brakiem dostarczania wiadomości SMS poprzez iMessage. Problem dotyczył również osób, które przesiadły się z iPhone’a na sprzęt z innym systemem operacyjnym. Rozwiązaniem jest wyrejestrowanie numeru z iMessage."

iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE


#318 Mateusz Piaskowy

Mateusz Piaskowy
  • 48 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 20:38

Ja tak zrobiłem i już 4 tygodnie działa

#319 piotrofoto

piotrofoto
  • 118 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 20:40

To mówisz Mateusz że ten twój sposób działa ? Ale na 3G czy 4G? Ale imessage nie używasz?



#320 TOmaszSTACH

TOmaszSTACH
  • 33 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 21:39

Ponad tydzień miałem spokoju.. Problem parę minut temu wrócił.. Smsy nie dochodzą przy przełączeniu na 3G mało tego, na forum Orange przeczytałem że z wysyłaniem wiadomości sobie poradzili a tymczasem dzisiaj co drugi sms - wykrzyknik - nie dostarczono.. Patologia



#321 piotrofoto

piotrofoto
  • 118 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 21:43

TOmaszSTACH gdzie wyczytałeś dokładnie że naprawili wysyłanie? Dasz link?



#322 TOmaszSTACH

TOmaszSTACH
  • 33 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 21:53

Sorry, nie pisali to pracownicy z Orange.. Wyczytałem to tutaj: http://m.telepolis.p...,2,3,38064.html



#323 Łukasz Stefanowski

Łukasz Stefanowski
  • 7 postów

Napisano 30 stycznia 2017 - 08:02

Wczoraj w swoim iPhone 7 dostałem uaktualnienie ustawień operatora T-Mobile do wersji 27.1, dziś przełożyłem swoją kartę Orange z myślą że może od nich też coś dojdzie ;)



#324 Mateusz Piaskowy

Mateusz Piaskowy
  • 48 postów

Napisano 30 stycznia 2017 - 09:50

Na 3g używam i mam włączona usługę iMessage

#325 justynabialek

justynabialek
  • 18 postów

Napisano 30 stycznia 2017 - 14:32

ja od kilku dni używam karty z plusa (plush) i nie ma żadnych problemów ;/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych