Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

Boon i Apple Pay


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
79 odpowiedzi w tym temacie

#51 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 czerwca 2016 - 16:26

faktycznie, ja też już nie mogę doładować z karty Master z mBanku...



#52 cewicz

cewicz
  • 5 postów

Napisano 27 czerwca 2016 - 19:19

Ja dziś rownież mam problem z dodaniem środków z karty

#53 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 czerwca 2016 - 19:53

To jest chyba znowu jakaś awaria po stronie boona

#54 Marcin_2015

Marcin_2015
  • 12 postów

Napisano 28 czerwca 2016 - 10:13

Koledzy a u mnie pojawił sie problem. Miałem już wszytsko zainstalowane i aktywnie korzystałem z BOONA. Ale telefon oddałem do serwisu na wymiane. Dostałem  nowy telefon i zacząłem jego konfiguracje. Wszystko sciagnelo mi z chmury. Ponownie zalogowałem sie na brytyjski konto, sciagnalem aplikacje i sie zalogowalem. Ale pojawil sie problem nie moge dodac boona do wolleta. Mam komunikat prosze skonatktuj sie z wydawca karty:-( Co jest grane? Ktoś pomoże?


Mam dokładnie to samo. Wszystko działało do momentu przywrócenia ustawień fabrycznych w tel. Teraz nie mogę dodać bonna do Wallet. Taki sam komunikat się wyświetla;/

#55 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 28 czerwca 2016 - 13:20

Jest awaria. Pisałem do boom. Mówił, ze wiedza, ze są problemy i pracują nad tym. Nie działa ani dodanie karty polskiej ani doładowanie już istniejącej.

Czy uaktywnia Wam sie Apple Pay samoczynnie po zbliżeniu do terminala ? Czy konieczne jest podwójne nacisniesniecie home ?

Użytkownik krzysztofsds edytował ten post 28 czerwca 2016 - 13:22

  • raffalsky@gmail.com lubi to

#56 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 czerwca 2016 - 18:27

Jest awaria. Pisałem do boom. Mówił, ze wiedza, ze są problemy i pracują nad tym. Nie działa ani dodanie karty polskiej ani doładowanie już istniejącej.

Czy uaktywnia Wam sie Apple Pay samoczynnie po zbliżeniu do terminala ? Czy konieczne jest podwójne nacisniesniecie home ?

 

a widziałem gdzieś wideo że samoczynnie się uruchamia przy terminalu, ale nie próbowałem



#57 szulcu

szulcu
  • 76 postów
  • SkądKoszalin

Napisano 28 czerwca 2016 - 20:18

czy zaczelo cos wam dzialac? ja niestety dalej nic nie moge doladowac :/



#58 cewicz

cewicz
  • 5 postów

Napisano 28 czerwca 2016 - 20:31

Czy uaktywnia Wam sie Apple Pay samoczynnie po zbliżeniu do terminala ? Czy konieczne jest podwójne nacisniesniecie home ?


Mi się zawsze uruchamia automatycznie. Nawet uaktywnia się Apple Pay gdy zbliżę telefon do kasownika w tramwaju lub stacji Veturilo.

#59 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 29 czerwca 2016 - 01:56

Ja w firmie próbowałem i nic... Musiałem ręcznie. 



#60 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 czerwca 2016 - 07:15

Ja w firmie próbowałem i nic... Musiałem ręcznie. 

 

6 czy 6s?



#61 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 29 czerwca 2016 - 07:56

6s plus. Wpisałem kwotę na terminalu, zatwierdziłem zielonym, przyłożyłem Iphone'a i nic..



#62 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 29 czerwca 2016 - 17:22

Dobra, sprawdziłem na innych terminalach o działa ;D

#63 Marcin_2015

Marcin_2015
  • 12 postów

Napisano 29 czerwca 2016 - 23:03

Hej czy istnieje teraz jaka kolejek możliwość doładowania konta Boon?

#64 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 30 czerwca 2016 - 06:26

Wczoraj próbowałem , ale dalej wyskakuje błąd.

#65 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 30 czerwca 2016 - 08:58

Dzisiaj dostałem informacje , ze Boon już nie wspiera Polski. Czyli sie nacieszyliśmy ;D Można wydać środki do końca. Cała treść wiadomości :

Re: [Ticket#2016062410006668] boon. - Information about recharging your account
C
Contact Boonpayment
do ja
0 minut temuSzczegóły
Dear Mr Kon,

We want to inform about important changes with our services. Due to new security restrictions and to make sure to provide a safe product solution to our users, it is temporarily only possible to use boon. with a credit card that comes from countries where boon is already officially launched.

boon. is not officially launched in Poland as of yet. Therefore, you will not be able anymore to top up your account with a credit card issued in Poland.

If this means you will no longer wish to continue using boon. please let us know. We will then inform the respective department accordingly.

Please note that it is still possible for you to use the app to spend the funds that you currently have available.

Should you have further questions, please do not hesitate to contact us by replying directly to this email, including our original email and your ticket number.

Kind regards

Paulina Caceres
Service Team

Service address:
Wirecard Card Solutions Limited
Boon Service
Postfach 31 05 44
04163 Leipzig
Germany

Telephone UK: +44 (0) 203 695 7827*
Telephone NL: +31 (0) 858882005*
Telephone BE: +32 (2) 8085600*
E-Mail: contact@boonpayment.com

Wirecard Card Solutions Ltd is authorised by the Financial Conduct Authority (FCA) under the Electronic Money Regulations 2011 for the issuing of Electronic Money, Register No. 900051 - Registered Office: Grainger Chambers, 3-5 Hood Street, Newcastle upon Tyne, NE1 6JQ, UK

* You will be charged by your telephone company for a call in the UK landline.

Please note: Wirecard Card Solutions Ltd. will never ask you via e-mail to disclose your login details on the internet or to disclose or confirm your login details via telephone or fax.

CONFIDENTIAL!
This email contains confidential information and is intended for the authorized recipient only. If you are not an authorised recipient, please return the email to us and then delete it from your computer and mail-server. You may neither use nor edit any such emails including attachments, nor make them accessible to third parties in any manner whatsoever. Thank you for your cooperation

#66 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 czerwca 2016 - 09:01

ale suki!  :angry:


  • krzysztofsds lubi to

#67 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 30 czerwca 2016 - 09:57

Nic co piękne nie może wiecznie trwać. Polaczkom wszystko zabiorą ...

#68 raffalsky@gmail.com

raffalsky@gmail.com
  • 140 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 czerwca 2016 - 09:59

po Brexicie mamy Boonexit lol. Spokojnie, na premierę iPhona 12 ApplePay będzie oficjalnie dostępne w PL :D



#69 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 30 czerwca 2016 - 12:12

Oby szybciej ;p

#70 szulcu

szulcu
  • 76 postów
  • SkądKoszalin

Napisano 30 czerwca 2016 - 14:14

Aaaaaaale lypa :/ nacieszylismy sie :/



#71 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 30 czerwca 2016 - 15:55

Kurde, a do mnie właśnie doszła zamówiona karta w funtach;/

#72 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 02 lipca 2016 - 15:30

To wsadź ją do szuflady, niech czeka na lepsze czasy :D



#73 zakino

zakino


  • 10 510 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 02 lipca 2016 - 22:21

Kurde, a do mnie właśnie doszła zamówiona karta w funtach;/

 

No to szalej na amazonie :D Dobry kurs jest ;p


Ciekawe jak ma się sprawa z przelewami. Może jakoś uda się to obejść...


Dobra, wydaje mi się, iż temat można zamknąć. Miło było, ale...

 

http://myapple.pl/po...le-pay-w-polsce


  • krzysztofsds lubi to

NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#74 Me_69

Me_69
  • 246 postów

Napisano 03 lipca 2016 - 00:01

Ciekawe jak ma się sprawa z przelewami. Może jakoś uda się to obejść...
Dobra, wydaje mi się, iż temat można zamknąć. Miło było, ale...
 


Spokojnie... zaraz Polaczki wykminią jak właśnie doładowywać z przelewu... ;)

iPhone 6+ 128GB Silver / iPhone X 256GB Silver / AirPods

iPad Pro 12.9 (2017) 512GB + LTE / AppleTV 4 64GB


#75 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 03 lipca 2016 - 08:54

Da się jakoś z przelewu ?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych