Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Gzie dostane 7 Plus w wersji ONYX?


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#26 spupkow12

spupkow12
  • 196 posts
  • SkądRybnik

Posted 30 October 2016 - 15:46

Tylko, ze znowu kupując w AOS, dostajesz fakturę VAT, która wystawia firma z siedziba w Irlandi z europejskim NIP'em. Większość polskich firm nie ma NIP'ow europejskich, ma problem z rozliczeniem takich faktur.
Dla mnie nawet gdybym chciał, zakup na firmie z AOS jest strzeleniem sobie w stopie. Co innego jako klient indywidualny. Wtedy z powyższym postem zgadzam się w 100%

#27 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 01 November 2016 - 23:28

Tylko, ze znowu kupując w AOS, dostajesz fakturę VAT, która wystawia firma z siedziba w Irlandi z europejskim NIP'em. Większość polskich firm nie ma NIP'ow europejskich, ma problem z rozliczeniem takich faktur.
Dla mnie nawet gdybym chciał, zakup na firmie z AOS jest strzeleniem sobie w stopie. Co innego jako klient indywidualny. Wtedy z powyższym postem zgadzam się w 100%

Jak nie masz europejskiego NIPu to AOS nie wystawi Ci unijnej faktury, tylko normalną, polską  z 23% VAT, a sprzedawcą będzie jedna z firm Apple posiadająca polski nr NIP .


Jakiś idiotyzm. Zwykły sklep jakim jest x-kom nie robi problemów z wymiana wadliwych urządzeń i masz dodatkowo 30dni na zwrot. Nie widzę podstaw żeby kupować "tylko" w AOS

A zastanawiałeś się co robi z przyjętymi telefonami (czy komputerami): X-kom, MSH, czy inny sklep (z wyjątkiem AOS), który prowadzi taką liberalną politykę zwrotów i przyjmuje od Klientów produkty z wadą czy z wypożyczeń ?
W Apple zwroty są odnawiane, gwarancja w systemie jest ustawiana od nowa i sprzedawane są jako sprzęt odnowiony w obniżonej cenie.
W innych sklepach dość częstą praktyką jest, że jeżeli przyjmowany jest zwrot to jest on czyszczony, foliowany i sprzedawany jako nowy, albo (jeżeli stan produktu lub pozostała gwarancja nie pozwalają na szycie zbyt grubymi nićmi) - jako towar z ekspozycji, najlepiej w promocji, albo wyłącznie z odbiorem osobistym - bo wtedy ryzyko ponownego zwrotu jest mniejsze.

W AOS jak kupujesz nowy sprzęt - to dostajesz nowy sprzęt. jak chcesz kupić sprzęt odnawiany to kupujesz odnawiany, ale z pełną gwarancją i taniej niż nowy.
W sklepie w którym łatwo możesz towar zwrócić - masz również szansę trafić na minę.


Edited by bee3, 01 November 2016 - 23:31.

  • North likes this

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#28 timot

timot
  • 47 posts

Posted 02 November 2016 - 14:56

Jak nie masz europejskiego NIPu to AOS nie wystawi Ci unijnej faktury, tylko normalną, polską z 23% VAT, a sprzedawcą będzie jedna z firm Apple posiadająca polski nr NIP .

A zastanawiałeś się co robi z przyjętymi telefonami (czy komputerami): X-kom, MSH, czy inny sklep (z wyjątkiem AOS), który prowadzi taką liberalną politykę zwrotów i przyjmuje od Klientów produkty z wadą czy z wypożyczeń ?
W Apple zwroty są odnawiane, gwarancja w systemie jest ustawiana od nowa i sprzedawane są jako sprzęt odnowiony w obniżonej cenie.
W innych sklepach dość częstą praktyką jest, że jeżeli przyjmowany jest zwrot to jest on czyszczony, foliowany i sprzedawany jako nowy, albo (jeżeli stan produktu lub pozostała gwarancja nie pozwalają na szycie zbyt grubymi nićmi) - jako towar z ekspozycji, najlepiej w promocji, albo wyłącznie z odbiorem osobistym - bo wtedy ryzyko ponownego zwrotu jest mniejsze.
W AOS jak kupujesz nowy sprzęt - to dostajesz nowy sprzęt. jak chcesz kupić sprzęt odnawiany to kupujesz odnawiany, ale z pełną gwarancją i taniej niż nowy.
W sklepie w którym łatwo możesz towar zwrócić - masz również szansę trafić na minę.


Jakieś dowody proszę, bo tak gadać każdy może. X-Kom z tego co wiem jak sprzedaje sprzet powystawowy, to leci na outlet. Zawsze można odebrać każdy swój zakup w sklepie i dokładnie obejrzeć przedmiot

Edited by timot, 02 November 2016 - 14:59.


#29 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 04 November 2016 - 01:36

Jakieś dowody proszę, bo tak gadać każdy może. X-Kom z tego co wiem jak sprzedaje sprzet powystawowy, to leci na outlet. Zawsze można odebrać każdy swój zakup w sklepie i dokładnie obejrzeć przedmiot

Praktycznie każdy sklep jak sprzedaje sprzęt powystawowy to "leci na outlet", ale do sprzętu powystawowego (o czym również pisałem) często zaliczany jest sprzęt po trzech wojnach (w tym dwóch światowych) ;) , a taki ze zwrotów ale bez (zewnętrznych) śladów używania - najczęściej nie.

 

Wpisz w google, np.: "XXX używany jako nowy", a w miejsce XXX nazwę dowolnego interesującego Cię sklepu: X-KOM, Saturn, itd.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#30 timot

timot
  • 47 posts

Posted 04 November 2016 - 09:47

Ja wiem, ze sklepy tak robią. Myśle, ze Twój ukochany sklep robi tak samo jak inni, bo po co ma sie narażać na dodatkowe koszty. W dodatku Apple robi wszystko tylko żeby wydrzeć jak najwiecej pieniędzy z klienta. Ubiera to tylko w piękną otoczkę żeby wyglądało "emejzing"




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users