Bateria iPhone – dyskusja.
#2451
Napisano 18 kwietnia 2024 - 11:36
#2452
Napisano 18 kwietnia 2024 - 11:47
Na stronie serwisu iSpot ani wzmianki a w cenniku normalne ceny.
Użytkownik Jash edytował ten post 18 kwietnia 2024 - 11:49
iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016
#2453
Napisano 18 kwietnia 2024 - 12:03
https://ispot.pl/wym...-w-swoim-iphone
Użytkownik iFanatic edytował ten post 18 kwietnia 2024 - 12:09
#2454
Napisano 30 kwietnia 2024 - 18:54
Aż mnie skręca, że dopiero teraz tu zajrzałem, a mam do wymiany w 7 firmowej... ktoś zapyta czemu taki stary mam, przecież to archaizm, to mówię nie prawda. Działa wyśmienicie, spełnia wszystkie potrzebne funkcje jakie ma spełniać, jest w ekosystemie jakiego potrzebujemy i jedynie bateria od jakichś 2 lat pokazuje nam ! ale działa trzymając dzień pracy 12h nawet, więc jakoś ciśnienia nie ma, żeby wymieniać, ale przy takie cenie 219zł, to bym się kopnął i to zrobił na kolejne lata jego życia, ech, szkoda. Często robią takie promki w iSpot? Nie ufam komisom itp serwisom samozwańczym, już wymieniłem kiedyś w Maku i w jednym iPhonie i po 3 wymianach co kwartał mniej więcej na gwarancji, bo skuteczność w ciągu 2-3 miesięcy spadła z 100 do 70, oddali mi kasę nie chcę wchodzić do tej rzeki ponownie.
- iFanatic lubi to
#2455
Napisano 01 maja 2024 - 12:08
#2456
Napisano 05 maja 2024 - 07:30
Aż mnie skręca, że dopiero teraz tu zajrzałem, a mam do wymiany w 7 firmowej... ktoś zapyta czemu taki stary mam, przecież to archaizm, to mówię nie prawda. Działa wyśmienicie, spełnia wszystkie potrzebne funkcje jakie ma spełniać, jest w ekosystemie jakiego potrzebujemy i jedynie bateria od jakichś 2 lat pokazuje nam ! ale działa trzymając dzień pracy 12h nawet, więc jakoś ciśnienia nie ma, żeby wymieniać, ale przy takie cenie 219zł, to bym się kopnął i to zrobił na kolejne lata jego życia, ech, szkoda. Często robią takie promki w iSpot? Nie ufam komisom itp serwisom samozwańczym, już wymieniłem kiedyś w Maku i w jednym iPhonie i po 3 wymianach co kwartał mniej więcej na gwarancji, bo skuteczność w ciągu 2-3 miesięcy spadła z 100 do 70, oddali mi kasę nie chcę wchodzić do tej rzeki ponownie.
Jak wpisałem w przeglądarkę to mniej więcej co roku iSpot robi podobne akcje w kwietniu, maju lub czerwcu, więc zostaje poczekać Tobie może jeszcze w tym roku będzie albo dopiero w przyszłym
Użytkownik iFanatic edytował ten post 05 maja 2024 - 07:32
#2457
Napisano 05 maja 2024 - 16:49
Użytkownik Regiss edytował ten post 05 maja 2024 - 16:54
iPhone 15 Pro
#2458
Napisano 05 maja 2024 - 17:41
O czym Ty mówisz? Jakieś pytanie, wątpliwość czy to takie majówkowe wynaturzenia?
Chodzi Ci o mój wpis czy o coś innego?
Jak wpisałem w przeglądarkę to mniej więcej co roku iSpot robi podobne akcje w kwietniu, maju lub czerwcu, więc zostaje poczekać Tobie może jeszcze w tym roku będzie albo dopiero w przyszłym
Wiem, ale zapomniałem całkiem, może się jeszcze pojawi akcja, to skorzystam w 7 i jednym 12 pro koniecznie, swój 12 pro własnie chyba jutro zamieniam, na 15 pro więc już następca będzie się martwił baterią.
#2459
Napisano 06 czerwca 2024 - 17:05
#2460
Napisano 07 czerwca 2024 - 13:21
Pewnie wkładają coraz większe guano w te srajfony, w 14 PM też kondycja leciała na łeb na szyję. Jednak druga sprawa że sporo tych cykli ładowania chłopina ma - 328 przez mniej więcej 270 dni.
„Czemu masz ten uśmiech tylko kiedy trzymasz iPhone?”
#2461
Napisano 07 czerwca 2024 - 14:22
Dodatkowo baterie nie zużywają się równomiernie w czasie – nie można ekstrapolować, że jak w 200 cykli zleciało 10 punktów % kondycji, to po 600 ubędzie ich 30. Może być tak, że przez następne kilkaset ruszy się minimalnie jedynie.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#2462
Napisano 12 czerwca 2024 - 08:31
Wybaczcie - wątek ma 100 stron i nie chce mi się szukać. Nigdy nie wymieniałem baterii w telefonie, mam iPhone 12 i procentowo pokazuje mi 78% ale rzeczywiście schodzi ( i ładuje się ) szybciej niż powinna. Ispot podobno wymienia teraz właściwie na poczekaniu bo w godzinkę. Pytanko brzmi - czy jest tu jakieś ryzyko - że coś nie pyknie, coś skopią, będzie widać że coś grzebane czy jak zrobią to w telefonowym ASO to oddawać bez obaw ? I czy rzeczywiście muszę cośtam wylogowywać, usuwać Findmy itp ?
#2463
Napisano 12 czerwca 2024 - 08:47
2. Dobrze wykonana naprawa nie powinna mieć wpływu na wodoszczelność i podobne. Ja swój poprzedni oddawałem do autoryzowanego serwisu i było zupełnie dobrze. Jeśli zamierzasz korzystać jeszcze rok albo dwa z niego, to jak najbardziej polecam.
- Motion950 lubi to
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#2464
Napisano 10 września 2024 - 18:01
Użytkownik sheepysheep edytował ten post 10 września 2024 - 18:02
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych