Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gzie dostane 7 Plus w wersji ONYX?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#26 spupkow12

spupkow12
  • 196 postów
  • SkądRybnik

Napisano 30 października 2016 - 15:46

Tylko, ze znowu kupując w AOS, dostajesz fakturę VAT, która wystawia firma z siedziba w Irlandi z europejskim NIP'em. Większość polskich firm nie ma NIP'ow europejskich, ma problem z rozliczeniem takich faktur.
Dla mnie nawet gdybym chciał, zakup na firmie z AOS jest strzeleniem sobie w stopie. Co innego jako klient indywidualny. Wtedy z powyższym postem zgadzam się w 100%

#27 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 01 listopada 2016 - 23:28

Tylko, ze znowu kupując w AOS, dostajesz fakturę VAT, która wystawia firma z siedziba w Irlandi z europejskim NIP'em. Większość polskich firm nie ma NIP'ow europejskich, ma problem z rozliczeniem takich faktur.
Dla mnie nawet gdybym chciał, zakup na firmie z AOS jest strzeleniem sobie w stopie. Co innego jako klient indywidualny. Wtedy z powyższym postem zgadzam się w 100%

Jak nie masz europejskiego NIPu to AOS nie wystawi Ci unijnej faktury, tylko normalną, polską  z 23% VAT, a sprzedawcą będzie jedna z firm Apple posiadająca polski nr NIP .


Jakiś idiotyzm. Zwykły sklep jakim jest x-kom nie robi problemów z wymiana wadliwych urządzeń i masz dodatkowo 30dni na zwrot. Nie widzę podstaw żeby kupować "tylko" w AOS

A zastanawiałeś się co robi z przyjętymi telefonami (czy komputerami): X-kom, MSH, czy inny sklep (z wyjątkiem AOS), który prowadzi taką liberalną politykę zwrotów i przyjmuje od Klientów produkty z wadą czy z wypożyczeń ?
W Apple zwroty są odnawiane, gwarancja w systemie jest ustawiana od nowa i sprzedawane są jako sprzęt odnowiony w obniżonej cenie.
W innych sklepach dość częstą praktyką jest, że jeżeli przyjmowany jest zwrot to jest on czyszczony, foliowany i sprzedawany jako nowy, albo (jeżeli stan produktu lub pozostała gwarancja nie pozwalają na szycie zbyt grubymi nićmi) - jako towar z ekspozycji, najlepiej w promocji, albo wyłącznie z odbiorem osobistym - bo wtedy ryzyko ponownego zwrotu jest mniejsze.

W AOS jak kupujesz nowy sprzęt - to dostajesz nowy sprzęt. jak chcesz kupić sprzęt odnawiany to kupujesz odnawiany, ale z pełną gwarancją i taniej niż nowy.
W sklepie w którym łatwo możesz towar zwrócić - masz również szansę trafić na minę.


Użytkownik bee3 edytował ten post 01 listopada 2016 - 23:31

  • North lubi to

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#28 timot

timot
  • 47 postów

Napisano 02 listopada 2016 - 14:56

Jak nie masz europejskiego NIPu to AOS nie wystawi Ci unijnej faktury, tylko normalną, polską z 23% VAT, a sprzedawcą będzie jedna z firm Apple posiadająca polski nr NIP .

A zastanawiałeś się co robi z przyjętymi telefonami (czy komputerami): X-kom, MSH, czy inny sklep (z wyjątkiem AOS), który prowadzi taką liberalną politykę zwrotów i przyjmuje od Klientów produkty z wadą czy z wypożyczeń ?
W Apple zwroty są odnawiane, gwarancja w systemie jest ustawiana od nowa i sprzedawane są jako sprzęt odnowiony w obniżonej cenie.
W innych sklepach dość częstą praktyką jest, że jeżeli przyjmowany jest zwrot to jest on czyszczony, foliowany i sprzedawany jako nowy, albo (jeżeli stan produktu lub pozostała gwarancja nie pozwalają na szycie zbyt grubymi nićmi) - jako towar z ekspozycji, najlepiej w promocji, albo wyłącznie z odbiorem osobistym - bo wtedy ryzyko ponownego zwrotu jest mniejsze.
W AOS jak kupujesz nowy sprzęt - to dostajesz nowy sprzęt. jak chcesz kupić sprzęt odnawiany to kupujesz odnawiany, ale z pełną gwarancją i taniej niż nowy.
W sklepie w którym łatwo możesz towar zwrócić - masz również szansę trafić na minę.


Jakieś dowody proszę, bo tak gadać każdy może. X-Kom z tego co wiem jak sprzedaje sprzet powystawowy, to leci na outlet. Zawsze można odebrać każdy swój zakup w sklepie i dokładnie obejrzeć przedmiot

Użytkownik timot edytował ten post 02 listopada 2016 - 14:59


#29 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 04 listopada 2016 - 01:36

Jakieś dowody proszę, bo tak gadać każdy może. X-Kom z tego co wiem jak sprzedaje sprzet powystawowy, to leci na outlet. Zawsze można odebrać każdy swój zakup w sklepie i dokładnie obejrzeć przedmiot

Praktycznie każdy sklep jak sprzedaje sprzęt powystawowy to "leci na outlet", ale do sprzętu powystawowego (o czym również pisałem) często zaliczany jest sprzęt po trzech wojnach (w tym dwóch światowych) ;) , a taki ze zwrotów ale bez (zewnętrznych) śladów używania - najczęściej nie.

 

Wpisz w google, np.: "XXX używany jako nowy", a w miejsce XXX nazwę dowolnego interesującego Cię sklepu: X-KOM, Saturn, itd.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#30 timot

timot
  • 47 postów

Napisano 04 listopada 2016 - 09:47

Ja wiem, ze sklepy tak robią. Myśle, ze Twój ukochany sklep robi tak samo jak inni, bo po co ma sie narażać na dodatkowe koszty. W dodatku Apple robi wszystko tylko żeby wydrzeć jak najwiecej pieniędzy z klienta. Ubiera to tylko w piękną otoczkę żeby wyglądało "emejzing"




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych