Witam. Oddałem Iphona 6s plus do ww. serwisu w czwartek 19.05. Normanie wysyłam do Cortlandu (toczę z nimi wojnę), ale pomyślałem, że tutaj na miejscu szybko załatwią sprawę Jednak się pomyliłem. Technik dopiero zaczął go diagnozować we wtorek a w środę zakończył. W Cortlandzie telefon w każdym przypadku był diagnozowany w dniu odebrania przesyłki i tam pomimo wysyłki kurierem mieściłem się w 1 tygodniu ! Zawsze po diagnozie wiedziałem, że telefon został wymieniony.
W Imad dostałem takiego maila:
oczekujemy na części lub urządzenie zamienne do twojej naprawy. Wynik diagnozy zostanie przesłany po zakończeniu wszystkich prac naprawczych. Wtedy będzie znany całkowity zakres naprawy urządzenia tzn. wymienione elementy lub np zakwalifikowanie do wymiany całego urządzenia. . Poinformujemy Cię o możliwości odbioru urządzenia.
Cortland może wiedzieć od razu czy wymienią część czy telefon i Imad nie ?
Jakie macie opinie na temat serwisu i ile trwałą naprawa w waszym przypadku.