Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Aplikacja App Store nie działa na moim MacBooku - jak zainstalować ją ponownie - od nowa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kris pl

kris pl
  • 1 postów

Napisano 29 listopada 2015 - 00:47

Witam wszystkich.  Aplikacja App Store nie działa na moim MacBooku. Wyswitlany mam komunikat " Program App Store nieoczekiwanie zkonczyl pracę " i raport zostanie wysłany do Apple automatycznie. Próbowałem różnych sposobów, między innymi programu Pacyfist do zainstalowania aplikacji na nowo i nic to nie pomogło. Nigdzie w sieci nie mogę znalesc aplikacji App Store do ponownego zainstalowania na nowo na komputerze. MacBook Pro Retina 13 z połowa 2014 roku - Yosimite 10.10.5



#2 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 29 listopada 2015 - 11:45

Sprawdź w "Ten mac" czy nie zginął Ci numer seryjny urządzenia. 


Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych