
Iphone 7 plus-problem z wiadomościami sms -ORANGE
#251
Napisano 25 stycznia 2017 - 20:45
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#252
Napisano 25 stycznia 2017 - 21:19
Więc proszę Państwa sprawa wygląda tak, posiadam iPhona 7 z T-Mobile, na którym wszystko działa i funkcjonuje przepięknie, moja dziewczyna ma iP7 z Orange, gdzie tu już się dzieją cyrki, smsy od T-mobile nie przychodzą ŻADNE, bez różnicy czy z iPhona czy z Samsunga, przekładanie karty nic nie daje, wgranie nowego systemu przez tryb serwisowy również, reset ustawień sieciowych itp itd. Zadzwoniłem więc do Apple, swoją drogą bardzo konkretny Pan Ziółkowski Piotr i zbadali sprawę ze swoimi technikami. Problemem jest routing smsów w Orange, jest to wina oprogramowania operatora, Pan polecił mi, żeby jak ktoś ma taki problem to zgłosić się do Orange i powiedzieć, że jest to problem większego grona, a nie tylko nasz, jest większa szansa, że coś uda się nam zdziałać. Apple doskonale zna problem, bo zostałem o tym poinformowany, z tego co wiem, to nawet Orange doskonale zna problem i nie wiem czy technicy Apple i Orange już razem pracują nad rozwiązaniem tego problemu, czy dopiero zaczną, ale na pewno ma być jakieś wspólne rozwiązywanie tego kłopotu przez nich. Jestem bardzo zawiedziony, że telefon za 3,5 tysiąca ma problem z smsami...
#253
Napisano 25 stycznia 2017 - 21:25
No ale widzisz Kuba Jachimowski jakie to jest odbijanie piłeczki, mi babka z Apple mówi, że nie ma u nich żadnego problemu że oni wg nie mają dostępu do serwerów sms i że to wina operatora i że do niego się należy zwracać. Z drugiej strony na kontakt u Orange dostaję odpowiedź że z iPhone może i jest problem ale jak działa na innym telefonie to u nich wszystko jest w porządku.
#254
Napisano 25 stycznia 2017 - 21:48
A może problem faktycznie tkwi u operatora czyli w Orange.. Skoro już wychodziły dwie aktualizacje i dalej problem występuje.. Raczej szybko usunęli by ten problem w Apple.. Nie wiadomo komu wierzyć.. Pamiętam gdy pierwszy raz pojawił się u mnie problem (grudzień 2016r) zadzwoniłem do Orange zgłosić problem. Przyjęli zgłoszenie i napisali że w ciagu 24h postarają się usunąć problem. Karty nie przekładałem do innego telefonu tylko czekałem kiedy i czy w ogóle dojdą smsy. Na drugi dzień przysłali mi smsa że sprawdzili zgłoszenie i usterke.. Po kilku minutach smsy nagle do mnie doszły... Dlatego odrazu pierwsze podejrzenia padły na Orange
#255
Napisano 25 stycznia 2017 - 22:01
no ja znam dwie osoby co mają 7 w playu i wszystko normalnie działa
#256
Napisano 25 stycznia 2017 - 22:45
Ale skoro Pan z Apple powiedział mi, że doskonale wiedzą o tym wszystkim i starają się lub będą starali się z technikami z orange to naprawić to nie nazwałbym tego odbijania piłeczki, bo Apple podaje konkretny powód, a od Orange nie usłyszałem żadnego konkretnego powodu tylko właśnie odsyłanie do Apple, podejrzewam, że sami nie wiedzą jak to naprawić, stąd to odsyłanie do Apple (może gra na czas). Wymieniłem już kartę, bo myślałem, że to wina karty, lecz problem dalej występuje, wymieniłem nawet kartę, z której wysyłałem do Orange smsy (T-mobile).
"Problem jest zgłoszony do Apple i mamy już potwierdzenie, że producent pracuje nad aktualizacją, która ma wyeliminować błąd. Niestety więcej informacji nie dostaliśmy," -fanpage Orange
Wydaję mi się, że to nie Apple ma coś aktualizować, tylko operator Orange.
A czy wydaje mi się, czy w takim przypadku ktoś kto zawarł umowę z Orange ma prawo zrezygnować z umowy z tytułu niewywiązywania się Orange z usług telekomunikacyjnych?
#257
Napisano 25 stycznia 2017 - 22:54
Cyrk na kółkach! Powodzenia dla Was wszystkich! Przekładam kartę do SE i czekam na efekty...
#258
Napisano 26 stycznia 2017 - 01:27
Mój iPhone jest również z Orange
#259
Napisano 26 stycznia 2017 - 09:30
Mam to samo z Orange... problem od 3 dni! To jest jakaś kpina! XXI wiek a nie można odbierać normalnie wiadomości, oczywiście płacąc kupę kasy za abonament. Technicy Orange twierdzą, że u nich wszystko OK, że jest to wina iPhone. Apple twierdzi, że to wina operatora... cyrk totalny i to jeszcze przy telefonie za 3,5 tyś zł!
#260
Napisano 26 stycznia 2017 - 09:36
Odkąd przełożyłem do swojego iPhone 7 kartę T-Mobile (wczoraj, około godziny 15) wszystko jest w porządku, momentami zastanawiam się nad sprzedażą telefonu skoro powstają tego typu problemy, nie można korzystać z podstawowej funkcji..
#261
Napisano 26 stycznia 2017 - 10:08
Ja jestem taki wk#rwiony tą sytuacją, że głowa pęka. Jedynie na 2G smsy przychodzą, o 4G mogę sobie pomarzyć.
Czy ktoś aktualizował iPhona? Ja jestem aktualnie na 10.2, do pobrania jest 10.2.1 ale niektórzy pisali, że po aktualizacji jeszcze bardziej się psuje tak?
#262
Napisano 26 stycznia 2017 - 10:38
#263
Napisano 26 stycznia 2017 - 13:02
Mam telefon od listopada. Kompletnie nie miałem problemu z odbieraniem wiadomości. Czasami, ale rzadko problemy z wysłaniem. Ze 1 wiadomość tygodniowo. W ostatnich właśnie 3 dniach same problemy. Wysyłanie co pare wiadomości trzeba ponawiać. Odbieranie zawiesilo mi się dziś po raz pierwszy od 2 miesięcy. Przełożyłem karte, smsy przeszły. Po 10 minutach to samo. Musi być coś w Orange, skoro nie robiłem totalnie nic z telefonem.
#264
Napisano 26 stycznia 2017 - 13:09
Czy jest ktoś kto nie ma tego problemu na iP7 w Orange?
iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE
#265
Napisano 26 stycznia 2017 - 13:15
Tak swoją drogą, nie weszły jakieś nowe ustawienia sieciowe od Orange? Bo raczej nie winiłbym tutaj samego ip7, a właśnie Orange. Skoro nie robiłem ostatnio ani update, ani kompletnie nic. Więc z powietrza sie to nie zaczęło zawieszać. Ja tego nie rozumiem, mają sprzęt, dane transmisji i nie mogą stwierdzić co sie dzieje.
#266
Napisano 26 stycznia 2017 - 13:34
#267
Napisano 26 stycznia 2017 - 13:56
#268
Napisano 26 stycznia 2017 - 13:59
Nic nie zrozumiałem z tego bełkotu.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#269
Napisano 26 stycznia 2017 - 14:09
Na facebooku Orange ludzie sie irytują, że od kilku dni mają problemy z smsami, pewnie nie tylko na iphone. Przypomniało mi sie, że 2 dni temu dostałem 12 smsów o tej samej treści od jednej osoby. Wczoraj znajomi mówili, że też dostawali po kilka wiadomości albo wcale. A oboje mają LG, nie iphone. Więc musi coś być na rzeczy. Poza tym jak przekładam karte do innego telefonu, to smsy nie przychodzą od razu. Na oko po niecałych 10 minutach. Więc telefon musi pobrać nowe ustawienia i dopiero wtedy dostaje wiadomości. Poza tym, zanim pobrało te ustawienia, to miałem problem z wykonaniem połączenia nawet.
#270
Napisano 26 stycznia 2017 - 14:45
#271
Napisano 26 stycznia 2017 - 15:03
#272
Napisano 26 stycznia 2017 - 15:12
Czy jest ktoś kto nie ma tego problemu na iP7 w Orange?
Ja.
Ale ja wysyłam mało SMSów, więc może jeszcze nie trafiłam.
Ale to wszystko co piszecie odstrasza mnie od iPhona. Kartę mam w Orange od wielu lat i nie zamierzam tego zmieniać. Od listopada mam iPhone 7 Plus, teraz iOS 10.2.1 i dotychczas nie miałam problemów.
Mam również Galaxy S 7 Edge i czasami przekładam kartę. Tu wszystko działa OK i to już od marca 2016.
Po tym co piszecie wolę nie ryzykować i wracam so SGS 7 E. Poczekam aż sprawa się nie rozwiąże.
Użytkownik juliakorno edytował ten post 26 stycznia 2017 - 15:22
#273
Napisano 26 stycznia 2017 - 18:42
Wszystko zatem wskazuje na to że usterka jest u operatora, w tym przypadku Orange.. Problem jest dalej nie rozwiązany z tego co piszecie.. Ja obecnie w swoim iP7 mam wersje 10.2.1. Od około tygodnia nie mam problemów z smsami ale zapewne tylko dlatego że przestawiłem na 3G.
#274
Napisano 26 stycznia 2017 - 19:12
Zastanawia mnie jak to jest w NJU bo oni jadą na tych samych ustawieniach co Orange?? Jeszcze nie miałem okazji wysłać komuś zwykłego eska dlatego pytam, zwykle pisze po WiFi / 3G / 4G. Dostaje esy normalnie, nie wiem jak z wysyłaniem. Mam iPhona 7 10.2.1 - jedyne co zauważylem to kurna ciężko telefonik łapie 3G coraz częściej mam E więc to coś od nich, na 10.2 też tak było, ten zasięg z dnia na dzień był coraz gorszy (wiem co piszę bo to obserwuję). @Molimo jak masz, Orange czy NJU??
Mam NJU. Od ponad 10 lat w sieci Orange i pierwszy taki problem.
#275
Napisano 26 stycznia 2017 - 19:26
Ja.
Ale ja wysyłam mało SMSów, więc może jeszcze nie trafiłam.
Ale to wszystko co piszecie odstrasza mnie od iPhona. Kartę mam w Orange od wielu lat i nie zamierzam tego zmieniać. Od listopada mam iPhone 7 Plus, teraz iOS 10.2.1 i dotychczas nie miałam problemów.
Mam również Galaxy S 7 Edge i czasami przekładam kartę. Tu wszystko działa OK i to już od marca 2016.
Po tym co piszecie wolę nie ryzykować i wracam so SGS 7 E. Poczekam aż sprawa się nie rozwiąże.
Pytałem bo zastanawiam się nad skalą tego problemu. Wiem że sporo nadajników Orange jest nazwyczajniej przeciążona. Coraz więcej osób korzysta z internetu mobilnego w swoich domach jako stacjonarnego który również obciąża pasma a nadajników zbytnio nie przybywa. Dziwne że dotyczy to tylko Orange bo sama infrastruktura sprzętowa nadajników jest podobna u wszystkich operatorów. Może mają tylu klientów i już ich łącza nie wyrabiają. Chociaż to przecież tylko sms.
No nic jutro siostra odbiera iP 7. Kartę ma w Orange to zobaczymy jak będzie działać w małym mieście bez większych osiedli.
iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych