Kurde... ja nie rozumiem trochę tej polityki... Kupujesz jeden z najdroższych telefonów na rynku i modlisz się, aby nie miał wady fabrycznej, aby ekran był w porządku itd itp... Czy to jest normalne podejście do klienta? Nie pokoi mnie to...
Nie jest to normalne ale polityka Apple względem wymiany urządzenia jest tak szybka łatwa i przyjemna z jaką się nigdy nigdzie indziej nie spotkałem te telefony składane są "tylko przez człowieka" i cena w tym przypadku nie ma znaczenia
pomijając już fakt że zgłaszamy takie usterki które u jakiegokolwiek innego producenta byłyby po prostu wyśmiane co w kontekście ostatniej "BoomGate" samsunga jest niczym
swoją drogą wczoraj w tv przez przypadek widziałem reklamę co prawda S7 a nie Note 7 ale i tak padłem ze śmiechu
Tylko teraz zamawiając galaxsy s7 w prezencie dostaniesz okulary Gear VR i hasło reklamowe brzmiało mniej więcej tak
Samsung przeniesie Cię do innej rzeczywistości
a ja odrazu skojarzyłem sobie z note 7 i pomyślałem "no k.....wa nie kłamią jak wybucha to może przenieść ":D