Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Workflow - porady i gotowe skrypty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 dliwski

dliwski


  • 15 250 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 16 września 2016 - 18:03

Dziwię się, że nikt do tej pory nie utworzył takiego tematu. Nie używacie Workflow? ;) Nie wierzę... 

Jeśli ktoś nie wie, o czym piszę, warto zajrzeć tutaj: https://workflow.is

 

Używam tej aplikacji codziennie. Ten kombajn, bo w pełni zasługuje na to określenie, jest niezastąpiony. 

 

Mam nadzieję, że temat ten stanie się bazą przydatnych skryptów albo chociaż ciekawych porad. Jeśli nie, moderatorzy na pewno będą wiedzieli, co z tym zrobić... :P


Użytkownik dliwski edytował ten post 16 września 2016 - 18:03

  • krissos lubi to

iPhone X • MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)


#2 zenek73

zenek73
  • 28 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 19 października 2016 - 21:07

Dziwię się, że nikt do tej pory nie utworzył takiego tematu. Nie używacie Workflow? ;) Nie wierzę... 

Jeśli ktoś nie wie, o czym piszę, warto zajrzeć tutaj: https://workflow.is

 

Używam tej aplikacji codziennie. Ten kombajn, bo w pełni zasługuje na to określenie, jest niezastąpiony. 

 

Mam nadzieję, że temat ten stanie się bazą przydatnych skryptów albo chociaż ciekawych porad. Jeśli nie, moderatorzy na pewno będą wiedzieli, co z tym zrobić... :P

 

W pierwszej chwili pomyślałem że to coś czego szukałem na iOS. Ale nic z tego.

Bo nie ma nic napisane o takich zdawało by się banałach jak ustawianie głośności dzwonka w zależności od położenia i godziny (w pracy ciszej, w domu głośniej), włączania wifi gdy jestem w domu itd. itp. Animowane gify... No nie wiem.

Jeśli się mylę co do możliwości to proszę popraw mnie ;) Póki co muszę pamiętać o ściszaniu dzwonka w pracy. To się chyba "profile" nazywają w świecie starszych smartfonów :)


Czy Twoja Siri umieć już polski? Wciąż nie? No to nie czepiaj sie kazdego brakujacego ogonka!


#3 Ramcel76

Ramcel76
  • 249 postów

Napisano 28 września 2017 - 18:43

Brakuje Wam listy życzeń z App Store w iOS 11?
Pobierajcie sobie specjalny skrypt pod Workflow:
http://thinkapple.pl/2017/09/27/ios-11-lista-zyczen-app-store/

Używam. Działa. Polecam!

autorzy: Dawid Olczak & Marcin Chrobak - thinkapple
Mój Sprzęt: Huawei Mate 10 Pro - Apple Watch - iPhone 6s - iPhone 7 - iPad 4 mini - MacBookPro 15”

#4 Onlinemaster

Onlinemaster
  • 52 postów

Napisano 22 września 2018 - 22:58

Mam prośbę do ludzi ogarniających aplikację "Workflow" a teraz "Skróty"

Chciał bym sobie utworzyć automatyczne zadanie, które codziennie o m/w północy samo włączy tryb samolotowy a rano o 6:30 go wyłączy.

Nie ogarniam tej aplikacji i nie mam zamiaru się jej uczyć, skoro potrzebuję tylko tego jednego głupiego zadania.

Jeśli ktoś jest w stanie mi pomoc to bardzo proszę.

 



#5 cronopioverde

cronopioverde
  • 2 914 postów
  • Płeć:
  • Skądobywatel świata

Napisano 02 października 2018 - 21:23

Pozwolę sobie przenieść, bo w zasadzie teraz to natywna aplikacja. A flow podany w temacie przydatny. Sam pobrałem.

 

I może ktoś koledze Onlinemaster pomoże?


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na tekst bez liter diakrytyzowanych to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#6 Taxinspector

Taxinspector
  • 25 postów

Napisano 03 października 2018 - 11:57

Ja z kolei chętnie bym „przygarnął” skrót, który usypiałby ATV 4K, po wyjściu domowników.

#7 nuggie

nuggie
  • 193 postów

Napisano 03 października 2018 - 12:54

@Onlinemaster, Taxinspector z tego co widzę nie ma opcji uruchamiania o określonej godzinie, ani w zależności od lokalizacji.



#8 przelon

przelon
  • 196 postów

Napisano 03 października 2018 - 15:07

Mimo wielu podejść do aplikacji nie potrafię zacząć jej użytkować. Miałem ją na telefonie jeszcze za czasów, gdy apple nie było jej właścicielem. Dalej ją mam, ale nie używam. Jednak uważam, że aplikacja ma potencjał.

#9 notedeagle

notedeagle
  • 456 postów

Napisano 03 października 2018 - 15:12

Co ludzie na reddice tworzą dzięki tej aplikacji to głowa mała. Pobieranie zdjęć z instagrama, pobieranie jakiegokolwiek wideo/gifa i zapisywanie w galerii i wiele wiele więcej świetny rzeczy. Sam sobie zrobiłem skrót dzięki któremu gdy wsiadam do auta odpala mi się Spotify + Yanosik i głośność przestawia się na maxa, niby proste a nie muszę klikać 10 rzeczy tylko jedną :) Możliwości ta aplikacja daje ogromne. 


iPhone 6s --> iPhone X 64GB Space Grey, MacBook Air 2017


#10 Miszczu

Miszczu
  • 95 postów

Napisano 04 października 2018 - 10:14

Co ludzie na reddice tworzą dzięki tej aplikacji to głowa mała. Pobieranie zdjęć z instagrama, pobieranie jakiegokolwiek wideo/gifa i zapisywanie w galerii i wiele wiele więcej świetny rzeczy. Sam sobie zrobiłem skrót dzięki któremu gdy wsiadam do auta odpala mi się Spotify + Yanosik i głośność przestawia się na maxa, niby proste a nie muszę klikać 10 rzeczy tylko jedną :) Możliwości ta aplikacja daje ogromne. 

Możesz się podzielić tym rozwiązaniem ?? :) Sam też kombinowałem z tym ale nie wiedziałem jak zrobić żeby Yanosik sam się wyłączał po rozłączeniu z bluetooth samochodu. Na razie odpuściłem sobie tą aplikacje bo denerwowało mnie że za każdym razem jak wywołuje jakiś skrót, czy to z widgetów czy z ikony na pulpicie to odpala mi się aplikacja Skróty. 



#11 bapko

bapko
  • 112 postów
  • SkądKatowice

Napisano 10 października 2018 - 20:41

Co ludzie na reddice tworzą dzięki tej aplikacji to głowa mała. Pobieranie zdjęć z instagrama, pobieranie jakiegokolwiek wideo/gifa i zapisywanie w galerii i wiele wiele więcej świetny rzeczy. Sam sobie zrobiłem skrót dzięki któremu gdy wsiadam do auta odpala mi się Spotify + Yanosik i głośność przestawia się na maxa, niby proste a nie muszę klikać 10 rzeczy tylko jedną :) Możliwości ta aplikacja daje ogromne. 

 tez byl bym bardzo wdzieczny za podzieleniem sie skrotem! Myslale ze na tak zamknietym systemie jakims jest ios nie jest to mozliwe...



#12 bapko

bapko
  • 112 postów
  • SkądKatowice

Napisano 12 października 2018 - 07:41

Ok, ogarniałem skrót aby włączał się yanosik, TIDAL i głośność na maxa. Z tym ze czasami włącza się tylko yanosik a tidala tak jakby nie mógł załadować i gdy wchodzę w shortcuts dopiero go włącza. Tak jakby brakowało ramu czy coś. Nie mogę niestety ogarnąć jak ustawić tak aby z automatu się włączał mój skrót po połączeniu z określonym urządzeniem bluetooth. Bardzo proszę o jakieś wskazówki.

Ps. Czy da się zrobić jakoś skrót tak żeby usuwało aplikacje pracująca w tle(yanosik) np po rozłączeniu z określonym urządzeniem bluetooth?

Użytkownik bapko edytował ten post 12 października 2018 - 07:43


#13 Bigkaban

Bigkaban
  • 396 postów
  • SkądSwiebodzin, PL

Napisano 24 października 2018 - 09:22

Ok, ogarniałem skrót aby włączał się yanosik, TIDAL i głośność na maxa. Z tym ze czasami włącza się tylko yanosik a tidala tak jakby nie mógł załadować i gdy wchodzę w shortcuts dopiero go włącza. Tak jakby brakowało ramu czy coś. Nie mogę niestety ogarnąć jak ustawić tak aby z automatu się włączał mój skrót po połączeniu z określonym urządzeniem bluetooth. Bardzo proszę o jakieś wskazówki.

Ps. Czy da się zrobić jakoś skrót tak żeby usuwało aplikacje pracująca w tle(yanosik) np po rozłączeniu z określonym urządzeniem bluetooth?

Hej mozesz podzielic sie skrotem odpalajacym yanosika po podlaczeniu do BT???



#14 bapko

bapko
  • 112 postów
  • SkądKatowice

Napisano 24 października 2018 - 20:29

w

 

Hej mozesz podzielic sie skrotem odpalajacym yanosika po podlaczeniu do BT???

 

Wlasnie tu mam problem! Nie wiem jak zrobic zeby odpalal sie po podlaczeniu bluetooth. Robie to manualnie skrotem. Ale jak ktos wie jak to zrobic bede BARDZO wdzieczny!!!



#15 santos13

santos13
  • 1 postów

Napisano 04 listopada 2018 - 14:13

Witam, to mój pierwszy post tutaj wiec proszę o wyrozumiałość.
Podoba mi się aplikacja skróty i możliwości jakie ona daje ale po kilku wieczorach bawienia się ta aplikacją stwierdzam ze chyba jestem za głupi bo nie potrafię sam stworzyć poprawnie działającego skryptu.
Tutaj prośba do zaawansowanych znawców tematu. Jako ze po ostatniej aktualizacji doszły nowe możliwości w tym pogoda proszę o napisanie w wolnej chwili skryptu w stylu:
Sprawdź szczegółowa (temp min, max i odczuwalna + warunki) pogodę na jutro w mojej lokalizacji -> wyświetl mi komunikat z wynikiem. Czynność cykliczna, codziennie np o 21.
Myśle ze nie jest to trudne dla znawców tematu a może być dla wielu przydatne.

Ps. Czy gdzieś w czeluściach internetow znajdę, najlepiej w języku polskim, dokładny poradnik nt pisania tych skryptów? Chodzi mi o taki coby zawierał dokładne opisy poszczególnych czynności (np za cholerę nie wiem co to są dodaj/ustaw/pobierz zmienna, i do czego konkretnie służy, w jakich skryptach tego używać) oraz podawał ewentualne przykłady wykorzystania tychże.

Z góry dzieki za zainteresowanie

#16 brayozz

brayozz
  • 14 postów

Napisano 13 listopada 2018 - 23:09

w

 

 

Wlasnie tu mam problem! Nie wiem jak zrobic zeby odpalal sie po podlaczeniu bluetooth. Robie to manualnie skrotem. Ale jak ktos wie jak to zrobic bede BARDZO wdzieczny!!!

 

Z tego co przeczytałem na StackOverflow, to obecnie nie ma możliwości, żeby skróty reagowały na podłączanie/odłączanie urządzenia BT.  


[ MacBook Pro 13" 2018 TB | iPhone 7+ | iPad Air 2 | Apple Watch S3 ] 


#17 D4n2

D4n2
  • 57 postów

Napisano 14 listopada 2018 - 12:32

Z tego co przeczytałem na StackOverflow, to obecnie nie ma możliwości, żeby skróty reagowały na podłączanie/odłączanie urządzenia BT.  

 

Potwierdzam. Nie ma takiej możliwości :)


  • Bigkaban lubi to

#18 Bigkaban

Bigkaban
  • 396 postów
  • SkądSwiebodzin, PL

Napisano 15 listopada 2018 - 10:15

Potwierdzam. Nie ma takiej możliwości :)

Dziekuje- w takim razie zostaje albo przesiadka na androida albo branie leków na skleroze.. :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych