Witam
Wczoraj przestał działać Time Machine model: A1355, nie świeci się kontrolka, sieć nie działa, jest jakakolwiek możliwość naprawy? Jeżeli tak, gdzie mogę wysłać?
Pozdrawiam
Time Machine przestał działać - możliwość naprawy?
#1
Napisano 03 czerwca 2016 - 10:28
Komputer: MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sonoma 14.4
Telefon: iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 17.4
#2
Napisano 05 czerwca 2016 - 15:29
Przypuszczam, że każdy serwis zajmujący się jabłkami naprawi Ci Time Capsule (Time Machine to program ). To dość proste uszkodzenia.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#3
Napisano 06 czerwca 2016 - 10:38
Komputer: MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sonoma 14.4
Telefon: iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 17.4
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych