Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ipad Pro 9.7


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#76 Szaman35

Szaman35
  • 194 postów

Napisano 01 listopada 2016 - 15:08

Kupiłem tego Pro 9.7 i jest problem z ekranem. Biel idzie lekko w czerwień/fiolet.

Poprzednio miałem Air 1 i mogę porównać.

Na Air odcienie szarości, to odcienie szarości.

Wczoraj miałem okazję porównać 4 iPady (2x Pro 9.7",  1x Air2 i 1x Air1)

Każdy świecił innym odcieniem ale mój Pro najbardziej odstawał od właściwego koloru bieli. 

 

Zaznaczam, że true tone i night shift mam wyłączone.

 

Zniwelowałem trochę odcień koloru za pomocą Ustawienia->Dostępność->Udogodnienia ekranu->Filtry barwne

ale uważam to za półśrodek. 

 

Wymienią mi go na gwarancji?



#77 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 01 listopada 2016 - 15:18

Będzie ciężko, nie możesz zwrócić już? Przy zakupie przez internet masz na to 14 dni.



#78 Szaman35

Szaman35
  • 194 postów

Napisano 01 listopada 2016 - 15:23

Może i mogę. Nie kupowałem w Apple tylko u prywatnego sprzedawcy.

Z tym też jest zresztą problem bo gdy sprawdzałem stan gwarancji to ruszyła ona na początku września, a kupowałem 28 października. iPad był nowy nieotwierany. Dokładnie to sprawdziłem. Oryginalna folia wewnątrz i na zewnątrz.

Na stronie Apple poprosiło mnie o skan rachunku/faktury czekam teraz na to co z tym zrobią.

 

EDIT: O właśnie dostałem maila, że poprawili początek gwarancji na 28 październik. :)


Użytkownik Szaman35 edytował ten post 01 listopada 2016 - 15:25


#79 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 01 listopada 2016 - 15:29

Prywatnego sprzedawcy (tzn. nie firmę) nie obowiązują przepisy o zwrocie w ciągu 14 dni.



#80 Szaman35

Szaman35
  • 194 postów

Napisano 01 listopada 2016 - 15:33

Nie. Źle napisałem. Od firmy handlującej komórkami na allegro.

 

Kiedyś jak miałem problem z iPhonem to odesłałem go po prostu do Cortlandu i mi go wymienili.

Teraz już to tak nie działa? Przecież w moim odczuciu kolory są wyświetlane niepoprawnie. Pro miał mieć lepszy ekran niż poprzednie modele a jest jakby na odwrót.



#81 krissolek

krissolek
  • 431 postów
  • SkądLubań/Wrocław

Napisano 01 listopada 2016 - 16:34

Jeżeli kupowałeś od firmy na Allegro - możesz zwrócić tablet bez podania przyczyny do dwóch tygodni. Oczywiście możesz zanieść do Cortlandu. Pytanie tylko czy wymienią, a czas leci ...


 iPhone X  iPad Pro 12,9  Pencil  Macbook Pro 13" Retina  Watch Steel


#82 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 01 listopada 2016 - 17:20

Ale jaki miałeś problem z iPhonem?

 

 

Przecież w moim odczuciu kolory są wyświetlane niepoprawnie.

No właśnie, pytanie czy w odczuciu serwisu też.



#83 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 04 listopada 2016 - 16:42

Ja TT wyłączyłem. Pomarańczowa biel irytowała mnie za często. :)


Kolego, już spieszę z tłumaczeniem, ze złe używałeś tej funkcji. Po prostu za krótko. Pomarańczowa biel występuje tylko przez pewien czas. Później oko widzi już normalny obraz. Uwierz mi. Taki jest mechanizm. Poużywaj tabletu przez kilkanaście minut a będziesz widzieć normalnie obraz. Następnie oderwij wzrok od iPada i spójrz np na ekran telewizora lub iPhona. Będzie tak przeraźliwie niebieski i będzie ostro palić w oczy. Jeśli tylko włączyłeś ta funkcje na chwile to owszem, obraz jest denerwująco pomarańczowy.

 iMac + MacBook Air + Time Capsule |  iPhone 12 Pro |  iPhone 11 Pro Max |  WATCH + Band(PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" +  Pencil


#84 Molimo

Molimo
  • 3 695 postów
  • SkądPoznań

Napisano 05 listopada 2016 - 14:16

Włączyłem na kilka dni, nie przekonało mnie to tym bardziej jak chciałem edytować zdjęcia i za każdym razem musiałem wyłączyć opcję aby była zgodność kolorów.
Każdy ma swoje preferencje. ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych