Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5s vs iPhone 6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#26 gillyflowerr

gillyflowerr
  • 16 postów

Napisano 29 listopada 2015 - 17:19

Ale mi nie chodziło o zwrot, tylko jak kupię w stacjonarnym sklepie, a nie przez stronę Apple. To czym się różni ta gwarancja, bo kris2k napisał, że nie wymieniają tylko dają do naprawy na gwarancję, a jak kupię przez stronę Apple, to wymieniają na nowe, tak ? Bo już sama się pogubiłam

#27 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 29 listopada 2015 - 17:34

Gdziekolwiek kupisz możesz reklamować gdziekolwiek.....wszystko



#28 dawid595

dawid595
  • 493 postów

Napisano 29 listopada 2015 - 19:05

Ale mi nie chodziło o zwrot, tylko jak kupię w stacjonarnym sklepie, a nie przez stronę Apple. To czym się różni ta gwarancja, bo kris2k napisał, że nie wymieniają tylko dają do naprawy na gwarancję, a jak kupię przez stronę Apple, to wymieniają na nowe, tak ? Bo już sama się pogubiłam

Niezależnie gdzie kupisz (MM, apple.com, u resselera, czy na allegro (nowy telefon)) w ramach rocznej gwarancji oddajesz do autoryzowanego serwisu Cortland, iSpot itd., telefon zostaje wymieniony na odnawiany (nie nowy) w ciągu kilku dni (lub jak w moim przypadku kilku tygodni ;) ). Chociaż ostatnio podobno coś się zmieniło i zamiast wymieniać maja najpierw próbować naprawić usterkę.

Dodatkowo na apple.com masz 14 dni na oddanie telefonu i wymianę na nowy bez podania powodu. Kupując drogą wysyłkową z polskich sklepów elektronicznych, też przeważnie masz 14 dni na zwrot, ale zawsze lepiej sprawdzić regulamin.

Użytkownik dawid595 edytował ten post 29 listopada 2015 - 19:06

 MacBook 12",  iPad Pro 11”,  iPhone Xs Max

#29 gillyflowerr

gillyflowerr
  • 16 postów

Napisano 29 listopada 2015 - 21:35

Okej, dziękuję :)

#30 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 29 listopada 2015 - 21:37

Nie jest to zależne od żadnego regulaminu. Kupując na odległość czyli przez internet czy też zamawiając telefonicznie (bo tak też można w niektórych sklepach) przysługuje Ci ustawowe prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od zakupu. Telefon może być rozpakowany w celu sprawdzenia. Niektóre sklepy w ramach swojej własnej, dobrej woli okres ten przedłużają.

Kupując w sklepie stacjonarnym nie masz takich praw gdyż towar możesz obejrzeć i sprawdzić jego działanie w sklepie. To samo tyczy się zamawiając na odległość z odbiorem w sklepie.

Natomiast sama gwarancja to oddzielna kwestia, masz rok gwarancji Apple kupując nowy produkt, i tutaj tak jak Koledzy pisali, realizujesz ją poprzez jakikolwiek autoryzowany serwis. Jak do tej kwestii podejdzie producent to już będzie zależeć od danego przypadku i rodzaju usterki, kiedyś dawali drugi telefon, przeważnie tzw refubrished, teraz zaczęli niektóre elementy wymieniać.

 

Kupując jednak przez oficjalną stronę Apple faktem jest że zwroty są realizowane bez najmniejszych problemów, i to jest niewątpliwy plus takiego zakupu. Jednak ja na Twoim miejscu, jeśli zdecydowałaś się na 5S, zamówiłbym wysyłkowo w tym przypadku w Cortlandzie bo tam akurat teraz z tego co się orientuję kupisz najtaniej, a dwa że to autoryzowany reseller więc czy ze zwrotem, czy też z gwarancją nie powinnaś mieć najmniejszych problemów.


iMac 21,5 i5 2,7 quad, 8GB RAM, 1TB HDD, Intel Iris Pro ; iPad4 64GB Wi-Fi + Cellular ; iPhone 4 8GB/ iPhone 4S 8GB ; iPod Nano 8GB


#31 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 29 listopada 2015 - 22:10

Odbior w sklepie tez daje uprawnienia do zwrotu. Chyba ze jest to tylko rezerwacja.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#32 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 29 listopada 2015 - 22:22

MC nie sądzę abyś miał prawo do zwrotu towaru, który odbierasz w sklepie. 


iPhone 15 Pro 256GB

Lenovo LOQ


#33 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 29 listopada 2015 - 22:32

Tu nie chodzi o to co sadzisz a o obowiazujace przepisy.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#34 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 29 listopada 2015 - 22:47

No z tego co mi wiadomo, to masz prawo do zwrotu jedynie kupując przez internet z dostawą do domu. 


iPhone 15 Pro 256GB

Lenovo LOQ


#35 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 29 listopada 2015 - 22:57

Mylisz sie.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#36 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 29 listopada 2015 - 23:02

Pokaż w takim razie źródło Twoich słów, bo z tego co czytam wszędzie to masz prawo do zwrotu jedynie kiedy kupujesz na odległość i kurier przynosi Ci towar do domu. W innym przypadku to tylko dobra wola sprzedawcy. 


iPhone 15 Pro 256GB

Lenovo LOQ


#37 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 30 listopada 2015 - 06:24

Sprawdz chocby na stronach uokik.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#38 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 30 listopada 2015 - 07:34

Sprawdziłem i jest tylko dobra wola sprzedawcy. Do zwrotu masz prawo jedynie gdy towar został zakupiony na odległość z dostawą do domu. Masz wtedy dokładnie 14 dni na zwrot. 

 

OK koniec tego OT. 


iPhone 15 Pro 256GB

Lenovo LOQ


#39 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 30 listopada 2015 - 08:05

Effe, chłopie. Ja Cię lubię. Serio. Ale nie wypisuj bzdur.

Przeczytaj choćby tu, punkt 13:

http://ezakupy.uokik...ienie-od-umowy/


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych