Spady w illustratorze
Posted 30 December 2007 - 17:26
Posted 30 December 2007 - 17:33
Posted 30 December 2007 - 18:51
Jestem zielony w tym temacie, ale chcialbym sie dowiedziec jak robi sie prawidlowo spady? Czy wystarszy zwiekszyc dokument o te 3-5mm i przeciac ten dodany obszar zwyklymi liniami/krzywymi? Czy istniej wtedy ryzyko ze te linie zostana tez wydrukowane, slyszalem cos zeby je zrobic w kolorze Registration, ale jak juz wspomnialem jestem zielony.
Bardzo bylbym wdzieczny jakby ktos udostpenil jakis instruktazowy pliczek AI z poprawnym przygotowaniem pliku do drukarni.
Z gory dziekuje za fatyge i odpowiedz.
zwieksz dokument o 5 mm, ale tylko tlo - nie powiekszaj calosci.
a co do linni ciecia - wystarczy, ze odsuniesz je jakis 1 mm od rozmiaru netto i nic nie wejdzie w pole zadruku. wieczorem moge Ci podeslac przyklad jak to ustawic.
jak sam nie ustawisz spadow to drukarnia Ci nie dorobi, chyba ze tlo jest jednolite, ale watpie zeby ktos sie bawil w dorabianie foty zeby byl z czego ciac, ale to temat na inna rozmowe ;-)W drukarni takie spady sobie i tak sami przygotują
chyba, ze masz na mysli linie ciecia i pasery
Posted 30 December 2007 - 19:20
Jestem zielony w tym temacie, ale chcialbym sie dowiedziec jak robi sie prawidlowo spady? Czy wystarszy zwiekszyc dokument o te 3-5mm i przeciac ten dodany obszar zwyklymi liniami/krzywymi? Czy istniej wtedy ryzyko ze te linie zostana tez wydrukowane, slyszalem cos zeby je zrobic w kolorze Registration, ale jak juz wspomnialem jestem zielony.
Bardzo bylbym wdzieczny jakby ktos udostpenil jakis instruktazowy pliczek AI z poprawnym przygotowaniem pliku do drukarni.
Z gory dziekuje za fatyge i odpowiedz.
To wszystko zalezy jaki format jest danej rzeczy.
Czy uzytki sa obok siebie czy to idzie na szycie czy tylko ciecie itp
Poligrafia to temat rzeka i lepiej jak masz mgliste o tym pojecie to niech za Ciebie to ktos przygotuje.