W przypadku naprawy "nieistotnej" jest wydłużenie gwarancji tylko o czas naprawy (o ile doszło do naprawy, a nie: testowania przez serwis, odtworzenia oprogramowania czy nie stwierdzenia wady, etc.)
W przypadku wymiany części, nowa gwarancja dotyczy tylko wymienionej części (dla produktów z polskiej dystrybucji: 12 miesięcy, dla innych: gwarancja jest kontynuowana lub jest 90 dni na usługę naprawy).
"Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple, Apple dostarczy użytkownikowi wolny od wad produkt w zamian za produkt wadliwy lub przeprowadzi istotną naprawę produktu objętego niniejszą gwarancją, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zwrotu użytkownikowi produktu naprawionego. Jeżeli Apple wymieni część produktu, wówczas powyższe postanowienie będzie stosowało się odpowiednio do części, która została wymieniona. W przypadku napraw, które nie były istotne, okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas, w którym użytkownik nie mógł korzystać z produktu ze względu na wystąpienie wady."
Żródło: http://www.apple.com...l-warranty.html
Po wymianie ekranu będziesz miał 90dni na całość telefonu gwarancji ...
Niestety - nie.
90 dni gwarancji jest na cały telefon czy na ekran tylko?
90 dni gwarancji jest na usługę naprawy (tego co było naprawione: jak ekran to tylko na ekran)
Użytkownik bee3 edytował ten post 19 października 2016 - 23:00