U mnie iPad zaktualizował się normalnie przez OTA. Wcześniej miałem 10.0.2
iOS 10 - 10.1 Dyskusja
#1101
Napisano 10 listopada 2016 - 13:27
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
#1102
Napisano 10 listopada 2016 - 14:05
Nic ciekawego nowy update 10.1.1 przez iTunes. Apple na bank łata dziurę dla JB 10.1.1 który jest już możliwy
Ja czekam na 10.2
#1103
Napisano 13 listopada 2016 - 09:31
MacBook Pro 2020 i5 2.0 / 16GB / 512GB + Iphone 12 + AppleTv 4K + Airport Express
#1104
Napisano 13 listopada 2016 - 11:58
#1105
Napisano 13 listopada 2016 - 13:06
#1106
Napisano 13 listopada 2016 - 19:27
Głodne jest nie pierwszy dzień. Już tak dłuższy czas mam i nie tylko praży Safari. Dobrze, że tel mam jeszcze gwarancje.Safari było głodne tego dnia
#1107
Napisano 14 listopada 2016 - 18:27
Jest to możliwe aby LTE + Safari w 1 godz. 30 min zjadło na 5s aż 40%? Dla jasności sieć Plus.
Plus nie ma certyfikacji od Apple na LTE i może dlatego ;-)
Komputer: rMBP 13" / i7 2,8 GHz / 8 GB RAM / SSD 512MB
Telefon: iPhone SE / 64GB / iOS 10.3
#1108
Napisano 14 listopada 2016 - 18:47
#1109
Napisano 14 listopada 2016 - 20:43
Tego nie wiem. Jednak uważam, że tak nie powinno być. Sam serwisant powiedział, że to za dużo. Nigdy aż tyle mi nie zjadło LTE. Poszedł na serwis bo na 10.1.1 nawet w 1 min zjazd był 5%.Plus nie ma certyfikacji od Apple na LTE i może dlatego ;-)
#1110
Napisano 18 listopada 2016 - 08:20
#1111
Napisano 18 listopada 2016 - 11:29
Nie zauważyłem żeby bateria po ponownym uruchomieniu szalała ale faktycznie czasy w użyciu i gotowości się kasują. Na 9 i niżej tego nie było.
#1112
Napisano 24 listopada 2016 - 11:34
W opcjach natomiast po wyborze „Oznacz“ brak funkcji „Przenieś do Kosza“ etc.
Użytkownik konrad white edytował ten post 24 listopada 2016 - 11:51
#1113
Napisano 25 listopada 2016 - 16:41
Bateria w moim iPhone 6s+ po aktualizacji do iOS 10 to jakiś dramat. Telefonu da się tylko używać do dzwonienia, bo jakakolwiek dłuższa praca na ekranie wymusza ładowanie.
Dziś od 7 rano dwa razy zjechałem ze 100% do 15%.
Czas Użycie jest równy W gotowości i wynosi 3:30!
- MasterM lubi to
#1114
Napisano 25 listopada 2016 - 16:55
5s x2 razy dziennie ładowałem. W końcu po kontakcie z infolinią Apple oddaleń na serwis. Tam stwierdzili, że tel jednak ma wadę i bateria za szybkie spadki ma. Teraz używam LTE + Safari i to samo. Ze 100% w 30 min do 87% spadło. Może ten Plus tak mi ciągnie baterię skoro ciągle jedna bądź sowę kropki zasięgu.Bateria w moim iPhone 6s+ po aktualizacji do iOS 10 to jakiś dramat. Telefonu da się tylko używać do dzwonienia, bo jakakolwiek dłuższa praca na ekranie wymusza ładowanie.
Dziś od 7 rano dwa razy zjechałem ze 100% do 15%.
Czas Użycie jest równy W gotowości i wynosi 3:30!
Użytkownik ASOT edytował ten post 25 listopada 2016 - 16:57
#1115
Napisano 25 listopada 2016 - 17:07
Bateria w moim iPhone 6s+ po aktualizacji do iOS 10 to jakiś dramat. Telefonu da się tylko używać do dzwonienia, bo jakakolwiek dłuższa praca na ekranie wymusza ładowanie.
Dziś od 7 rano dwa razy zjechałem ze 100% do 15%.
Czas Użycie jest równy W gotowości i wynosi 3:30!
Czas użycia i w gotowości nie powinien być taki sam. No chyba że rzeczywiście non stop go używałeś. Proponuję reset potem hard reset a na koniec odtworzenie i najlepiej ustawienie jako nowy. Tak wiem to mało atrakcyjna opcja ale niestety sam ją praktykuję i to raz na jakiś czas. Już teraz widzę że na moim iP 7 by się taka operacja przydała bo w paru miejscach widać jakieś błędy softu ale są one na tyle niezauważalne że na razie zostawię jak jest. No i to co mówi ASOT. Może warto oddać do serwisu niech zobaczą i ocenią baterię. Sam tuż przed końcem gwarancji oddałem iP 6 jako szybko rozładowującego się i dostałem nową baterię.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#1116
Napisano 25 listopada 2016 - 18:12
#1117
Napisano 25 listopada 2016 - 20:30
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#1118
Napisano 25 listopada 2016 - 20:45
Cztery kropki i cały czas płynnie leciał film. Z resztą, nic specjalnego nie robię na tel, a jest wieczór i mam 44%. Wgram iOS bez kopii i zobaczę jak sprawa się ma.15 % spadku przy oglądaniu wideo na YouTube to niekoniecznie coś dziwnego. Pytanie też jaka była jakość sygnału.
#1119
Napisano 25 listopada 2016 - 20:51
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#1121
Napisano 25 listopada 2016 - 20:58
Dzisiaj dostałem drugą sztukę 5s.A czy w serwisie kiedy doszli do tego że bateria jest wadliwa wymienili ją?
#1122
Napisano 25 listopada 2016 - 21:05
Jeśli ktoś nadal ma problemy z baterią na 10.1.1 - na zagranicznych forach użytkownicy piszą, że aktualizacja do drugiej wersji 10.1.1 czasem rozwiązuje problem.
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
#1124
Napisano 26 listopada 2016 - 11:28
Trochę dużo tych błędów: problemy z prostym oznaczaniem wszystkich mail'i w folderze, brak klawiatury, brak przechowywania w pamięci ostatnio pisanych wiadomości sms.
Użytkownik konrad white edytował ten post 26 listopada 2016 - 12:18
#1125
Napisano 28 listopada 2016 - 10:54
5s x2 razy dziennie ładowałem. W końcu po kontakcie z infolinią Apple oddaleń na serwis. Tam stwierdzili, że tel jednak ma wadę i bateria za szybkie spadki ma. Teraz używam LTE + Safari i to samo. Ze 100% w 30 min do 87% spadło. Może ten Plus tak mi ciągnie baterię skoro ciągle jedna bądź sowę kropki zasięgu.
Czas użycia i w gotowości nie powinien być taki sam. No chyba że rzeczywiście non stop go używałeś. Proponuję reset potem hard reset a na koniec odtworzenie i najlepiej ustawienie jako nowy. Tak wiem to mało atrakcyjna opcja ale niestety sam ją praktykuję i to raz na jakiś czas. Już teraz widzę że na moim iP 7 by się taka operacja przydała bo w paru miejscach widać jakieś błędy softu ale są one na tyle niezauważalne że na razie zostawię jak jest. No i to co mówi ASOT. Może warto oddać do serwisu niech zobaczą i ocenią baterię. Sam tuż przed końcem gwarancji oddałem iP 6 jako szybko rozładowującego się i dostałem nową baterię.
Dzięki, ale ostatnia rzecz o jakiej marzę to serwis. Przed update'em nie było problemów z baterią, więc zakładam, że to kwestia oprogramowania.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych