Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6s plus wyłącza się przy niskiej temperaturze! gwarancja nie uznana w serwisie MIK Radom


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#26 daf

daf
  • 121 postów

Napisano 17 października 2016 - 10:58

Miałem ten sam problem połączony dodatkowo z niewielkim wybrzuszeniem na wysokości przycisków głośniej/ciszej, które zauważyłem dopiero po dokładnym obejrzeniu telefonu. Poszedłem do Cortlandu i na drugi dzień dostałem nowy aparat.

 

Sprawdźcie czy nie macie takiego wybrzuszenia, bo to pewnie zwiększa szanse uznania gwarancji.


Użytkownik daf edytował ten post 17 października 2016 - 10:58


#27 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 17 października 2016 - 23:09

Miałem ten sam problem połączony dodatkowo z niewielkim wybrzuszeniem na wysokości przycisków głośniej/ciszej, które zauważyłem dopiero po dokładnym obejrzeniu telefonu. Poszedłem do Cortlandu i na drugi dzień dostałem nowy aparat.

 

Sprawdźcie czy nie macie takiego wybrzuszenia, bo to pewnie zwiększa szanse uznania gwarancji.

Wybrzuszenie wyglądające jakby spowodowane np. spuchniętą baterią, czy wygięciem iPhone w miejscu (w okolicach przycisków głośności) gdzie obudowa jest najmniej odporna na zginanie ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#28 daf

daf
  • 121 postów

Napisano 18 października 2016 - 07:09

Wybrzuszenie wyglądające jakby spowodowane np. spuchniętą baterią, czy wygięciem iPhone w miejscu (w okolicach przycisków głośności) gdzie obudowa jest najmniej odporna na zginanie ?

 

Tak, dokładnie. Było niewielkie, ale pod światło było widać.



#29 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 19 października 2016 - 03:16

Miałem dokładnie taki sam problem, wiem już też, że z serwisu będę niezadowolony, gdyż z infolinii dowiedziałem się że nie stwierdzono problemów z zasilaniem ani samą baterią, ale wymieniono mi wyświetlacz gdyż stwierdzono niepoprawne funkcjonowanie TouchID(taki problem nie istniał..)
problemem jest to, że w trakcie całego cyklu serwisowego skończyła się gwarancja, a czekam już 10dni. Mam odmówić w takiej sytuacji przyjęcia telefonu? Jak to powinno wyglądać, gdyż trochę się obawiam przyjąć telefonu, a 2 dni po odbiorze znowu będzie się wyłączać przy 40-60% baterii...

Użytkownik Krzysztof II edytował ten post 19 października 2016 - 03:18

 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#30 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 19 października 2016 - 07:43

Po wymianie ekranu będziesz miał 90dni na całość telefonu gwarancji tak wiec bez paniki, odbierz i od razu wyślij/ oddaj do innego serwisu wg mnie.



#31 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 19 października 2016 - 08:46

90 dni gwarancji jest na cały telefon czy na ekran tylko?

#32 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 19 października 2016 - 09:07

Na protokole z cortlandu mam info że na wymienione podzespoły a na protokole od apple jest info że na całe urządzenie. 



#33 Krzysztof II

Krzysztof II
  • 96 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 19 października 2016 - 12:05

Pytanie czy naprawa wyświetlacza, jest naprawą istotną(dla nas tak, ale jaką mam gwarancję, że dla serwisu też?)
Apple pisze, że w przypadku naprawy nieistotnej gwarancja ulega wydłużeniu o 90 dni tylko na ten element, i dodatkowo o czas pobytu w serwisie ma cały telefon. Jedyny raz kiedy miałem problem z iPhone, jeszcze 5S - wymienili mi na nowy, a teraz coś czuję czekają mnie męki...

 iPhone Xs 64GB  iPhone 4s 64GB  iPad Pro 10.5 64GB


#34 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 19 października 2016 - 23:02

W przypadku naprawy "nieistotnej" jest wydłużenie gwarancji tylko o czas naprawy (o ile doszło do naprawy, a nie: testowania przez serwis, odtworzenia oprogramowania czy nie stwierdzenia wady, etc.)

W przypadku wymiany części, nowa gwarancja dotyczy tylko wymienionej części (dla produktów z polskiej dystrybucji: 12 miesięcy, dla innych: gwarancja jest kontynuowana lub jest 90 dni na usługę naprawy).

"Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple, Apple dostarczy użytkownikowi wolny od wad produkt w zamian za produkt wadliwy lub przeprowadzi istotną naprawę produktu objętego niniejszą gwarancją, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zwrotu użytkownikowi produktu naprawionego. Jeżeli Apple wymieni część produktu, wówczas powyższe postanowienie będzie stosowało się odpowiednio do części, która została wymieniona. W przypadku napraw, które nie były istotne, okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas, w którym użytkownik nie mógł korzystać z produktu ze względu na wystąpienie wady."

Żródło: http://www.apple.com...l-warranty.html


Po wymianie ekranu będziesz miał 90dni na całość telefonu gwarancji ...

Niestety - nie.


90 dni gwarancji jest na cały telefon czy na ekran tylko?

90 dni gwarancji jest na usługę naprawy (tego co było naprawione: jak ekran to tylko na ekran)


Użytkownik bee3 edytował ten post 19 października 2016 - 23:00

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#35 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 19 października 2016 - 23:13

 

Naprawiony telefon iPhone jest objęty 90-dniową gwarancją na serwis albo pozostałym okresem gwarancji na telefon iPhone ...

Gwarancja na telefon iPhone obejmuje kwalifikujące się naprawy przez okres jednego roku od daty zakupu telefonu iPhone. 

 

Pewnie wystarczyłby telefon na infolinię.



#36 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 20 października 2016 - 21:43

Pewnie wystarczyłby telefon na infolinię.

Pewnie - tak.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych