Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * - - 2 głosy

iPhone SE - Pierwsze wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
689 odpowiedzi w tym temacie

#276 markdk-fe5228f169

markdk-fe5228f169
  • 154 postów
  • SkądKopenhaga DK

Napisano 12 kwietnia 2016 - 19:21

Współczuję, mam nadzieję, że otwierałeś w obecności kuriera i masz na to dokumentację wideo i prawnika, bo na serwis raczej nie ma tu co liczyć.

 

Któryś z pracowników firmy przewozowej musi kosmicznie nienawidzieć tego marketu, wyładował się na Twojej paczce niestety. Swoją drogą, co powoduje decyzję zakupu, w tej czy innej sieciówce, jeśli cena jest taka sama i dostępność bezpośrednio w apple.pl? może taniej o 50zł? bo tego pojąć nie mogę, chronicznie nie cierpię tych firm, szczególnie Euro i Media Ex...

Ale mnie rozbawiles.No moze otwieral w obecnosci kuriera i moze nawet nagrywal ten moment kamera ale prawnika ?Dom za grube miliony w Miami kupuje sie w obecnosci prawnika ale "zasranego ajfona"-Tak w Polsce wszystko mozliwe.Gdybym ja w Danii taki otrzymal to przeprosiliby mnie piec razy i natychmiast wyslali nowy.( Dla przykladu powiem, ze mam 50GB w abonamencie.Dzis dostalem maila, ze do konca wakacji dostaje nie limitowany internet. Prawda ze milo). Niestety ale jakosc ulug w Polsce to jest kpina z klienta. :angry:



#277 tomk925

tomk925
  • 747 postów

Napisano 12 kwietnia 2016 - 19:21

UWAGA! Firma Euro AGD wysyła iPhony zapakowane tylko w worek od DPD, czego skutkiem może być totalnie rozbity telefon (mimo iż worek firmy kurierskiej nie ma praktycznie żadnych śladów. Taki właśnie dzisiaj dostałem, Przestrzegam, nagrywajcie innym telefonem jak otwieracie paczki, bo możecie się mocno zdziwić, a EURO generalnie ma swoich klientów w d... i poleca - werbelki - oddać go na gwarancję!

Może chcieli zrobić jakie drop testy..., a tak serio współczuję,szok.

#278 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 12 kwietnia 2016 - 19:22

dlatego takie drogie rzeczy najlepiej kupować w stacjonarnych sklepach


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#279 Wania

Wania
  • 644 postów

Napisano 12 kwietnia 2016 - 20:18

dlatego takie drogie rzeczy najlepiej kupować w stacjonarnych sklepach

Chyba jak otworzysz odrazu pudelko w sklepie bo tak to tez nie wiesz co masz.

#280 Burczyk

Burczyk
  • 662 postów

Napisano 12 kwietnia 2016 - 20:20

Mogłeś odebrać telefon w sklepie. U mnie z kolei gdy zamawiałem w RTV Euro AGD iPada Mini, to pan na zapleczu otworzył go z folii i taki mi przyniósł. Jak zapytałem dlaczego go rozpakował, to nie potrafił tego racjonalnie wytłumaczyć i mówił, że każdy sprzęt tak rozpakowują. Bzdury. Myślę, że jedyną zachętą do zakupu w tym sklepie są raty 0%. Nie polecam też MM Bo w Media Markt na siłę wciskają kartę kredytową. W Apple Store niestety trzeba od razu wpłacić całą gotówkę :(
  • tomek1574 lubi to

#281 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 12 kwietnia 2016 - 20:47

Chyba jak otworzysz odrazu pudelko w sklepie bo tak to tez nie wiesz co masz.

no ja kupowalem w MM, gdy zapłaciłem otworzyłem przy kasie pudełko i zobaczyłem czy wszystko gra (ekspedientka mi tak podpowiedziała) 

grało i ok


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#282 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 kwietnia 2016 - 21:00

Ale mnie rozbawiles.No moze otwieral w obecnosci kuriera i moze nawet nagrywal ten moment kamera ale prawnika ?Dom za grube miliony w Miami kupuje sie w obecnosci prawnika ale "zasranego ajfona"-Tak w Polsce wszystko mozliwe.Gdybym ja w Danii taki otrzymal to przeprosiliby mnie piec razy i natychmiast wyslali nowy.( Dla przykladu powiem, ze mam 50GB w abonamencie.Dzis dostalem maila, ze do konca wakacji dostaje nie limitowany internet. Prawda ze milo). Niestety ale jakosc ulug w Polsce to jest kpina z klienta. :angry:

Zabłysnąłeś teraz, żę dech zaparło ... zrozumienie czytanego tekstu, na bardzo słabym poziomie.


 Only Apple 

#283 Stadivarius

Stadivarius
  • 216 postów

Napisano 12 kwietnia 2016 - 21:33

UWAGA! Firma Euro AGD wysyła iPhony zapakowane tylko w worek od DPD, czego skutkiem może być totalnie rozbity telefon (mimo iż worek firmy kurierskiej nie ma praktycznie żadnych śladów. Taki właśnie dzisiaj dostałem, Przestrzegam, nagrywajcie innym telefonem jak otwieracie paczki, bo możecie się mocno zdziwić, a EURO generalnie ma swoich klientów w d... i poleca - werbelki - oddać go na gwarancję!

Możesz pogrozić sądem. Nie jestem pewny, ale sprawa może paść jeżeli nie masz świadka w postaci kuriera -_-



#284 MC_

MC_
  • 6 923 postów

Napisano 12 kwietnia 2016 - 21:34

Oczywiscie. Bez swiadka praktycznie sprawa beznadziejna.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#285 dwaeuro

dwaeuro
  • 89 postów
  • Płeć:
  • SkądNowa Huta

Napisano 12 kwietnia 2016 - 21:37

Mam nawet nagranie video z otwarcia paczki (coś mnie natknęło, gdy zobaczyłem jak beznadziejnie zapakowali iP), ale i tak czuję, że nic się nie uda. Jutro będę próbował. 



#286 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 12 kwietnia 2016 - 22:16

Mam nawet nagranie video z otwarcia paczki (coś mnie natknęło, gdy zobaczyłem jak beznadziejnie zapakowali iP), ale i tak czuję, że nic się nie uda. Jutro będę próbował. 

Mam nadzieję, że uda Ci się coś zdziałać. Współczuję. 


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#287 dwaeuro

dwaeuro
  • 89 postów
  • Płeć:
  • SkądNowa Huta

Napisano 13 kwietnia 2016 - 02:19

Witam i jednocześnie liczę na fachową poradę
Mam opcje zakupienia iPhone 5se w dobrej cenie w USA
Pytania brzmią:
Czy bedzie to działało w Polsce bez problemów ?
Oceniam ze tak ale w takim razie:
Który model zakupić: A1662 czy A1723 ??

Obydwa będą działać poprawnie. Sprawdź sobie specyfikację na stronie Apple. Dla nas, różnią się tylko lekko częstotliwościami LTE, ale obydwa obsługują wszystkie wykorzystywane w PL. Także nie powinieneś odczuć różnicy między tymi wersjami. 



#288 markdk-fe5228f169

markdk-fe5228f169
  • 154 postów
  • SkądKopenhaga DK

Napisano 13 kwietnia 2016 - 06:46

Zabłysnąłeś teraz, żę dech zaparło ... zrozumienie czytanego tekstu, na bardzo słabym poziomie.

Rozumiem tekst doskonale.Ty sugerujesz aby jeszcze wynaja prawnika.Noo pieknie.A ile prawnik bierze za godzine?I jeszcze raz powtarzam tu nie chodzi o zakup domu a tylko zwyklego telefonu.BRAWO TY :D



#289 MC_

MC_
  • 6 923 postów

Napisano 13 kwietnia 2016 - 07:08

Dobrze radzi. Sklep na 99% nie uzna jakichkolwiek roszczeń, a wtedy pozostaje wyłącznie droga sądowa.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#290 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 kwietnia 2016 - 07:47

Rozumiem tekst doskonale.Ty sugerujesz aby jeszcze wynaja prawnika.Noo pieknie.A ile prawnik bierze za godzine?I jeszcze raz powtarzam tu nie chodzi o zakup domu a tylko zwyklego telefonu.BRAWO TY  :D

 

 

Nie radziłem wynajęcia prawnika, chyba, że oślepłem i nie mogę doczytać się takiego zwrotu w moim poście. Dalej zrozumienie tekstu jest na minus jednak.

Najnormalniej w świecie, znam tego typu tematy i wiem, że sam sobie nie poradzi, bo będą go zlewać, a prawnik jednym pismem czasem potrafi uczynić cuda i tyle w temacie. Jak nie ma świadka, to nawet prezydent nie pomoże i taki był sens cały mojej wypowiedzi.


Użytkownik Shrek edytował ten post 13 kwietnia 2016 - 07:47

 Only Apple 

#291 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
  • Płeć:

Napisano 13 kwietnia 2016 - 07:58

Ale mnie rozbawiles.No moze otwieral w obecnosci kuriera i moze nawet nagrywal ten moment kamera ale prawnika ?Dom za grube miliony w Miami kupuje sie w obecnosci prawnika ale "zasranego ajfona"-Tak w Polsce wszystko mozliwe.Gdybym ja w Danii taki otrzymal to przeprosiliby mnie piec razy i natychmiast wyslali nowy.( Dla przykladu powiem, ze mam 50GB w abonamencie.Dzis dostalem maila, ze do konca wakacji dostaje nie limitowany internet. Prawda ze milo). Niestety ale jakosc ulug w Polsce to jest kpina z klienta. :angry:

W Danii to nawet trawa jest zieleńsza xD Ciekawe czemu nie korzystasz z duńskiego forum :P


  • bolec71 lubi to

MacBook Air 13 + ThinkPad X260


#292 pavi7600

pavi7600

  • 1 199 postów

Napisano 13 kwietnia 2016 - 08:05

Kartonik wyglądał w miarę ok. Miał delikatne wgniecenie. Po rozerwaniu foli zaczął się wysypywać pyłek, który okazał się szkłem. Banda debili, która nie potrafi nawet zapakować telefonu. Serio, ani grama folii, ani koperty, zewnętrznego pudełka, ba nawet nie ma naklejki "ostrożnie szkło"...

Faktycznie masakra, ale mnie zastanawia jakim cudem mogły powstać takie zniszczenia telefonu skoro koperta DPD oraz kartonik telefonu były nieuszkodzone? Ten telefon wygląda jakby słoń po nim chodził i raczej ciężko go tak zmasakrować bez uszkodzenia kartonika moim zdaniem chyba, że w transporcie kurier położył na nim coś ciężkiego i długotrwały nacisk coś takiego spowodował - chociaż myślę, że jednak koperta i kartonik byłyby wtedy mocniej uszkodzone. Być może w takim stanie już dotarł do sklepu, a sklep wysłał do Ciebie - skoro kartonik nie był uszkodzony to nie mieli podstaw podejrzewać, że jest coś nie tak. Oczywiscie sposób pakowania tylko w kopertę pozostawiam bez komentarza. Oczywiście kontaktuj się ze sklepem/kurierem i walcz.  


Użytkownik pavi7600 edytował ten post 13 kwietnia 2016 - 09:58


#293 markdk-fe5228f169

markdk-fe5228f169
  • 154 postów
  • SkądKopenhaga DK

Napisano 13 kwietnia 2016 - 08:07

@Rybak-17 Bo na dunskim forum nie ma takich "ciekawych" tematow  :P Nikt sobie takimi sprawami nie zajmuje glowy czy pisze na forum.Telefon podczas wysylki jest ubezpieczony .Koniec , kropka.To polskie podejscie do klienta, polskie prawo, konsument moze pocalowac ich d... idt...Szkoda mi chlopaka bo zamiast sie cieszyc to ma problem.


Faktycznie masakra, ale mnie zastanawia jakim cudem mogły powstać takie zniszczenia telefonu skoro koperta DPD oraz kartonik telefonu były nieuszkodzone? Ten telefon wygląda jakby słoń po nim chodził i raczej cieżko go tak zmasakrować bez uszkodzenia kartonika moim zdaniem chyba, że w transporcie kurier położył na nim coś ciężkiego i długotrwały nacisk coś takiego spowodował - chociaż myślę, że jednak koperta i kartonik byłyby wtedy mocniej uszkodzone. Być może w takim stanie już dotarł do sklepu, a sklep wysłał do Ciebie - skoro kartonik nie był uszkodzony to nie mieli podstaw podejrzewać, że jest coś nie tak. Oczywiscie sposób pakowania tylko w kopertę pozostawiam bez komentarza. Oczywiście kontaktuj się ze sklepem/kurierem i walcz.  

Moze ktos zrobil walek i wlozyl juz taki ?


Użytkownik markdk edytował ten post 13 kwietnia 2016 - 08:09


#294 5b46927ee6

5b46927ee6
  • 483 postów
  • Płeć:

Napisano 13 kwietnia 2016 - 08:29

Przesiadłem się z prawie 3 letniego iPhone 5 i muszę powiedzieć, że na coś takiego czekałem. Bryła i wielkość 6(s) mnie zupełnie nie przekonywała. Wygląd serii 5 jest dla mnie idealny.

Bebechy szóstki - dla to 6 z plusem (hehe) dla Apple. Dla mnie ten telefon to strzał w dziesiątkę.

Jak macie jakieś pytania to śmiało.


  • bolec71 lubi to

#295 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 kwietnia 2016 - 08:47

Generalnie, przesyłki kurierskie są ubezpieczone na jakąś kwotę, standardowo raczej, większą jak Poczta i jej przysłowiowe 500zł, warto walczyć mimo wszystko. W GLS kiedyś kolega miał zdarzenie, wysłał idealne lampy do Mini, dojechały całe, tylko wnętrze było w proszku, jak ten iPhone, trzy dni walki, wydzwaniania, odmowa odszkodowania, potem jedno pismo, odwołanie prawnika z kancelarii z podstawowego ubezpieczenia ochrony prawnej DAS i w 24h kwota, za jaką sprzedane były lampy przez Allegro była przelana na konto kolegi. Lampy przejęła firma GLS i dalej już sobie wyjaśniali. Nie było kuriera podczas otwierania, został wezwany po kilku godzinach, spisany protokół i reklamacja. Ubezpieczenie mają na 3000zł bez żadnych dodatkowych warunków.

 

Może warto jednak zawalczyć, z firmą kurierską, bo APple na 100% tego nie uzna, a jak wyżej kolega wspomniał, takie zmasakrowanie sprzętu, nie wygląda na uderzenie pudełkiem nawet o podłogę raz czy dwa, musiało to być albo podmienione, albo diabli wiedzą jak mogło się stać, ale same pudełka od ajfonów nie są też aż takie delikatne, to warte zastanowienia jest wszystko.


 Only Apple 

#296 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 13 kwietnia 2016 - 09:06

Nie jest do końca tak jak piszesz. 

Każdy przewoźnik ma swój regulamin - w większości jest zapis że paczka powinna być tak zapakowana aby mogła przetrzymać upadek z xx metrów. Więc już na wstępie przewoźnik nie jest winny bo paczka jak sam autor powiedział nie była starannie zapakowana. 

 

Na pewno jednak powinieneś spisać protokół szkody jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to dzwoń po kuriera - bez protokołu szkody to wychodzi na to że to ty uszkodziłeś ten telefon skoro sprzedawca wysłał cały telefon a kurier doręczył go nieuszkodzonego - mimo że tak nie było. 



#297 bezybezy

bezybezy
  • 603 postów

Napisano 13 kwietnia 2016 - 11:42

To, jak była zapakowana paczka, to nie jest sprawa klienta. Niech przepycha się sprzedawca z firmą kurierską. Niestety sporym niedopatrzeniem jest brak otwarcia paczki przy kurierze i w tym momencie uznanie reklamacji, to raczej sprawa dobrej woli sklepu. Mam nadzieję, że się nią wykażą.

#298 dwaeuro

dwaeuro
  • 89 postów
  • Płeć:
  • SkądNowa Huta

Napisano 13 kwietnia 2016 - 11:53

Produkt został przywieziony przez kuriera DPD w worku firmowym, który nie nosił śladów wskazujących na uszkodzenie zawartości, czyli tak jak RTV EURO AGD prosili w mailu, został sprawdzony stan przesyłki i nie budził on żadnych zastrzeżeń. 
Nikt nie napisał, aby sprawdzić zawartość przesyłki. 



#299 pavi7600

pavi7600

  • 1 199 postów

Napisano 13 kwietnia 2016 - 12:02

Produkt został przywieziony przez kuriera DPD w worku firmowym, który nie nosił śladów wskazujących na uszkodzenie zawartości, czyli tak jak RTV EURO AGD prosili w mailu, został sprawdzony stan przesyłki i nie budził on żadnych zastrzeżeń. 
Nikt nie napisał, aby sprawdzić zawartość przesyłki. 

Sprawa dziwna i będzie ciężko ponieważ worek firmowy bez uszkodzeń i kartonik bez uszkodzeń - a telefon zmasakrowany. Zapewne sklep oraz kurier będą się trzymać stanowiska, że oni wszystko zrobili jak należy. Co do sposobu pakowania to kurier pakuje w to co sobie zażyczy sprzedający czyli w tym wypadku sklep i ich nie interesuje czy to ma być worek, koperta czy pudełko pancerne. Pakują w to za co jest zapłacone.

Natomiast chętnie zobaczyłbym ten filmik, który nagrałeś podczas odpakowywania telefonu.



#300 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 13 kwietnia 2016 - 12:06

Nie mogę uwierzyć… Szok, naprawdę. Następnym razem będę lepiej sprawdzał przesyłki przed otwarciem. Koniecznie!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych