Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6S "No service"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 28 lipca 2016 - 19:07

Witam,
Kupiłem iPhone 6S w Marcu. Od czasu do czasu tak nagle pojawia się napis "No service". Po restarcie problem znika.
Oraz
W niektórych miejscach gdzie moja mama w HTC ma zasieg LTE ja mam zasięg 3G.
Co zrobić? (Czytałem podobne wątki oraz nie za bardzo mogę oddać do serwisu)

#2 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 28 lipca 2016 - 19:11

Dlaczego nie mozesz oddac do serwisu?

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 28 lipca 2016 - 19:15

Jest mi potrzebny do pracy. A w tym momencie nie mam innego iPhone.

#4 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 28 lipca 2016 - 19:23

No to bez tego nic nie zrobisz.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#5 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 28 lipca 2016 - 19:24

A co może być przyczyną?

#6 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 28 lipca 2016 - 20:34

Usterka

A co może być przyczyną?


<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#7 n3wb3

n3wb3
  • 98 postów
  • SkądWWA

Napisano 28 lipca 2016 - 21:27

Zdejmij case. To sie poprawi. :)

#8 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 28 lipca 2016 - 23:48

Mam orginalny od Apple. Da się z tym żyć. Dzieje się to bardzo rzadko. Maksymalnie raz na tydzień przy słabym zasięgu. Jak się pogorszy to oddam jak iPhone nie będzie mi potrzebny.

#9 van1ty

van1ty
  • 170 postów

Napisano 29 lipca 2016 - 07:17

A jaka sieć? Mam 6tke od 3 miesięcy i ten sam problem ostatnio się nasilił i przynajmniej raz dziennie muszę restartować telefon. Co najlepsze mam dwóch znajomych z iPhonami w TMobile i obaj mają ten sam problem.. support twierdzi, że problem leży po stronie operatora.



#10 Snipper42

Snipper42
  • 251 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 29 lipca 2016 - 07:17

Mam orginalny od Apple. Da się z tym żyć. Dzieje się to bardzo rzadko. Maksymalnie raz na tydzień przy słabym zasięgu. Jak się pogorszy to oddam jak iPhone nie będzie mi potrzebny.

A Karta SIM docinana czy oryginalna? Widziałem już coś takiego-winowajcą była uszkodzona SIMka. 



#11 van1ty

van1ty
  • 170 postów

Napisano 29 lipca 2016 - 07:46

Nie wiem jak u autora, ale u mnie jest właśnie oryginalna. Zastanawiam się nad duplikatem, bo serwis na 99% telefon mi odeśle z powrotem, bo przecież działa.


Użytkownik van1ty edytował ten post 29 lipca 2016 - 07:49


#12 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 29 lipca 2016 - 08:59

Oryginalna z T-Mobile...

#13 aspon

aspon
  • 43 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 lipca 2016 - 09:08

A jaka sieć? Mam 6tke od 3 miesięcy i ten sam problem ostatnio się nasilił i przynajmniej raz dziennie muszę restartować telefon. Co najlepsze mam dwóch znajomych z iPhonami w TMobile i obaj mają ten sam problem.. support twierdzi, że problem leży po stronie operatora.

Mam dokładnie to samo, też musze restartować telefon, karat oryginalna T-Mobile. Może to problem sieci, a zwalają na telefon.



#14 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 29 lipca 2016 - 09:52

Mało prawdopodobne jest, że tyle iPhonów jest wadliwych.
W moim wszystko inne działa idealnie.

#15 snake160

snake160
  • 297 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 lipca 2016 - 17:16

U mnie to samo dzieje się to tylko w moim miejscu pracy ponieważ zasięg jest słaby i jak zgubi to już nie odnajduje. W miejscu zamieszkania nigdy mi się to niee działo. Zauważyłem że problem powstał po aktualizacji do 9.3.3. Wcześniej na 9.3.2 i 9.3.1 nie było tego. Iphone 6s sieć T-mobile karta oryginalna nie docinana. Robiłem reset ustawień sieciowych nic nie pomaga. Nie wygląda mi to na problem z telefonem tylko albo operator albo soft 9.3.3 bo za dużo ludzi to ma.

Użytkownik snake160 edytował ten post 31 lipca 2016 - 17:47


#16 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 postów

Napisano 31 lipca 2016 - 19:34

Witam
Mam tak samo na 6plus w t-mobile. Telefon jest po wymianie w serwisie ( inna usterka) i jest to samo. Może faktycznie to zależy od operatora.
Mam tez inne spostrzeżenia. Żona ma IP 6 w Orange i połączenia są o wiele wyraźniejsze tzn głośniej i wyraźniej z głośniczka do rozmów słychać rozmówce. Czy ktoś coś takiego zaobserwował ?

Użytkownik Pluto27887 edytował ten post 31 lipca 2016 - 19:36


#17 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 31 lipca 2016 - 20:31

Dziś problem pojawił się 2 razy, zaczyna mnie to irytować.
Czy ktoś wymienił kartę w T-Mobile?

#18 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 postów

Napisano 31 lipca 2016 - 20:58

W poprzednim iPhonie tym sprzed wymiany wyłączyłem LTE i uzywałem tylko 3G, wydawało mi się że było dobrze.
Po wymianie iPhone przez miesiąc było OK, ale problem wrócił. Dziś przełączyłem na 3G. Dam znać.

#19 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 31 lipca 2016 - 21:10

A rozmawiał ktoś z T-Mobile na ten temat?

#20 mariuszrk

mariuszrk
  • 152 postów

Napisano 31 lipca 2016 - 21:11

To samo. 6-tka w T-mobile. Nie dzieje się to bardzo często, ale jednak. Stawiam na problem po stronie operatora.

#21 snake160

snake160
  • 297 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 lipca 2016 - 21:37

Więc ewidentnie więc że to wina operatora T-mobile bo tylko w tej sieci ludzie mają ten problem. Nie wykluczone jest też że to wina softu 9.3.2 lub 9.3.3. Dobrze że to nie wina telefonu bo nie chce mi się czekać i bujać z wymianą gwarancyjną.

Użytkownik snake160 edytował ten post 31 lipca 2016 - 21:37


#22 van1ty

van1ty
  • 170 postów

Napisano 01 sierpnia 2016 - 07:06

W poprzednim iPhonie tym sprzed wymiany wyłączyłem LTE i uzywałem tylko 3G, wydawało mi się że było dobrze.
Po wymianie iPhone przez miesiąc było OK, ale problem wrócił. Dziś przełączyłem na 3G. Dam znać.

 

Tak jak kolega pisze - przełączyłem w piątek na 3G i spokój. No ale na dłuższą metę tak nie może być, od tego jest LTE żeby go używać.



#23 garf78

garf78
  • 11 postów

Napisano 01 sierpnia 2016 - 11:04

Ja mam 6s z 9.3.3. z "docinanym" poczciwym simem  w T-mobile (only 3g bo ta karta jeszcze nie obsugiwala LTE), wiec to pewnie wina operatora LTE, teraz mam dylemat przedluzac umowe i dostac nowego u-sima z Lte, czy zminic operatora :).



#24 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 01 sierpnia 2016 - 11:21

W Orange mam podobny problem, po ostatniej aktualizacji w miejscach, gdzie zasięg był normalny teraz mam zaledwie 2 kropki, często zasięg jest gubiony przez co bateria również leci w oczach. 


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#25 Dominik2001

Dominik2001
  • 145 postów
  • SkądMielec,PL

Napisano 01 sierpnia 2016 - 13:17

Czyli pewnie wina iOS 9.3.3.
Pozostaje czekać na nową wersje iOS




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych