Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z przyciskiem home iPhone 6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 TrueBlue

TrueBlue
  • 23 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 21:31

Witam. Wydaje mi się, że nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, które dotyczy przycisku home, dlatego postanowiłem założyć nowy temat. Jeśli się powtórzył to przepraszam... Mianowicie, użytkuję swojego iPhone 6 2 miesiąc i przez ten czas wydaje mi się, iż przycisk home zrobił się luźny... To znaczy, że gdy kładę na nim palec czuję, że delikatnie go dociskam głębiej po czym po użyciu większej siły naciskam go... Nie zauważyłem takiego problemu na początku użytkowania, natomiast widziałem jeszcze gorsze problemy z tym związany w iStore na modelach pokazowych. Bardzo proszę Was moi drodzy o opinię na ten temat... Rzecz jest frustrująca, nie chciałbym oddawać go na gwarancję, ale jeżeli to będzie postępowało to niestety będę musiał postąpić właśnie w ten sposób. Po za tym nie uśmiecha mi się, żeby ktoś mi rozbierał ten telefon... Są to raczej urządzenia nierozbieralne, ale naprawy serwisowe w Polsce wypadają blado... Jest to mój pierwszy iPhone jeżeli ktoś chciałby zapytać z ciekawości :) mam nadzieję, że chociaż trochę mi pomożecie.

 

Pozdrawiam serdecznie,

Mateusz



#2 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 17 grudnia 2015 - 21:32

Nie będą go raczej rozbierać tylko wymienią na nowy. 



#3 TrueBlue

TrueBlue
  • 23 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 21:34

A czy jest to wada tego telefonu czy raczej te telefony tak mają i te przyciski po prostu się zużywają i są podatne na eksploatację?



#4 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 17 grudnia 2015 - 21:37

Jest to wada, która powtarza się dosyć często :) 



#5 TrueBlue

TrueBlue
  • 23 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 21:38

Super hehe :) przepraszam za grad pytań, ale czy jest to gdzieś stwierdzone, że z powodu tego przycisku cały telefon zostaje wymieniony na gwarancji?



#6 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 17 grudnia 2015 - 21:44

Gdzieś juz był temat o touchid. Toichid jest sparowany z płytą główną. Jeśli telefon jest z Polskiej dystrybucji dostaniesz roczną gwarancję na nowe urządzenie :) 



#7 TrueBlue

TrueBlue
  • 23 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 21:44

Tak, został zakupiony w iStore miesiąc albo dwa temu...



#8 CoOrbi

CoOrbi
  • 7 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 22:22

Mam podobny problem z przyciskiem home. Tak jak wspominałeś jest on luźny, ale u mnie wyglada to trochę inaczej. Jak poloze palec na przycisk (nie przyciskam) to czuje ze moge nim delikatnie ruszać na boki. Mam rownież wrażenie, ze Touch ID lubi wariować. To chyba zależy jaki ma dzien, jednego dnia jest wszystko spoko, a innego nagle ma problem z jego odczytaniem.
PS. Myślicie, ze spocone palce mogą sprawiać problem w działaniu Touch ID?

#9 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 22:35

Tak.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#10 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 23:07

... czy jest to gdzieś stwierdzone, że z powodu tego przycisku cały telefon zostaje wymieniony na gwarancji?

Jak jest wada to naprawiają (przez wymianę). Ale sam luz w działającym/sprawnym przycisku to jeszcze nie musi być powód do stwierdzenia wady - przecież działa. Znane są przypadki zarówno uznania jak i nie uznania wady w podobnych przypadkach.
Koniecznie jendnak chroń swojego  iP przed jakimkolwiek uszkodzeniem/obiciem obudowy i ekranu bo zmniejszysz do minimum szanse na uznanie wady wrodzonej.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#11 TrueBlue

TrueBlue
  • 23 postów

Napisano 18 grudnia 2015 - 09:15

Nie, nie telefon nie upadł ani nie jest obity. Także wyczuwam, że mogę przyciskiem delikatnie poruszać na boki. Szczerze mówiąc powoduje to u mnie pewny dyskomfort, kiedy dotykanie samego przycisku wywołuje dźwięki trzeszczenia. Nie będę wspominał ile kosztują te telefony względem konkurencji, mój wcześniejszy samsung galaxy note 2 użytkowany był przeze mnie 3 lata i jeżeli chodzi o przyciski oraz obudowę nie mogłem narzekać w żaden sposób. Pytanie jakie są szanse na wymianę mojego telefonu na gwarancji?



#12 squnqs

squnqs
  • 60 postów

Napisano 18 grudnia 2015 - 10:16

Co to znaczy poruszać na boki? W moim 6s kiedy kliknę centralnie to przycisk głośno chodzi, kiedy kliknę w obrzeża chodzi ciszej.

#13 TrueBlue

TrueBlue
  • 23 postów

Napisano 18 grudnia 2015 - 11:16

To znaczy, że kiedy położysz palec na swój przycisk i zechcesz nim poruszyć na boki wtedy widać, że przycisk nie siedzi stabilnie na swoim miejscu tylko kołysze się razem z palcem.



#14 dtm.marcin

dtm.marcin
  • 267 postów
  • Skąd,PL

Napisano 18 grudnia 2015 - 12:13

Oddaj na gwarancję i będzie po problemie.



#15 TrueBlue

TrueBlue
  • 23 postów

Napisano 18 grudnia 2015 - 12:28

Tak chyba zrobię. Jak oddam to napiszę jak się sprawa zakończyła.



#16 dtm.marcin

dtm.marcin
  • 267 postów
  • Skąd,PL

Napisano 18 grudnia 2015 - 12:32

Tak chyba zrobię. Jak oddam to napiszę jak się sprawa zakończyła.

 

Proponuje Ci Cortland wysyłkowo wyrabiają się w tydzień.



#17 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 18 grudnia 2015 - 19:10

 Pytanie jakie są szanse na wymianę mojego telefonu na gwarancji?

Raczej sam ekran, ale to już nie od Ciebie będzie zależało.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#18 TrueBlue

TrueBlue
  • 23 postów

Napisano 15 stycznia 2016 - 17:58

Telefon wrócił z serwisu i jaką odpowiedź zastałem? Że przycisk home jest sprawny... Wystarczy w niego postukać palcem i słychać trzaski, gdzie w rocznym telefonie kolegi czegoś takiego nie można doświadczyć... Powiem szczerze, w żaden sposób nie mam zamiaru naciągać firmy apple na wymianę telefonu, ale podchodzę do sprawy w ten sposób, że jeśli coś oddaję na gwarancję znaczy, że jest to felerny produkt. Chce mieć tylko sprawny telefon, a niestety moje podejście jest bardzo pedantyczne. Nie po to płacę ponad 3000 zł żeby dostać telefon, który po 2 miesiącach sprawia, że czuję dyskomfort podczas jego użytkowania. Wcześniej użytkowałem Samsunga Note II i nie miałem z nim żadnych problemów technicznych. Zadzwonię w poniedziałek do Apple i poproszę o polubowne rozwiązanie sprawy, ponieważ nie będę tolerował kiedy ktoś w natłoku pracy nie zbada mojej sprawy i odda mi popsuty telefon jako niezasadną reklamację. Wstyd powiem szczerze.



#19 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 15 stycznia 2016 - 23:12

Telefon wrócił z serwisu i jaką odpowiedź zastałem? Że przycisk home jest sprawny... Wystarczy w niego postukać palcem i słychać trzaski, gdzie w rocznym telefonie kolegi czegoś takiego nie można doświadczyć... Powiem szczerze, w żaden sposób nie mam zamiaru naciągać firmy apple na wymianę telefonu, ale podchodzę do sprawy w ten sposób, że jeśli coś oddaję na gwarancję znaczy, że jest to felerny produkt. Chce mieć tylko sprawny telefon, a niestety moje podejście jest bardzo pedantyczne. Nie po to płacę ponad 3000 zł żeby dostać telefon, który po 2 miesiącach sprawia, że czuję dyskomfort podczas jego użytkowania. Wcześniej użytkowałem Samsunga Note II i nie miałem z nim żadnych problemów technicznych. Zadzwonię w poniedziałek do Apple i poproszę o polubowne rozwiązanie sprawy, ponieważ nie będę tolerował kiedy ktoś w natłoku pracy nie zbada mojej sprawy i odda mi popsuty telefon jako niezasadną reklamację. Wstyd powiem szczerze.

Gdzie oddawałeś do serwisu ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#20 TrueBlue

TrueBlue
  • 23 postów

Napisano 16 stycznia 2016 - 17:09

Gdzie oddawałeś do serwisu ?

 

iSpot w Sielsia City Center w Katowicach.



#21 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 16 stycznia 2016 - 17:47

iSpot w Sielsia City Center w Katowicach.


iSpot nie należy wg mnie do dobrych serwisów, ostatnie wydarzenia to potwierdzają. Cortland najlepszy. BTW, ciekawy jestem jak na te problemy zareagowaliby w Apple Store w Genius Barze.

Użytkownik MasterM edytował ten post 16 stycznia 2016 - 17:48


#22 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 16 stycznia 2016 - 22:41

iSpot w Sielsia City Center w Katowicach.

 

iSpot nie należy wg mnie do dobrych serwisów, ostatnie wydarzenia to potwierdzają. Cortland najlepszy. BTW, ciekawy jestem jak na te problemy zareagowaliby w Apple Store w Genius Barze.

Przede wszystkim iSpot ma tylko serwis w Warszawie. https://locate.apple.com/pl/pl/
W salonach pomoc techniczna jest na poziomie handlowym.
W sprawach gwarancyjnych , a zwłaszcza w przypadkach niejednoznacznej usterki - kontakt ze sklepem zamiast bezpośrednio z serwisem to moim zdaniem strata czasu.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#23 TrueBlue

TrueBlue
  • 23 postów

Napisano 21 stycznia 2016 - 23:52

Tak jak mówiłem udałem się do serwisu Cortland. Tam Pan z serwisu na miejscu stwierdził usterkę więc ponownie oddałem telefon na reklamację w celu wymiany telefonu bądź naprawy. Dziś dostałem sms z wiadomością, iż telefon zostanie naprawiony - wymieniony zostanie jedynie przedni panel. Tu rodzi się moje pytanie.... Jak wyglądają naprawy telefonów w apple? Chodzi mi o to czy telefon po naprawie jest w stanie perfekcyjnym (tzn. nie nosi śladów naprawy), czy przedni panel po wymianie na przykład nie trzeszczy? Wiem, że to może głupie pytania i trochę na wyrost, ale niestety nie mam najlepszego zdania na temat serwisów w Polsce i jakości usług i napraw przez nie przeprowadzonych. Może jest tutaj ktoś kto już naprawiał swój iPhone i może coś powiedzieć na temat jakości przeprowadzanych usług serwisu Cortland? Byłbym bardzo wdzięczny za okazaną pomoc.



#24 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 22 stycznia 2016 - 01:02

A jakie masz wyjście? Albo naprawiać albo nie. Przecież nie musisz dawać do naprawy... O naprawach było już wiele wątków na forum.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#25 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 22 stycznia 2016 - 20:42

Tak jak mówiłem udałem się do serwisu Cortland. Tam Pan z serwisu na miejscu stwierdził usterkę więc ponownie oddałem telefon na reklamację w celu wymiany telefonu bądź naprawy. Dziś dostałem sms z wiadomością, iż telefon zostanie naprawiony - wymieniony zostanie jedynie przedni panel. Tu rodzi się moje pytanie.... Jak wyglądają naprawy telefonów w apple? Chodzi mi o to czy telefon po naprawie jest w stanie perfekcyjnym (tzn. nie nosi śladów naprawy), czy przedni panel po wymianie na przykład nie trzeszczy? Wiem, że to może głupie pytania i trochę na wyrost, ale niestety nie mam najlepszego zdania na temat serwisów w Polsce i jakości usług i napraw przez nie przeprowadzonych. Może jest tutaj ktoś kto już naprawiał swój iPhone i może coś powiedzieć na temat jakości przeprowadzanych usług serwisu Cortland? Byłbym bardzo wdzięczny za okazaną pomoc.

Trzeba było od razu do serwisu ... a nie sklepu.
Naprawy ekranów iP w serwisach w Polsce wygladają tak samo w całej Europie - telefon jest wysyłany do centrum naprawczego Apple w Holandii lub Irlandii (serwis w Polsce w takim przypadku jedynie pośredniczy w przyjęciu od klienta,  przekazaniu do centrum i wydanie klientowi po naprawie).
 


Użytkownik bee3 edytował ten post 22 stycznia 2016 - 20:44

Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych