

Charcząca słuchawka podczas rozmów telefonicznych iPhone 6/6s
#26
Posted 03 February 2016 - 19:59

#27
Posted 08 February 2016 - 16:56
Dzisiaj oddałem iphona 6 do serwisu z powodu charczącego głośnika. Ciekaw jestem co powiedzą...Długo się wahałem, ale doszedłem do wniosku, że za tyle kasy telefon ma chodzić jak żyleta a nie żebym był nie zadowolony i to jeszcze z takiego powodu. Co z tego, że w trybie włączonego aparatu słuchowego jest ok i nie słychać charczenia? Tak powinno być dla ustawień fabrycznych! Dodam, że jest to drugi Iphone 6 z problemem charczenia. Pierwszego oddałem w salonie po dwóch dniach z powodu....charczenia...
Oprócz tego zgłosiłem latającą luźną część przy potrząsaniu telefonem. Naczytałem się w necie, że niby jest to soczewka aparatu, ale rozmawiałem dzisiaj z wsparciem apple i tam powiedzieli mi, ze w iphonie wszystko jest ze sobą połączone i nie może latać. Dochodzę do wniosku, że pracują tam ludzie, którzy nie mają do czynienie z faktycznymi problemami-usterkami w telefonach a klepią to co ich nauczą na szkoleniach i że w ramach gwarancji mam takie i owaki prawa...
POLECAM WSZYSTKIM KUPOWANIE SPRZĘTU PRZEZ NETA, PRZETESTOWANIE GO I WRAZIE CZEGO MA SIĘ 14 DNI NA ZWROT!
#28
Posted 08 February 2016 - 18:37
Dzisiaj oddałem iphona 6 do serwisu z powodu charczącego głośnika. Ciekaw jestem co powiedzą...Długo się wahałem, ale doszedłem do wniosku, że za tyle kasy telefon ma chodzić jak żyleta a nie żebym był nie zadowolony i to jeszcze z takiego powodu. Co z tego, że w trybie włączonego aparatu słuchowego jest ok i nie słychać charczenia? Tak powinno być dla ustawień fabrycznych! Dodam, że jest to drugi Iphone 6 z problemem charczenia. Pierwszego oddałem w salonie po dwóch dniach z powodu....charczenia...
Oprócz tego zgłosiłem latającą luźną część przy potrząsaniu telefonem. Naczytałem się w necie, że niby jest to soczewka aparatu, ale rozmawiałem dzisiaj z wsparciem apple i tam powiedzieli mi, ze w iphonie wszystko jest ze sobą połączone i nie może latać. Dochodzę do wniosku, że pracują tam ludzie, którzy nie mają do czynienie z faktycznymi problemami-usterkami w telefonach a klepią to co ich nauczą na szkoleniach i że w ramach gwarancji mam takie i owaki prawa...
POLECAM WSZYSTKIM KUPOWANIE SPRZĘTU PRZEZ NETA, PRZETESTOWANIE GO I WRAZIE CZEGO MA SIĘ 14 DNI NA ZWROT!
Napisz jaki wynik reklamacji. Mi poza tym, że słychać zniekształcenia w słuchawce, trafił się fajny egzemplarz 6s Plus. Bez skazy czy ryski, ekran bez żółtych nacieków, procesor TSMC. Nie chcę za bardzo ryzykować, że dostanę kolejny egzemplarz z tą przypadłością a dodatkowo jeszcze z innym mankamentem.
#29
Posted 08 February 2016 - 19:12
I co to da ? Osobiście tak kupiłem i wymieniałem dwa razy. Kolejny tez ma (ten trzeci) charczącą słuchawkę i Apple radziło wymieniać dalej. Ile można ? Cały skład magazynowy mam im sprawdzić ? Dałem sobie spokój i czekam albo na zmianę softu albo jakaś akcje, która faktycznie coś wniesie....
POLECAM WSZYSTKIM KUPOWANIE SPRZĘTU PRZEZ NETA, PRZETESTOWANIE GO I WRAZIE CZEGO MA SIĘ 14 DNI NA ZWROT!
Na chwilę obecną pozostaje (jak chce się mieć ip6s):
1. opcja aparatu słuchowego
2. przyzwyczaić się
3. nie rozmawiać z ludźmi, którzy nam charczą w telefonie

To nie iPhone charczy on wykrywa złych ludzi

Edited by tzk, 08 February 2016 - 19:17.
#30
Posted 08 February 2016 - 21:09
I co to da ? Osobiście tak kupiłem i wymieniałem dwa razy. Kolejny tez ma (ten trzeci) charczącą słuchawkę i Apple radziło wymieniać dalej. Ile można ? Cały skład magazynowy mam im sprawdzić ? Dałem sobie spokój i czekam albo na zmianę softu albo jakaś akcje, która faktycznie coś wniesie.
Na chwilę obecną pozostaje (jak chce się mieć ip6s):
1. opcja aparatu słuchowego
2. przyzwyczaić się
3. nie rozmawiać z ludźmi, którzy nam charczą w telefonie
To nie iPhone charczy on wykrywa złych ludzi
I co to da ? Osobiście tak kupiłem i wymieniałem dwa razy. Kolejny tez ma (ten trzeci) charczącą słuchawkę i Apple radziło wymieniać dalej. Ile można ? Cały skład magazynowy mam im sprawdzić ? Dałem sobie spokój i czekam albo na zmianę softu albo jakaś akcje, która faktycznie coś wniesie.
Na chwilę obecną pozostaje (jak chce się mieć ip6s):
1. opcja aparatu słuchowego
2. przyzwyczaić się
3. nie rozmawiać z ludźmi, którzy nam charczą w telefonie
To nie iPhone charczy on wykrywa złych ludzi
ok, dam znać, jakie jest stanowisko serwisu. Nie wiem jak to jest wg prawa konsumenta, ale chyba przy trzeciej wymianie muszą mi oddać pieniądze - chociaż telefon kupowałem na firmę. Nie zależy mi wcale na posiadaniu telefony z jabłkiem puszczającego bąki (czytaj charczącego) a na telefonie bez wady.
#31
Posted 10 February 2016 - 02:03
ok, dam znać, jakie jest stanowisko serwisu. Nie wiem jak to jest wg prawa konsumenta, ale chyba przy trzeciej wymianie muszą mi oddać pieniądze - chociaż telefon kupowałem na firmę. Nie zależy mi wcale na posiadaniu telefony z jabłkiem puszczającego bąki (czytaj charczącego) a na telefonie bez wady.
Jak korzystasz z gwarancji (oddałeś do serwisu) to mogą naprawiać / wymieniać - w nieskończoność. Jakbyś korzystał z prawa konsumenckiego to tu ilość napraw / wymian - jest ograniczona, ale wtedy roszczenia kierujesz do sprzedawcy (a nie do serwisu) i ilość wcześniejszych napraw z tytułu gwarancji "nie liczy się. Firma jako nabywca - nie jest konsumentem w rozumieniu Ustawy.
Pomogłem ? - Lubię to
#32
Posted 10 February 2016 - 11:47
Jak korzystasz z gwarancji (oddałeś do serwisu) to mogą naprawiać / wymieniać - w nieskończoność. Jakbyś korzystał z prawa konsumenckiego to tu ilość napraw / wymian - jest ograniczona, ale wtedy roszczenia kierujesz do sprzedawcy (a nie do serwisu) i ilość wcześniejszych napraw z tytułu gwarancji "nie liczy się. Firma jako nabywca - nie jest konsumentem w rozumieniu Ustawy.
Dzięki za info.
#33
Posted 10 February 2016 - 17:07
Napisz jaki wynik reklamacji. Mi poza tym, że słychać zniekształcenia w słuchawce, trafił się fajny egzemplarz 6s Plus. Bez skazy czy ryski, ekran bez żółtych nacieków, procesor TSMC. Nie chcę za bardzo ryzykować, że dostanę kolejny egzemplarz z tą przypadłością a dodatkowo jeszcze z innym mankamentem.
Odp. z serwisu:
Dzień dobry,
uprzejmie informujemy, że diagnostyka Państwa sprzętu została zakończona, a wada produktu potwierdzona. Przystępujemy do kolejnego etapu realizacji zlecenia.
Państwa urządzenie zostanie wymienione w ramach naprawy serwisowej. Otrzymają Państwo nowy produkt z magazynu serwisowego Apple, w myśl postanowień producenta. Metoda ta pozwala na najefektywniejsze usunięcie problemu oraz zachowanie najwyższej jakości urządzeń Apple.
Zgodnie z warunkami gwarancji Apple, dla produktów pochodzących z polskiej dystrybucji, przy wymianie sprzętu na produkt wolny od wad bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu z serwisu.
Planowany termin zakończenia naprawy to 15.02.2016. Jest to orientacyjna data, która może ulec zmianie. O zakończeniu naprawy zostaną Państwo poinformowani osobną wiadomością.
#34
Posted 10 February 2016 - 19:15
Odp. z serwisu:
Dzień dobry,
uprzejmie informujemy, że diagnostyka Państwa sprzętu została zakończona, a wada produktu potwierdzona. Przystępujemy do kolejnego etapu realizacji zlecenia.
Państwa urządzenie zostanie wymienione w ramach naprawy serwisowej. Otrzymają Państwo nowy produkt z magazynu serwisowego Apple, w myśl postanowień producenta. Metoda ta pozwala na najefektywniejsze usunięcie problemu oraz zachowanie najwyższej jakości urządzeń Apple.
Zgodnie z warunkami gwarancji Apple, dla produktów pochodzących z polskiej dystrybucji, przy wymianie sprzętu na produkt wolny od wad bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu z serwisu.
Planowany termin zakończenia naprawy to 15.02.2016. Jest to orientacyjna data, która może ulec zmianie. O zakończeniu naprawy zostaną Państwo poinformowani osobną wiadomością.
Czyli znowu potwierdzają, że tak być nie powinno. Oby ta wymiana dała jakiś efekt..
Gdzie oddawałeś iPhone do serwisu?
#35
Posted 10 February 2016 - 21:51
Czyli znowu potwierdzają, że tak być nie powinno. Oby ta wymiana dała jakiś efekt..
Gdzie oddawałeś iPhone do serwisu?
Cortland w Poznaniu.
#36
Posted 12 February 2016 - 19:45
Cortland w Poznaniu.
DZISIAJ ODEBRAŁEM NOWEGO IPHONE 6 Z SERWISU I CHARCZENIE TAK JAK BYŁO W DWÓCH POPRZEDNICH TELEFONACH TAK I JEST W NOWYM!!! W PONIEDZIAŁEK ZNOWY GO REKLAMUJE!!! NIE ODPUSZCZĘ!!!! JEŻELI W KOLEJNYM TELEFONIE (TO JUŻ BEDZIE CZWARTY) USTERKA SIĘ POWTÓRZY IDĘ DO SPRZEDAWCY ISPOT Z ŻĄDANIEM ZWROTU KASY!!!!
#37
Posted 12 February 2016 - 21:07
DZISIAJ ODEBRAŁEM NOWEGO IPHONE 6 Z SERWISU I CHARCZENIE TAK JAK BYŁO W DWÓCH POPRZEDNICH TELEFONACH TAK I JEST W NOWYM!!! W PONIEDZIAŁEK ZNOWY GO REKLAMUJE!!! NIE ODPUSZCZĘ!!!! JEŻELI W KOLEJNYM TELEFONIE (TO JUŻ BEDZIE CZWARTY) USTERKA SIĘ POWTÓRZY IDĘ DO SPRZEDAWCY ISPOT Z ŻĄDANIEM ZWROTU KASY!!!!
Będzie bo to nie usterka egzemplarzy. Ten typ tak (niestety) ma.
#38
Posted 12 February 2016 - 21:18
Trzeba uściślić jakie to są zakłócenia w słuchawce. Tak by inni mogli też to zweryfikować.
W moim egzemplarzu 6S Plus to takie "ćwierkanie, brzęczenie" w wysokich tonach, tak jakby głośnik słuchawki wpadał dodatkowo w rezonans. Słychać to nawet przy dźwięku oczekiwania na połączenie na końcu tych dźwięków.
Sieć, z której korzystam to Play ale na roamingu Plusa.
Włączenie - Ogólne - Dostępność - Aparaty słuchowe - Tryb aparatu słuchowego, eliminuje te zakłócenia. Ale mam wrażenie, ze dźwięk rozmówcy jest wtedy przytłumiony.
Na zagranicznych forach znany jest ten przypadek.
Dlaczego inni z naszego forum nie potwierdzają tej "przypadłości"? Czy im to nie przeszkadza? Czy u nich to nie występuje?
Powinno się zrobić szum wokół tej usterki, bo funkcja rozmów jest jedną z podstawowych w telefonie. Apple powinno pochylić się nad tą sprawą i może przez aktualizację oprogramowania wyeliminować tą usterkę.
Gdzie powinno się zgłosić ten problem by dotarło to do Apple?
#39
Posted 12 February 2016 - 21:24
#40
Posted 12 February 2016 - 21:44
Niemniej przyzwyczaiłem sie już do tego i nie zwracam na to uwagi.
Telefon w sieci plus podłączony na lte (działa lepiej i lepiej słychać). Poziom głośności ustawiony na "80%" (dwie kreski mniej niż max).
W ogóle to ostatnio sporo dyskutuje przez słuchawki wiec problem jest mniej dotkliwy

#41
Posted 13 February 2016 - 10:11
Będzie bo to nie usterka egzemplarzy. Ten typ tak (niestety) ma.
Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że ten typ tak ma! To jest wada telefonu potwierdzona przez serwis!
#42
Posted 13 February 2016 - 13:51
I co z tego, ze potwierdzona? To wada modelu, a nie egzemplarza. Oznacza to tyle, ze dopóki Apple jej nie rozwiąże, software'owo, sprzetowo kolejna wymiana egzemplarzy tego modelu nic nie da .Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że ten typ tak ma! To jest wada telefonu potwierdzona przez serwis!
Edited by tzk, 13 February 2016 - 13:53.
#43
Posted 13 February 2016 - 17:41
A u mnie zdecydowanie zależało to od operatora.
W Plusie i tym ich cudownym HD dźwięku potrafił potrzeszczeć.
Na karcie Orange czy Virgin jest normalnie czyli dobrze i nie trzeszczy.
Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11
#44
Posted 13 February 2016 - 17:53
A u mnie zdecydowanie zależało to od operatora.
W Plusie i tym ich cudownym HD dźwięku potrafił potrzeszczeć.
Na karcie Orange czy Virgin jest normalnie czyli dobrze i nie trzeszczy.
Miałem w T-mobile, teraz mam w Orange. Wg mnie sieć nie ma znaczenia.
#45
Posted 13 February 2016 - 18:00
#46
Posted 13 February 2016 - 18:10
W tej samej sieci Play w roamingu Plusa po 3G mój iPhone trzeszczy a żony Samsung A5 2016 czyściutko.. Telefon "premium"..
Słuchajcie ja z tym już walczyłem zanim był założony wątek na tym forum. Pisałem to już w swoich poprzednich postach, sprawa poszła do Apple w irleandii do działu inżynierów po wcześniejszej rozmowie z konsultantem Apple. Wysłałem im próbki do systemu. Stwierdzil ze faktycznie jest to słyszalne i nie może to mieć miejsca. Niestety musiałem czekać na dalsza ekspertyzę inżynierów czyli osoby wyżej postawionej. Po paru dniach dostałem telefon z decyzją Apple - jest to wina wpływu środowiska gdzie użytkuje się telefon lub wina samego operatora. WTF. Ja mu mowię a jak to możliwe ze na 5s 4 i 3G ten objaw nie występuje. Powiedział abym spróbował skorzystać z usług innego serwisu. Uczyniłem to . Niestety iOS diagnostic nie wykazuje błędów, natomiast jeżeli sam technik usłyszy trzaski może wymienić na inna sztukę. Rozmawiałem z technikiem - wymienili mi na nowy. Jak się okazuje w tym jest tak samo. Rozmawiałem z nim później i powiedział ze sprawdzili wszystkie sztuki jakie mieli na salonie i w serwisie. Wszystkie maja ten sam defekt. Wiec wymiana nic nie da. Jedni to słyszą drudzy nie zależnie od ustawienia głośności słuchawki lub z kim sie rozmawia. Apple ma wtopę i nie chce sie przyznać do usterki bo występuje ona we wszystkich egzemplarzach 6, 6plus, 6s, 6sPlus. I teraz sami pomyślcie jakie to koszta byłby dla wymiany głośników we wszystkich egzemplarzach. Oni sprawę chcą wyciszyć i nie przyznają sie do wady konstrukcyjnej modelu. Albo pozew zbiorowy bo jako jednostka mamy małe szanse na wygraną. Jest to niezły bubel.
Dobrze, że napisałeś o swojej "walce". Czyli bubel na wszystkich 6-tkach.
Apple powinno coś z tym zrobić, chociaż softwarowo złagodzić te trzaski, przecież tryb aparatu słuchowego nie jest normalnym trybem. Ja głuchy nie jestem.
#47
Posted 13 February 2016 - 18:22
...Apple ma wtopę i nie chce sie przyznać do usterki bo występuje ona we wszystkich egzemplarzach 6, 6plus, 6s, 6sPlus. I teraz sami pomyślcie jakie to koszta byłby dla wymiany głośników we wszystkich egzemplarzach. ...
Myśle, ze to nie koszta. Wymieniają dziadowskie wtyczki w ładowarkach i teraz kabelki usb-c. Problem może być większy np. konstrukcyjny. Ich metodą na poprawę będzie ip7.
#48
Posted 14 February 2016 - 01:59
Czyli znowu potwierdzają, że tak być nie powinno. ..
Odp. z serwisu:
Dzień dobry,
uprzejmie informujemy, że diagnostyka Państwa sprzętu została zakończona, a wada produktu potwierdzona. Przystępujemy do kolejnego etapu realizacji zlecenia.
Państwa urządzenie zostanie wymienione w ramach naprawy serwisowej. Otrzymają Państwo nowy produkt z magazynu serwisowego Apple, w myśl postanowień producenta. Metoda ta pozwala na najefektywniejsze usunięcie problemu oraz zachowanie najwyższej jakości urządzeń Apple.
Zgodnie z warunkami gwarancji Apple, dla produktów pochodzących z polskiej dystrybucji, przy wymianie sprzętu na produkt wolny od wad bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu z serwisu.
Planowany termin zakończenia naprawy to 15.02.2016. Jest to orientacyjna data, która może ulec zmianie. O zakończeniu naprawy zostaną Państwo poinformowani osobną wiadomością.
To jest standardowa formułka, a nie "potwierdzenie, ze tak być nie powinno". Robią/wymieniają - bo płaci im za to Apple, tylko jak po wymianie jest tak samo to klient z uzasadnionych powodów jest wq... zdenerwowany.
Pomogłem ? - Lubię to
#49
Posted 15 February 2016 - 09:02
I co to da ? Osobiście tak kupiłem i wymieniałem dwa razy. Kolejny tez ma (ten trzeci) charczącą słuchawkę i Apple radziło wymieniać dalej. Ile można ? Cały skład magazynowy mam im sprawdzić ? Dałem sobie spokój i czekam albo na zmianę softu albo jakaś akcje, która faktycznie coś wniesie.
Na chwilę obecną pozostaje (jak chce się mieć ip6s):
1. opcja aparatu słuchowego
2. przyzwyczaić się
3. nie rozmawiać z ludźmi, którzy nam charczą w telefonie
To nie iPhone charczy on wykrywa złych ludzi
Oddajesz telefon z którego nie jesteś zadowolony a sklep oddaje ci kasę, no chyba że masz ciśnienie, żeby posiadać iphona nawet z usterką...
#50
Posted 15 February 2016 - 12:28
Oddajesz telefon z którego nie jesteś zadowolony a sklep oddaje ci kasę, no chyba że masz ciśnienie, żeby posiadać iphona nawet z usterką...
To tez jest wariant.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users