Witam. Od 2 dni jestem posiadaczem telefonu Iphone 6s. Próbowałem dziś założyć szkło hartowane na ekran w serwisie telefonów i odkleja się tylko w prawym górnym rogu. Panowie z serwisu również próbowali założyć dwa inne swoje szkła i one również odklejają się w tym samym miejscu. Jeśli nie można założyć szkła to pojechałem założyć folię. Folia również się odkleja od ekranu. Telefon może mieć jakąś fabryczną wadę w postaci odkształcenia ekranu dlatego szkła i folia nie chcą się trzymać? Wysłać go na gwarancję?

Ekran Iphone 6s
#1
Napisano 27 grudnia 2015 - 16:13
#2
Napisano 27 grudnia 2015 - 16:15
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#3
Napisano 27 grudnia 2015 - 16:38
A telefon może mieć wadę fabryczną w postaci odkształconego ekranu?
Dziwna sprawa żeby ani szkło ani folia nie chciały sie trzymać na ekranie..
#4
Napisano 27 grudnia 2015 - 18:34
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#5
Napisano 27 grudnia 2015 - 21:48
Szkło może odklejać się np. z powodu (nawet delikatnego) wygięcia iPhone, ale jak odkleja się folia to ja przyjrzałbym się oczyszczeniu powierzchni (może jakaś tłusta plama ?)
Pomogłem ? - Lubię to
#6
Napisano 03 stycznia 2016 - 13:39
Witam ponownie. Byłem w sklepie iSpot i Pan stwierdził, że widzi ekran tak jakby był lekko niżej w tym miejscu co się szkło odkleja. Zaproponował mi wysłanie go na gwarancję do serwisu..
#7
Napisano 03 stycznia 2016 - 20:46
No to jak chcą przyjąć na serwis w ramach gwarancji to zrób kopię zapasową, wyłącz FMI i ... oddawaj.
Pomogłem ? - Lubię to
#8
Napisano 03 stycznia 2016 - 21:01
To dostanie nowego refuba. Ja bym napisał pismo o niezgodności towaru z umową. Kiedyś wymieniłem tak MacBooka.
Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#9
Napisano 03 stycznia 2016 - 21:42
Moim zdaniem w tym przypadku (nie twierdzę, że zawsze) szybciej będzie przez serwis. Szybki serwis wymienia iP w 2-3dni, a w przypadku wymiany ekranu (wysyłka do centrum serwisowego Apple za granicę) w ok. tydzień.
Jak chcą przyjąć - moim zdaniem warto skorzystać.
Zgłaszając do sprzedawcy (na rękojmię, a nie niezgodność towaru z umową) jest duża szansa że będzie to szło tą samą drogą ale dwa tygodnie. Z tym, że nie mamy wpływu na sposób załatwienia reklamacji przez sprzedawcę.
Pomogłem ? - Lubię to
#10
Napisano 03 stycznia 2016 - 21:45
Poza tym sprzedawca może nie uznać tego, bo to usterka z tych co jej nie widać i można z nią polemizować...
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#11
Napisano 04 stycznia 2016 - 22:17
Oddam na gwarancję w tym tygodniu i odezwe się co udało sie z nim załatwić.
#12
Napisano 05 stycznia 2016 - 01:24
... i odezwe się co udało sie z nim załatwić.
Koniecznie !
Pomogłem ? - Lubię to
#13
Napisano 22 stycznia 2016 - 21:30
Telefon (ostatecznie niewymieniony) wrócił do mnie w dniu dzisiejszym po bojach z serwisem i w Warszawie, i w Irlandii, obiło się również o samego Pana kierownika serwisu. Historia skończyła się następująco:
Wysłałem telefon na serwis do Warszawy w tygodniu, w którym dodałem mój ostatni post w tym temacie. Bodajże na następny dzień lub po 2 dniach (nie pamiętam już dokładnie) od odebrania go tam przez serwisantów przyszła do mnie odpowiedź z diagnozą problemu na email:
"Dzien dobry
Telefon posiada zdeformowana obudowe - zalamanie/wygiecie na calej dlugosci z obu strony
"Witam.
Telefon był kupiony nowy (zafoliowany oryginalnie przez Apple!). Został aktywowany 24. grudnia 2015r. Możecie sprawdzić to sobie po numerach seryjnych/IMEI itd. Dzień po Świętach Bożego Narodzenia poszedłem do profesjonalnego serwisu założyć szkło hartowane i powstał taki problem jak w zgłoszeniu. Przyczyna leży po stronie fabrycznej ( "załamanie/wygięcie na całej długości z obu stron" - jest to wada fabryczna telefonu) a nie po mojej i jeszcze mam płacić za wymianę telefonu na nowy, gdzie telefon jest na rocznej gwarancji producenta??
Rozumiem, że moglibyście mi zaproponować wymianę telefonu na nowy za 1642 zł, ale to gdy telefon utraciłby już roczną oryginalną gwarancję.
W związku z zaistniałą sytuacją nie wynikającą z mojej winy, nie wyrażam zgody na podpisanie kosztorysu oraz żądam wymiany telefonu na nowy taki sam model bez ponoszenia żadnych kosztów, ponieważ telefon ma 3 tygodnie a już po 2 dniach nie było możliwości używania go z zabezpieczonym ekranem a Wy stwierdziliście wadę. Proszę o pilne wyjaśnienie zgłoszenia.
Pozdrawiam."
Na co mi odpisali, że jeżeli jeszcze coś mi nie pasuje to mogę zadzwonić sobie do Irlandii, co uczyniłem. Pan stamtąd poinformował mnie, że musi się zorientować w temacie i zadzwonił za 2 dni z informacją, że wymiana telefonu jest niemożliwa.

#14
Napisano 22 stycznia 2016 - 22:50
Ja bym dalej walczył ten sprzęt nie kosztuje mało a oni są happy, że telefon z wadą znalazł właściciela.
Dużo ich było ale te ostatnie to: LG 9->SAMSUNG GALAXY S4->NOKIA LUMIA 735->IP5
#15
Napisano 22 stycznia 2016 - 23:05
Zgadzam się, walcz bo to jawne dymanie bez wazeliny. Sam zastanawiam się nad zgłoszeniem telefonu na gwarancje tylko czytając opinie trochę się boje, że wcisną mi kit
Powiem Ci, że jak czytalem o tej twojej sytuacji to aż mnie ścisnęło, totalna bezczelność. Płacisz za telefon 3-4k to masz prawo wymagać aby był z najwyzszej półki. Trzymam kciuki, daj znać co dalej bedziesz czynić.
#16
Napisano 23 stycznia 2016 - 00:02
Tylko postawcie się teraz z drugiej strony. Skąd producent ma mieć pewność, że Ci sprzęt nie spadł? Ma z automatu wszystkie uszkodzenia mechaniczne naprawiać? Z jakiej racji?
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#17
Napisano 23 stycznia 2016 - 03:34
Dużo ich było ale te ostatnie to: LG 9->SAMSUNG GALAXY S4->NOKIA LUMIA 735->IP5
#18
Napisano 23 stycznia 2016 - 11:25
Tylko co innego usterka a co innego fizyczne uszkodzenie i o to sie tu rozchodzi.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#19
Napisano 23 stycznia 2016 - 14:18
#20
Napisano 23 stycznia 2016 - 17:25
Tylko co innego usterka a co innego fizyczne uszkodzenie i o to sie tu rozchodzi.
Miałem na myśli wadę - czepiasz się słówek
Dodatkowo jeśli gość z iSpota (nie ujmując im) zauważył problem a inni zwalają winę na użytkownika to pójście po najmniejszej linii oporu. Przez takie właśnie podejście będą tracić klientów.
Dużo ich było ale te ostatnie to: LG 9->SAMSUNG GALAXY S4->NOKIA LUMIA 735->IP5
#21
Napisano 23 stycznia 2016 - 19:07
Almarcino,
Przed odesłaniem go do serwisu, Pani potwierdzająca zgłoszenie powiedziała, że mam zrobić zdjęcia jak wygląda telefon przed zabraniem przez kuriera i wysłać do serwisu na adres email podając w temacie numer zgłoszenia.
Moja historia skończyła się tak, że trafiłem na dobrego Sprzedawcę, który oddał mi pieniądze a ja jemu opisywany tu telefon.
Pozdrawiam wszystkich!
#22
Napisano 23 stycznia 2016 - 19:11
Czyli tzw. happy end? chociaż nie do końca, bo się lekko zawiodłes.
Ja zawioze do cortlandu i zastanawiam się czy kobietka spisze czy po prostu pójdzie do serwisu i wróci w takim samym stanie.
#23
Napisano 23 stycznia 2016 - 19:28
Miałem na myśli wadę - czepiasz się słówek
Dodatkowo jeśli gość z iSpota (nie ujmując im) zauważył problem a inni zwalają winę na użytkownika to pójście po najmniejszej linii oporu. Przez takie właśnie podejście będą tracić klientów.
Ale gość z iSpota to zwykły sprzedawca ze zwykłego sklepu komputerowego za najniższą krajową a nie technik-serwisant. I to co powie pan w iSpocie ma taką samą wagę jak to, co powie pani ze spożywczego. Chyba, że mówisz o serwisie iSpot.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#24
Napisano 23 stycznia 2016 - 20:00
Nie wyczułeś aluzji kolego "Dodatkowo jeśli gość z iSpota (nie ujmując im)".
Ładnie wrzuciłeś wszystkich pracujących w iSpocie do jednego worka. Czyli każdy musi być głąbem bo nie posiada wiedzy technika i zarabia najniższą krajowa ? Jestem innego zdania.
Są przypadki ludzi ,którzy mało zarabiając pracują z pasją.
Pani ze spożywczaka nie ma codziennie kontaktu ze sprzętem appla.
Dużo ich było ale te ostatnie to: LG 9->SAMSUNG GALAXY S4->NOKIA LUMIA 735->IP5
#25
Napisano 23 stycznia 2016 - 22:08
Nie nie wsadzam wszystkich, bo są z wiedzą, ale trafiłem parę razy przy okazji wizyt w iSpocie chcąc komuś pokazać jakiś sprzęt, że napatoczył się jeden czy drugi i mówili takie bzdury, że głowa mała. Nastawienie na sprzedaż, nie ważne że ściemniamy klientowi. Za takie coś w Apple Store wylecieliby na zbity pysk, bo jest to dokładnie odwrotność szkoleń i egzaminów. A i na forum można się naczytać ciekawych historii z iSpotów pisanych przez innych użytkowników. I przy tak wąskiej specjalizacji jaką mają, na prawdę mogliby się lepiej postarać.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych