Czyli do września. Ewentualnie można spróbować 10 pb zainstalować.

iPhone 6S "No service"
#26
Napisano 01 sierpnia 2016 - 13:20
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#27
Napisano 05 sierpnia 2016 - 06:53
#28
Napisano 05 sierpnia 2016 - 18:02
Generalnie ten problem o dziwo jest tylko na iPhonie. Bo mam iPada Air 2- noszę go codziennie prawie i nie mam tego problemu- Ipad ma Zasięg (często lepszy niż iPhone 6) i nie gubi go.
#29
Napisano 05 sierpnia 2016 - 18:10
U mnie problem od 9.3.3. i na aktualnym 9.3.4. nadal występuje. Trudno powiedzieć czyja wina ale wygląda to na soft niedopasowany do operatora, może jakieś częstotliwości niedopasowane do softu. Aczkolwiek porażka...Co tu teraz zrobić? Jak dzieje się to w T-Mobile jedynie w Polsce to Apple chyba tyłka nie ruszy.
#30
Napisano 05 sierpnia 2016 - 18:23
Ja również mam problem z zasięgiem, ale w Play, potrafi rozłączyć, a mieszkam jakieś 400m od 2 nadajników
#31
Napisano 05 sierpnia 2016 - 20:02
#32
Napisano 05 sierpnia 2016 - 20:43
Nie pomogła.. dziś zaktualizowałem i włączyłem LTE... 2h i 'brak sieci'. No nic trzeba dalej na 3G jechać i czekać na jakiś update, albo ruszyć TMobile, ale aż nie chce mi się do nich dzwonić bo stracę 30min słuchając muzyczki a na koniec i tak się dowiem, że to nie ich wina.
#33
Napisano 07 sierpnia 2016 - 14:19
To pisz e-mail do nich, ja zgłosiłem. Zobaczymy
#34
Napisano 10 sierpnia 2016 - 12:59
To pisz e-mail do nich, ja zgłosiłem. Zobaczymy
To pisz e-mail do nich, ja zgłosiłem. Zobaczymy
I jak u Ciebie , naprawili. Ja od kilku dni nie zauważyłem nieprawidłowego działania. Płynie samo przelacza sie z lte na 3G.
#35
Napisano 18 sierpnia 2016 - 23:18
Witam.
Niestety co parę dni problem u mnie wraca. Nadal gubi zasięg w odstępie kilku dni i muszę wyłączyć/włączyć telefon. Jak u Was? Również dalej macie problemy?
#36
Napisano 19 sierpnia 2016 - 05:16
Użytkownik snake160 edytował ten post 19 sierpnia 2016 - 05:17
#37
Napisano 19 sierpnia 2016 - 10:51
"Witam
Uprzejmie informuję, że obecnie w województwie Małopolskim występują przejściowe problemy z funkcjonowaniem sieci i dotyczy on dużej ilości Użytkowników Sieci.
Dodałam Pani numer do zgłoszenia technicznego FN0000000073077.
Rozwiązanie tej sprawy jest aktualnie priorytetem.
Oczekujemy na rozwiązanie tego problemu.
Najmocniej przepraszam za zaistniałe niedogodności."
E-mail z 15 sie
Póki co korzystam z 3G i jest oK.
#38
Napisano 19 sierpnia 2016 - 11:00
Użytkownik snake160 edytował ten post 19 sierpnia 2016 - 11:01
#39
Napisano 19 sierpnia 2016 - 11:40
#40
Napisano 23 sierpnia 2016 - 21:27
#41
Napisano 24 sierpnia 2016 - 03:02
W iSpocie mówią, że wina operatora.
#42
Napisano 27 sierpnia 2016 - 11:18
#43
Napisano 30 sierpnia 2016 - 11:07
Miałem podobny problem - oddałem telefon do serwisu we wtorek, dziś po tygodniu - idzie do mnie nowy. Dodatkowo wieszał się aparat, czasem telefon umierał przy 20-30% baterii.
#44
Napisano 31 sierpnia 2016 - 06:36
#45
Napisano 31 sierpnia 2016 - 09:36
#46
Napisano 31 sierpnia 2016 - 17:54
Przywróciłem ustawienia fabryczne sieci i jest git nie gubi mi już internetu oraz zasięgu. Powiem że nawet zasięg się polepszył w miejscu gdzie nie miałem w ogóle zasięgu teraz mam 2 kreski 3g. Więc chyba naprawili tylko żeby pobrał telefon nowe ustawienia sieciowe trzeba zresetować ustawienia sieci. Polecam wszystkim co mają T-mobile aby spróbowali.
Jak je przywróciłeś? bądź jak zresetowałeś?
iPhone 12 mini iPhone 5s iPad 8 th HomePod mini
#47
Napisano 31 sierpnia 2016 - 20:29
#48
Napisano 01 września 2016 - 16:57
#49
Napisano 01 września 2016 - 17:39
#50
Napisano 01 września 2016 - 17:49
Nic ci to nie da to wina operatora nie telefonu potwierdzona informacja i tylko w T-mobile. Mam tel z androidem też w domu i to samo.
Dziwne, że w iP6S i iP6, które są użytkowane w mojej rodzinie, a operatorem jest T-Mobile problem nie występuje. Bardziej bym się skłaniał jednak ku problemowi hardwarowemu.
iPhone X iPad Pro 12,9 Pencil Macbook Pro 13" Retina Watch Steel
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych