Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Time Machine przestał działać - możliwość naprawy?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 293 postów
  • Skądtowni?

Napisano 03 czerwca 2016 - 10:28

Witam

Wczoraj przestał działać Time Machine model: A1355, nie świeci się kontrolka, sieć nie działa, jest jakakolwiek możliwość naprawy? Jeżeli tak, gdzie mogę wysłać?

Pozdrawiam


Komputer:  MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sonoma 14.4

Telefon:  iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 17.4


#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 05 czerwca 2016 - 15:29

Przypuszczam, że każdy serwis zajmujący się jabłkami naprawi Ci Time Capsule (Time Machine to program ;)). To dość proste uszkodzenia.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 GreaTskY

GreaTskY
  • 3 293 postów
  • Skądtowni?

Napisano 06 czerwca 2016 - 10:38

Temat do zamknięcia, znajomy wymienił zasilacz i działa :)

Komputer:  MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sonoma 14.4

Telefon:  iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 17.4





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych