Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6S "No service"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#26 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 01 sierpnia 2016 - 13:20

Czyli do września. Ewentualnie można spróbować 10 pb zainstalować.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#27 Chojna69

Chojna69
  • 6 postów

Napisano 05 sierpnia 2016 - 06:53

W iP6 żony (też T-mobile) LTE przestało w ogóle działać - "brak połączenia z internetem". Na 3G bez problemu. U mnie z jej kartą LTE działało. Bujałem się z tym przez miesiąc. Dopiero przywrócenie do ustawień fabrycznych i postawienie iP na nowo rozwiązało problem całkowicie.

#28 Azahiels

Azahiels
  • 14 postów

Napisano 05 sierpnia 2016 - 18:02

Generalnie ten problem o dziwo jest tylko na iPhonie. Bo mam iPada Air 2- noszę go codziennie prawie i nie mam tego problemu- Ipad ma Zasięg (często lepszy niż iPhone 6) i nie gubi go. 



#29 macrapit

macrapit
  • 7 postów

Napisano 05 sierpnia 2016 - 18:10

U mnie problem od 9.3.3. i na aktualnym 9.3.4. nadal występuje. Trudno powiedzieć czyja wina ale wygląda to na soft niedopasowany do operatora, może jakieś częstotliwości niedopasowane do softu. Aczkolwiek porażka...Co tu teraz zrobić? Jak dzieje się to w T-Mobile jedynie w Polsce to Apple chyba tyłka nie ruszy.



#30 Nesh63

Nesh63
  • 45 postów

Napisano 05 sierpnia 2016 - 18:23

Ja również mam problem z zasięgiem, ale w Play, potrafi rozłączyć, a mieszkam jakieś 400m od 2 nadajników 



#31 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 05 sierpnia 2016 - 20:02

Czy aktualizacja 9.3.4 cos pomogla ? Nadal siedze na 9.3.2 i strach aktualizowac

#32 van1ty

van1ty
  • 170 postów

Napisano 05 sierpnia 2016 - 20:43

Nie pomogła.. dziś zaktualizowałem i włączyłem LTE... 2h i 'brak sieci'. No nic trzeba dalej na 3G jechać i czekać na jakiś update, albo ruszyć TMobile, ale aż nie chce mi się do nich dzwonić bo stracę 30min słuchając muzyczki a na koniec i tak się dowiem, że to nie ich wina.



#33 Azahiels

Azahiels
  • 14 postów

Napisano 07 sierpnia 2016 - 14:19

To pisz e-mail do nich, ja zgłosiłem. Zobaczymy 



#34 macrapit

macrapit
  • 7 postów

Napisano 10 sierpnia 2016 - 12:59

To pisz e-mail do nich, ja zgłosiłem. Zobaczymy


To pisz e-mail do nich, ja zgłosiłem. Zobaczymy


I jak u Ciebie , naprawili. Ja od kilku dni nie zauważyłem nieprawidłowego działania. Płynie samo przelacza sie z lte na 3G.

#35 macrapit

macrapit
  • 7 postów

Napisano 18 sierpnia 2016 - 23:18

Witam.

Niestety co parę dni problem u mnie wraca. Nadal gubi zasięg w odstępie kilku dni i muszę wyłączyć/włączyć telefon. Jak u Was? Również dalej macie problemy?



#36 snake160

snake160
  • 297 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 sierpnia 2016 - 05:16

Ja rownież mam nadal problem dzwoniłem do operatora zgłaszałem im ze wina jest po ich stronie. Poza tym kolega ma samsunga note 3 i jest to samo wiec na 100 % to nie wina iOS tylko operatora. Dodatkowo tylko w t-mobile :/ kurczę nigdy nie miałem problemu z tą siecią a teraz nie wiem co oni odwalają.

Użytkownik snake160 edytował ten post 19 sierpnia 2016 - 05:17


#37 Moni Ka

Moni Ka
  • 3 postów

Napisano 19 sierpnia 2016 - 10:51

Ja zgłosiłam sprawę i otrzymałam odpowiedz od T-Mobile o treści:

"Witam

Uprzejmie informuję, że obecnie w województwie Małopolskim występują przejściowe problemy z funkcjonowaniem sieci i dotyczy on dużej ilości Użytkowników Sieci.
Dodałam Pani numer do zgłoszenia technicznego FN0000000073077.
Rozwiązanie tej sprawy jest aktualnie priorytetem.
Oczekujemy na rozwiązanie tego problemu.
Najmocniej przepraszam za zaistniałe niedogodności."

E-mail z 15 sie

Póki co korzystam z 3G i jest oK.

#38 snake160

snake160
  • 297 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 sierpnia 2016 - 11:00

Na mazowieckim też są jak widać problemy i nie powiedział bym że przejściowe tylko od dłuższego czasu więc niech nie ściemniają... Ciekaw jestem kiedy to naprawia bo nie po to mam w telefonie lte żeby siedzieć na 3g jak 6 lat temu... Czyli problem jest z lte bo jak widzę na 3g nie gubi sieci.

Użytkownik snake160 edytował ten post 19 sierpnia 2016 - 11:01


#39 macrapit

macrapit
  • 7 postów

Napisano 19 sierpnia 2016 - 11:40

W dolnośląskim rownież problemy, wiec jak powiedziała osoba wcześniej niech nie ściemniają.

#40 CaptainJulia

CaptainJulia
  • 4 postów

Napisano 23 sierpnia 2016 - 21:27

W Bydgoszczy też problem, tylko w moim przypadku pomaga przełączenie na 2G, bo przy 3G i LTE rozłącza od razu. Byłam w T-Mobile, wymienili kartę - nie pomogło. Stwierdzili, że to wina telefonu, chociaż karta z Play działa poprawnie...

#41 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 24 sierpnia 2016 - 03:02

Podkarpackie rownież.
W iSpocie mówią, że wina operatora.

#42 CaptainJulia

CaptainJulia
  • 4 postów

Napisano 27 sierpnia 2016 - 11:18

Nowa aktualizacja do 9.3.5 nic nie zmienia, nadal brak sieci LTE i 3G

#43 towal

towal
  • 832 postów
  • SkądSRC

Napisano 30 sierpnia 2016 - 11:07

Miałem podobny problem - oddałem telefon do serwisu we wtorek, dziś po tygodniu - idzie do mnie nowy. Dodatkowo wieszał się aparat, czasem telefon umierał przy 20-30% baterii.



#44 snake160

snake160
  • 297 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 sierpnia 2016 - 06:36

Po aktualizacji do 9.3.5 jak zgubi zasięg to powraca ale nie powraca połączenie z internetem. Pomaga za każdym razem włączenie i wyłączenie trybu samolotowego. Czyli dalej są problemy nie wiem kiedy oni to naprawią chyba już dali sobie spokój.

#45 snake160

snake160
  • 297 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 sierpnia 2016 - 09:36

Przywróciłem ustawienia fabryczne sieci i jest git nie gubi mi już internetu oraz zasięgu. Powiem że nawet zasięg się polepszył w miejscu gdzie nie miałem w ogóle zasięgu teraz mam 2 kreski 3g. Więc chyba naprawili tylko żeby pobrał telefon nowe ustawienia sieciowe trzeba zresetować ustawienia sieci. Polecam wszystkim co mają T-mobile aby spróbowali.

#46 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 31 sierpnia 2016 - 17:54

Przywróciłem ustawienia fabryczne sieci i jest git nie gubi mi już internetu oraz zasięgu. Powiem że nawet zasięg się polepszył w miejscu gdzie nie miałem w ogóle zasięgu teraz mam 2 kreski 3g. Więc chyba naprawili tylko żeby pobrał telefon nowe ustawienia sieciowe trzeba zresetować ustawienia sieci. Polecam wszystkim co mają T-mobile aby spróbowali.

Jak je przywróciłeś? bądź jak zresetowałeś?


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#47 snake160

snake160
  • 297 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 sierpnia 2016 - 20:29

Ustawienia->ogólne ->wyzeruj ->ustawienia sieciowe

#48 CaptainJulia

CaptainJulia
  • 4 postów

Napisano 01 września 2016 - 16:57

U mnie niestety nie podziałało przywrócenie ustawień fabrycznych, chyba jednak trzeba się wybrać do serwisu po raz 4...

#49 snake160

snake160
  • 297 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 września 2016 - 17:39

Nic ci to nie da to wina operatora nie telefonu potwierdzona informacja i tylko w T-mobile. Mam tel z androidem też w domu i to samo.

#50 krissolek

krissolek
  • 431 postów
  • SkądLubań/Wrocław

Napisano 01 września 2016 - 17:49

Nic ci to nie da to wina operatora nie telefonu potwierdzona informacja i tylko w T-mobile. Mam tel z androidem też w domu i to samo.

 

Dziwne, że w iP6S i iP6, które są użytkowane w mojej rodzinie, a operatorem jest T-Mobile problem nie występuje. Bardziej bym się skłaniał jednak ku problemowi hardwarowemu. 


 iPhone X  iPad Pro 12,9  Pencil  Macbook Pro 13" Retina  Watch Steel





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych