
iPhone 6S "No service"
#1
Napisano 28 lipca 2016 - 19:07
Kupiłem iPhone 6S w Marcu. Od czasu do czasu tak nagle pojawia się napis "No service". Po restarcie problem znika.
Oraz
W niektórych miejscach gdzie moja mama w HTC ma zasieg LTE ja mam zasięg 3G.
Co zrobić? (Czytałem podobne wątki oraz nie za bardzo mogę oddać do serwisu)
#2
Napisano 28 lipca 2016 - 19:11
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#3
Napisano 28 lipca 2016 - 19:15
#4
Napisano 28 lipca 2016 - 19:23
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#5
Napisano 28 lipca 2016 - 19:24
#6
Napisano 28 lipca 2016 - 20:34
A co może być przyczyną?
#7
Napisano 28 lipca 2016 - 21:27

#8
Napisano 28 lipca 2016 - 23:48
#9
Napisano 29 lipca 2016 - 07:17
A jaka sieć? Mam 6tke od 3 miesięcy i ten sam problem ostatnio się nasilił i przynajmniej raz dziennie muszę restartować telefon. Co najlepsze mam dwóch znajomych z iPhonami w TMobile i obaj mają ten sam problem.. support twierdzi, że problem leży po stronie operatora.
#10
Napisano 29 lipca 2016 - 07:17
Mam orginalny od Apple. Da się z tym żyć. Dzieje się to bardzo rzadko. Maksymalnie raz na tydzień przy słabym zasięgu. Jak się pogorszy to oddam jak iPhone nie będzie mi potrzebny.
A Karta SIM docinana czy oryginalna? Widziałem już coś takiego-winowajcą była uszkodzona SIMka.
#11
Napisano 29 lipca 2016 - 07:46
Nie wiem jak u autora, ale u mnie jest właśnie oryginalna. Zastanawiam się nad duplikatem, bo serwis na 99% telefon mi odeśle z powrotem, bo przecież działa.
Użytkownik van1ty edytował ten post 29 lipca 2016 - 07:49
#12
Napisano 29 lipca 2016 - 08:59
#13
Napisano 29 lipca 2016 - 09:08
A jaka sieć? Mam 6tke od 3 miesięcy i ten sam problem ostatnio się nasilił i przynajmniej raz dziennie muszę restartować telefon. Co najlepsze mam dwóch znajomych z iPhonami w TMobile i obaj mają ten sam problem.. support twierdzi, że problem leży po stronie operatora.
Mam dokładnie to samo, też musze restartować telefon, karat oryginalna T-Mobile. Może to problem sieci, a zwalają na telefon.
#14
Napisano 29 lipca 2016 - 09:52
W moim wszystko inne działa idealnie.
#15
Napisano 31 lipca 2016 - 17:16
Użytkownik snake160 edytował ten post 31 lipca 2016 - 17:47
#16
Napisano 31 lipca 2016 - 19:34
Mam tak samo na 6plus w t-mobile. Telefon jest po wymianie w serwisie ( inna usterka) i jest to samo. Może faktycznie to zależy od operatora.
Mam tez inne spostrzeżenia. Żona ma IP 6 w Orange i połączenia są o wiele wyraźniejsze tzn głośniej i wyraźniej z głośniczka do rozmów słychać rozmówce. Czy ktoś coś takiego zaobserwował ?
Użytkownik Pluto27887 edytował ten post 31 lipca 2016 - 19:36
#17
Napisano 31 lipca 2016 - 20:31
Czy ktoś wymienił kartę w T-Mobile?
#18
Napisano 31 lipca 2016 - 20:58
Po wymianie iPhone przez miesiąc było OK, ale problem wrócił. Dziś przełączyłem na 3G. Dam znać.
#19
Napisano 31 lipca 2016 - 21:10
#20
Napisano 31 lipca 2016 - 21:11
#21
Napisano 31 lipca 2016 - 21:37
Użytkownik snake160 edytował ten post 31 lipca 2016 - 21:37
#22
Napisano 01 sierpnia 2016 - 07:06
W poprzednim iPhonie tym sprzed wymiany wyłączyłem LTE i uzywałem tylko 3G, wydawało mi się że było dobrze.
Po wymianie iPhone przez miesiąc było OK, ale problem wrócił. Dziś przełączyłem na 3G. Dam znać.
Tak jak kolega pisze - przełączyłem w piątek na 3G i spokój. No ale na dłuższą metę tak nie może być, od tego jest LTE żeby go używać.
#23
Napisano 01 sierpnia 2016 - 11:04
Ja mam 6s z 9.3.3. z "docinanym" poczciwym simem w T-mobile (only 3g bo ta karta jeszcze nie obsugiwala LTE), wiec to pewnie wina operatora LTE, teraz mam dylemat przedluzac umowe i dostac nowego u-sima z Lte, czy zminic operatora .
#24
Napisano 01 sierpnia 2016 - 11:21
W Orange mam podobny problem, po ostatniej aktualizacji w miejscach, gdzie zasięg był normalny teraz mam zaledwie 2 kropki, często zasięg jest gubiony przez co bateria również leci w oczach.
iPhone 12 mini iPhone 5s iPad 8 th HomePod mini
#25
Napisano 01 sierpnia 2016 - 13:17
Pozostaje czekać na nową wersje iOS
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych