Jedynie z tego, co czytałem na forum i słyszałem od znajomych. Są bardzo pomocni i mili, mogą również skontakować się z serwisem i zwrócić im szczególną uwagę na twój przypadek.
A ja polecam odesłać raz jeszcze do serwisu. Sam swego czasu reklamowałlem mbp w cortlandzie, usterki nie występowały ciagle w domu w serwisie też miały prawo się nie pojawić - informacja zwrotna jaką dostałem, to że w przypadku mojej pewności, że problem jest, odesłać raz jeszcze - inny serwisant, inny czas. I się udało... co prawda nie Cortland a Apple wymieniło mi komputer na nowy.
Polecam na spokojnie (wiem:D), ludzie i w C i w A są wielce pomocni.
Użytkownik oley_20 edytował ten post 31 marca 2016 - 15:16
Jedynie z tego, co czytałem na forum i słyszałem od znajomych. Są bardzo pomocni i mili, mogą również skontakować się z serwisem i zwrócić im szczególną uwagę na twój przypadek.
Daj znać po rozmowie, jak poszło;)
Jestem zawiedziony. Filmik nagrany, jak tylko wrzucę na YouTube to podam linka, abyście również mogli zobaczyć i usłyszeć jak działa. Kazali resetować jakieś pamięci i sterowniki skrótami klawiaturowymi - nie pomogło. Pani powiedziała, że jak to nie pomoże to wymienimy na nowy.
Następny dzień, otrzymałem jakiegoś gościa, który znowu resetował jakiś sterownik wewnętrzny, potem format systemu - nie pomogło. I teraz chce ściągać logi i badać co się dzieje, że się grzeje i wiatraki działają jakby startował prom kosmiczny NASA. Oprócz tego powiedział abym zapisywał wysoką temperaturę urządzenia oraz mocno działające wiatraki.
Pomyślałem sobie - zgłupiałem. Odpalam te same czynności na gorszym Asusie i nic się nie pali, nic się nie grzeje - wszystko działa płynnie i dobrze.
A ja polecam odesłać raz jeszcze do serwisu. Sam swego czasu reklamowałlem mbp w cortlandzie, usterki nie występowały ciagle w domu w serwisie też miały prawo się nie pojawić - informacja zwrotna jaką dostałem, to że w przypadku mojej pewności, że problem jest, odesłać raz jeszcze - inny serwisant, inny czas. I się udało... co prawda nie Cortland a Apple wymieniło mi komputer na nowy.
Polecam na spokojnie (wiem:D), ludzie i w C i w A są wielce pomocni.
Ja wysłałem maila, że jak to usterki w serwisie nie wystąpiły? Jakie miałeś usterki?
Nagraj film jak coś się dzieje - to najlepszy dowód.
Nagrany - tylko wrzucę na YouTube i od razu wam tutaj podeślę, abyście również mogli ocenić czy faktycznie się grzeje.
Największy problem jest z usterką migania ekranu - odkąd go otrzymałem z serwisu - usterka wystąpiła tylko raz. Przed serwisem występowała średnio co kilkanaście minut.
Panowie powiem tak: Tak - [CIACH] wykropkowana inwektywa nadal nią pozostaje - ost. - obsługi to jeszcze nie spotkałem.
1. Walka z tygodnia na tydzień, co tydzień rozmawiam z inną osobą, bo akurat ta która miała zadzwonić to jej nie ma. Kompletny burdel w papierach, proszę o telefon w sprawie zgłoszenia i kolejna osoba się mnie pyta w czym problem.
2. Diagnostyka sprzętu nie wykazała aby działo się ze sprzętem coś złego.
3. Pan stwierdził, że przegrzewanie to kwestia Google Chrome i jego wtyczek ... (bez komentarza)
4. Pytanie dlaczego nie dzieje się tak na tym samym laptopie w sklepie iSpot nie potrafił odpowiedzieć.
5. Odesłali mnie ponownie do sklepu, abym wywalczył coś z nimi, bo oni nic nie mogą stwierdzić.
A to nie Cortland zajmuje się serwisem dla Apple? Ich u nas nie ma, zawsze wysyłałem komputery do Cortlandu.
tzn. producent powiedział, że mam walczyć ze sklepem w sprawach gwarancji, ale sam uznał, że niby wszystko oki. Jak pytam jak to jest, że "ponoć"...
Zaprojektowaliśmy też nowy system chłodzenia, który zasysa powietrze z trzech stron urządzenia. Każdy z tych elementów z osobna jest już wielkim osiągnięciem. A zastosowane razem sprawiają, że MacBook Pro jest najbardziej zaawansowanym notebookiem na świecie.
MacBook Pro z wyświetlaczem Retina jest efektem obsesyjnej dbałości o szczegóły. Projektanci i inżynierowie Apple wspólnie pracowali nad każdym elementem komputera: wentylatorami, kratkami do chłodzenia, głośnikami, mikrofonami z redukcją szumu, wkrętami, a nawet zagłębieniem do podnoszenia pokrywy. Pomyśleliśmy o wszystkim. Bez wyjątku. Bo gdy konstrukcja notebooka staje się tak zaawansowana, każdy nanometr ma znaczenie.
Takie bujdy są na stronie... przynajmniej w odniesieniu do modelu który posiadam
Możesz też na gwarancję oddać do iSpot, mają własny autoryzowany przez Apple serwis w Warszawie i we Wrocławiu. Do zgłoszenia dorzuć link do filmu, który ukazuje te usterki. Zaznacz w protokole, że oczekujesz dogłębnej i długiej diagnostyki to będą testować sprzęt do skutku. Możesz też zanotować do protokołu że oczekujesz kontaktu serwisanta, który zajmie się naprawą przed przystąpieniem do diagnostyki aby mu ułatwić wywołanie usterek w warunkach serwisowych.
tzn. producent powiedział, że mam walczyć ze sklepem w sprawach gwarancji, ale sam uznał, że niby wszystko oki. Jak pytam jak to jest, że "ponoć"...
Zaprojektowaliśmy też nowy system chłodzenia, który zasysa powietrze z trzech stron urządzenia. Każdy z tych elementów z osobna jest już wielkim osiągnięciem. A zastosowane razem sprawiają, że MacBook Pro jest najbardziej zaawansowanym notebookiem na świecie.
MacBook Pro z wyświetlaczem Retina jest efektem obsesyjnej dbałości o szczegóły. Projektanci i inżynierowie Apple wspólnie pracowali nad każdym elementem komputera: wentylatorami, kratkami do chłodzenia, głośnikami, mikrofonami z redukcją szumu, wkrętami, a nawet zagłębieniem do podnoszenia pokrywy. Pomyśleliśmy o wszystkim. Bez wyjątku. Bo gdy konstrukcja notebooka staje się tak zaawansowana, każdy nanometr ma znaczenie.
Takie bujdy są na stronie... przynajmniej w odniesieniu do modelu który posiadam
sprobuj przez glowna strone apple.com i tam pogadaj z ludzmi z serwisu. Moze i za wiele nie pomoga ale mozesz im zadac pytania na ktore pewnie odpowiedza. No i jeszcze serwis USA a serwis Europejski jak i sprawa postrzegania konsumenta tu i tam to 2 swiaty. powodzenia!
Wysyłkowo, zamówiony z Poznania, bo w Krakowie nie ma Cortlandu
Sprawa trudna, ale nie beznadziejna.
Przede wszystkim spróbuj ograniczyć ilość zgłaszanych "nieprawidłowości" do niezbędnego minimum (nie dublując wielu objawów mających źródło w ew. tej samej przyczynie. Np.: przegrzewający się, głośny, powolny. Jak procek jest dociążony - to się grzeje, jak się grzeje - to startują wiatraki (i pojawia się szum), jak wentylatory nie wystarczą - to obniżane jest taktowanie i procek zwalnia.
Skoncentruj się więc raczej na okolicznościach występowania (najlepiej powtarzalnego) tego zjawiska, bo jak w serwisie nie pojawi się problem "obciążenia" procka w czasie normalnej pracy - to wypadają Ci od razu 3 zgłaszane usterki. Zgłaszanych problemów może być mniej, ale muszą być "mocne" (tzn. takie, które możliwie regularnie da się "odtworzyć", a przynajmniej opisać okoliczności w jakich się najczęściej pojawiają)
W takich przypadkach rzeczywiście pomaga czasem odświeżenie (na czysto) systemu, żeby pozbyć się "śmieci" działających w tle.
Druga opcja to spróbuj z gwarancji: masz w Krakowie dwa (inne niż Cortland) serwisy autoryzowane zanieś do nich (powinno trwać krócej niż opisywane przez Ciebie poszukiwanie usterek w poznańskim Cortlandzie).
Możesz też na gwarancję oddać do iSpot, mają własny autoryzowany przez Apple serwis w Warszawie i we Wrocławiu. Do zgłoszenia dorzuć link do filmu, który ukazuje te usterki. Zaznacz w protokole, że oczekujesz dogłębnej i długiej diagnostyki to będą testować sprzęt do skutku. Możesz też zanotować do protokołu że oczekujesz kontaktu serwisanta, który zajmie się naprawą przed przystąpieniem do diagnostyki aby mu ułatwić wywołanie usterek w warunkach serwisowych.
dzisiaj zanoszę sprzęt do iSpot i będę czekał na informacje - powiem dokładnie to co mi Pan napisał
sprobuj przez glowna strone apple.com i tam pogadaj z ludzmi z serwisu. Moze i za wiele nie pomoga ale mozesz im zadac pytania na ktore pewnie odpowiedza. No i jeszcze serwis USA a serwis Europejski jak i sprawa postrzegania konsumenta tu i tam to 2 swiaty. powodzenia!
oki, to będzie mój kolejny krok, ale w tym wypadku nie wierzę specjalnie by mi w czymś pomogli bo odeślą do europejskiego, a europejski do polskiego i sprawą nic nie wskóram
Sprawa trudna, ale nie beznadziejna.
Przede wszystkim spróbuj ograniczyć ilość zgłaszanych "nieprawidłowości" do niezbędnego minimum (nie dublując wielu objawów mających źródło w ew. tej samej przyczynie. Np.: przegrzewający się, głośny, powolny. Jak procek jest dociążony - to się grzeje, jak się grzeje - to startują wiatraki (i pojawia się szum), jak wentylatory nie wystarczą - to obniżane jest taktowanie i procek zwalnia.
Skoncentruj się więc raczej na okolicznościach występowania (najlepiej powtarzalnego) tego zjawiska, bo jak w serwisie nie pojawi się problem "obciążenia" procka w czasie normalnej pracy - to wypadają Ci od razu 3 zgłaszane usterki. Zgłaszanych problemów może być mniej, ale muszą być "mocne" (tzn. takie, które możliwie regularnie da się "odtworzyć", a przynajmniej opisać okoliczności w jakich się najczęściej pojawiają)
W takich przypadkach rzeczywiście pomaga czasem odświeżenie (na czysto) systemu, żeby pozbyć się "śmieci" działających w tle.
Druga opcja to spróbuj z gwarancji: masz w Krakowie dwa (inne niż Cortland) serwisy autoryzowane zanieś do nich (powinno trwać krócej niż opisywane przez Ciebie poszukiwanie usterek w poznańskim Cortlandzie).
przegrzewanie się to jeden element, który uruchamia wiatraki, ale podczas podłączenia zewnętrznego monitora to wiatraki również działają głośno mimo iż sprzęt nie jest za gorący
miałem Maca z 2009 i nigdy nie musiałem czyścić systemu, żadnych pamięci ani nic takiego - więc według opisu to najbardziej niezawodny laptop - jakbym chciał formatowac raz w roku to kupiłbym sobie asusa z windowsem
i tu właśnie zanoszę dzisiaj do iSpot zobaczymy jak się spiszą
----------------
naprawdę Panowie jestem mile zaskoczony i naprawdę bardzo dziękuję za wszelkie wskazówki
tak w ogóle dzisiaj doszła nowa usterka - mianowicie stukanie podczas obracania laptopem (zaraz dorzucę do kanału na YouTube)
dzisiaj zanoszę sprzęt do iSpot i będę czekał na informacje - powiem dokładnie to co mi Pan napisał
oki, to będzie mój kolejny krok, ale w tym wypadku nie wierzę specjalnie by mi w czymś pomogli bo odeślą do europejskiego, a europejski do polskiego i sprawą nic nie wskóram
przegrzewanie się to jeden element, który uruchamia wiatraki, ale podczas podłączenia zewnętrznego monitora to wiatraki również działają głośno mimo iż sprzęt nie jest za gorący
miałem Maca z 2009 i nigdy nie musiałem czyścić systemu, żadnych pamięci ani nic takiego - więc według opisu to najbardziej niezawodny laptop - jakbym chciał formatowac raz w roku to kupiłbym sobie asusa z windowsem
i tu właśnie zanoszę dzisiaj do iSpot zobaczymy jak się spiszą
----------------
naprawdę Panowie jestem mile zaskoczony i naprawdę bardzo dziękuję za wszelkie wskazówki
tak w ogóle dzisiaj doszła nowa usterka - mianowicie stukanie podczas obracania laptopem (zaraz dorzucę do kanału na YouTube)
Czas dalej... laptop u mnie jest z powrotem - wszystko co się działo nadal się dzieje.
Stukanie z filmiku
zostało nazwane w następujący sposób: porusza się wewnątrz obudowa matrycy LCD i nie ogranicza funkcjonalności
Głośna praca i przegrzewanie się to po prostu powszechnie występujący zjawisko w modelach PRO (z tym, że na stronie jest napisano minimum natężenia hałasu oraz miałem PRO z 2009 i nie wystepowało to przy tak małych użyciach laptopa).
Potrzebuje waszej pomocy w ciągu dalszym. Co mam teraz zrobić?