
Nie mozna zainstalować Mac OS X na tym komputerze
#1
Napisano 29 lipca 2016 - 06:43
#2
Napisano 29 lipca 2016 - 08:13
Płyta musi być od tego komputera, system na pendrive też musi być odpowiedni. Ale jeśli pojawia się taki komunikat to zacznij od sprawdzenia SMART dysku, bo jeśli jest uszkodzony to też system się nie zainstaluje.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#3
Napisano 29 lipca 2016 - 09:42
Płyta musi być od tego komputera, system na pendrive też musi być odpowiedni. Ale jeśli pojawia się taki komunikat to zacznij od sprawdzenia SMART dysku, bo jeśli jest uszkodzony to też system się nie zainstaluje.
Z tego co twierdzi poprzedni właściciel to płyta jest od tego komputera. Napęd podłączyłem zewnętrzny usb.
#4
Napisano 29 lipca 2016 - 09:46
A co jest na tej płycie napisane? I jaki na niej jest system, bo na płycie jest to napisane.
Jaki system próbowałeś z pendrive instalować? Jak był ten pendrive przygotowany?
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#5
Napisano 29 lipca 2016 - 10:37
A co jest na tej płycie napisane? I jaki na niej jest system, bo na płycie jest to napisane.
Jaki system próbowałeś z pendrive instalować? Jak był ten pendrive przygotowany?
Płyta to "Mac OS X snow leopard install DVD version 10.6"
Pendrive był zbootowany w programie transmac
#6
Napisano 29 lipca 2016 - 10:46
Na płycie jest napisane do jakiego jest komputera. Transmac to coś na windows? Jeśli tak to pewnie dlatego nie działa. Poza tym nie napisałeś jaki system był robiony na tym pendrive. Instalka z AppStore czy jakiś pirat z chomika?
Rozumiem, że dysk sprawdziłeś i jest sprawny?
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#7
Napisano 29 lipca 2016 - 21:12
Na płycie jest napisane do jakiego jest komputera. Transmac to coś na windows? Jeśli tak to pewnie dlatego nie działa. Poza tym nie napisałeś jaki system był robiony na tym pendrive. Instalka z AppStore czy jakiś pirat z chomika?
Rozumiem, że dysk sprawdziłeś i jest sprawny?
Na płycie jest napisane do jakiego jest komputera. Transmac to coś na windows? Jeśli tak to pewnie dlatego nie działa. Poza tym nie napisałeś jaki system był robiony na tym pendrive. Instalka z AppStore czy jakiś pirat z chomika?
Rozumiem, że dysk sprawdziłeś i jest sprawny?
Jesli chodzi o oznaczenie płyty to "2Z691-6558-A. Na pendrive wygrywałem obraz płyty z chomikuj. niestety nie mam dostępu do innego maca wiec robiłem to na windowsie. Dysk sprawdzony i jest sprawny.
Moj macbook to MacBook Pro 13" z 2 połowy 2009
#8
Napisano 29 lipca 2016 - 21:57
Obawiam się, że to jednak nie są płyty od tego modelu MBP.
Problem jest bardzo częsty. Zerknij np. na https://discussions....tart=0&tstart=0
Dla przykładu do mojego MBP z połowy 2009 płytki wyglądają tak:

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
#9
Napisano 29 lipca 2016 - 22:36
#10
Napisano 30 lipca 2016 - 10:25
Oficjalnie nie, ale... ;-)
Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
#11
Napisano 02 sierpnia 2016 - 09:43
Ale tą drogą iść nie będziemy.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych