W ramach pranku przyjaciółka ustawiła mi tę właśnie datę, teraz mój telefon nie chce się włączyć. Pomóżcie proszę, nie chcę zanosić telefonu do serwisu, ani sama go rozkręcać, nie ma jakiegoś innego sposobu?

Pomocy! Data 1 stycznia 1970
#1
Napisano 14 lutego 2016 - 17:17
#2
Napisano 14 lutego 2016 - 17:21
Nie, nie ma żadnego innego sposobu. Serwis.
iPhone 12 mini iPhone 5s iPad 8 th HomePod mini
#3
Napisano 14 lutego 2016 - 17:25
Tylko serwis.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#4
Napisano 14 lutego 2016 - 17:27
Telefon mam jeszcze na gwarancji, ale co mam powiedzieć w sklepie? Przyjmą mi, nie powiedzą, że to moja wina?
#5
Napisano 14 lutego 2016 - 17:33
Powiedz, że się nie chce uruchomić i tyle.
iPhone 12 mini iPhone 5s iPad 8 th HomePod mini
#6
Napisano 14 lutego 2016 - 17:34
IP XS Max | MacBook Pro 2020 | Ipad Air2 | AW 4 SS
#7
Napisano 14 lutego 2016 - 17:38
Nie mam drugiej nano-sim, bez karty też próbowałam
#8
Napisano 14 lutego 2016 - 18:03
Zanieś do Cortlandu, wymienią na nowy z nową gwarancją.Nie mam drugiej nano-sim, bez karty też próbowałam

#9
Napisano 14 lutego 2016 - 18:10
W ramach pranku przyjaciółka ustawiła mi tę właśnie datę, teraz mój telefon nie chce się włączyć. Pomóżcie proszę, nie chcę zanosić telefonu do serwisu, ani sama go rozkręcać, nie ma jakiegoś innego sposobu?
Dlatego po coś wymyślili zabezpieczenia
Oczywicie tak jak już inni się wypowiedzieli pozostaje tylko serwis.
MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue
Nie pomagam na PW
#10
Napisano 14 lutego 2016 - 18:16
Jak można zmienić datę na kilkadziesiąt lat wstecz... Swoją drogą, ciekawe, czy wymienią na nowy.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#11
Napisano 14 lutego 2016 - 18:18
Przynajmniej naprawią i ani grosza nie mogą za to wziąć. Ale na 99% wymienią.Jak można zmienić datę na kilkadziesiąt lat wstecz... Swoją drogą, ciekawe, czy wymienią na nowy.
#12
Napisano 14 lutego 2016 - 18:25
Rozwiązanie jest ale niestety, zwykły Kowalski moze mieć problem. Musimy dostać się do wnętrza iPhone’a i odłączyć zasilanie. To dlatego, gdyż wyzerujemy pamięć NVRAM która przechowuje takie ustawienia jak zapisana jasność, głośność czy właśnie data i godzina.
iPhone 5s Mac mini Watch Series 1
#13
Napisano 14 lutego 2016 - 18:30
Rozwiązanie jest ale niestety, zwykły Kowalski moze mieć problem. Musimy dostać się do wnętrza iPhone’a i odłączyć zasilanie. To dlatego, gdyż wyzerujemy pamięć NVRAM która przechowuje takie ustawienia jak zapisana jasność, głośność czy właśnie data i godzina.
Jak już mówiłam, nie chcę sama go rozkręcać
#14
Napisano 14 lutego 2016 - 18:31
Sama zainteresowana wspomina, że telefon jest na gwarancji, więc pewnie nie chce naprawiać na własną rękę.
#15
Napisano 14 lutego 2016 - 19:01
Serwis i tyle. Poza tym, z okazji walentynek wielki buziak ode mnie dla koleżanki za odwagę :*Jak już mówiłam, nie chcę sama go rozkręcać
#16
Napisano 14 lutego 2016 - 19:10
jak czytałem ten news z tą datą, to myślałem sobie jakim by trzeba być debilem by ustawić ją w telefonie....
super przyjaciółka, prawdziwa by tak nie zrobiła
- Deleted-63c21db09a i marooo lubią to
iPhone 5s Mac mini Watch Series 1
#17
Napisano 15 lutego 2016 - 10:56
Nie przesadzaj… Sam rozważam ustawienie tej daty, jak wymienią telefon na nowy, to jak tu nie skorzystać ? Zwłaszcza osoby, którym kończy się gwarancja na iPhone'a. Co do przyjaciółki, to zależy czy wiedziała o tym, że da się to bez problemu naprawić.jak czytałem ten news z tą datą, to myślałem sobie jakim by trzeba być debilem by ustawić ją w telefonie....
super przyjaciółka, prawdziwa by tak nie zrobiła
#18
Napisano 15 lutego 2016 - 12:13
- Giallorosso lubi to
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#19
Napisano 15 lutego 2016 - 12:23
Użytkownik Trancex edytował ten post 15 lutego 2016 - 13:12
IP XS Max | MacBook Pro 2020 | Ipad Air2 | AW 4 SS
#20
Napisano 15 lutego 2016 - 12:59
Nie przesadzaj… Sam rozważam ustawienie tej daty, jak wymienią telefon na nowy, to jak tu nie skorzystać ? Zwłaszcza osoby, którym kończy się gwarancja na iPhone'a. Co do przyjaciółki, to zależy czy wiedziała o tym, że da się to bez problemu naprawić.
I się ludzie później dziwią, że producenci sprzętu traktują Polskę jak państwo trzeciego świata, a nie jak kraje na zachodzie. Dopóki takie cebulactwo będzie uskuteczniane zawsze będziemy postrzegani jako oszuści i kombinatorzy. Wstyd nawet coś takiego pisać. Ogarnij się człowieku.
- Sebosz, RBB, Giallorosso i 1 inna osoba lubią to
#21
Napisano 15 lutego 2016 - 15:01
myślę, że z powodu głupoty nie wymieniają telefonu na nowy, a za takie podejście powinni jeszcze karę dowalić, potem przez tak myślących musimy więcej płacić za telefony
iPhone 5s Mac mini Watch Series 1
#22
Napisano 15 lutego 2016 - 15:28
No z tym się akurat nie zgodzę. Sprzęt powinien być idiotoodporny, skoro producent pozwala ustawić taką datę to jej ustawienie nie powinno spowodować żadnej usterki, a skoro powoduje to winny jest tylko i wyłącznie producent. Nawet teraz skoro to już wyszło, że jest taki problem to na drugi dzień powinna wyjść aktualizacja blokująca ustawnie tej daty.
- burczybass-0636a41136, MasterM i satmar lubią to
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#23
Napisano 15 lutego 2016 - 15:41
No z tym się akurat nie zgodzę. Sprzęt powinien być idiotoodporny, skoro producent pozwala ustawić taką datę to jej ustawienie nie powinno spowodować żadnej usterki, a skoro powoduje to winny jest tylko i wyłącznie producent. Nawet teraz skoro to już wyszło, że jest taki problem to na drugi dzień powinna wyjść aktualizacja blokująca ustawnie tej daty.
jeżeli by ktos przypadkowo ustawił taką datę to ok, ale jeżeli ktoś po przeczytaniu posta o niemożności używania ajfona przez tę datę, ustawia ją specjalnie z myślą, że może dostanie za to nowy sprzęt (co nie jest prawdą) za samą próbę oszustwa (wyłudzenia) powinien zostać ukarany jakkolwiek to brzmi
iPhone 5s Mac mini Watch Series 1
#24
Napisano 15 lutego 2016 - 15:44
A jak powinien zostać ukarany producent, który sprzedaje telefon ulegający trwałemu uszkodzeniu po ustawieniu konkretnej daty?
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#25
Napisano 15 lutego 2016 - 16:33
Potwierdzone info, ze wymieniają zaraz telefon na nowy, czy to wasze fanaberie i kombinatorstwo? Na którymś zagranicznym portalu piszą, ze po 12/24h pod ładowarka telefon sie włącza. Jesli nie , wtedy wyciągającą i wkładają spowrotem baterię.
Mam nadzieję, że jednak nie wymieniają.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych