
iPhone 5s vs iPhone 6
#26
Napisano 29 listopada 2015 - 17:19
#27
Napisano 29 listopada 2015 - 17:34
Gdziekolwiek kupisz możesz reklamować gdziekolwiek.....wszystko
#28
Napisano 29 listopada 2015 - 19:05
Niezależnie gdzie kupisz (MM, apple.com, u resselera, czy na allegro (nowy telefon)) w ramach rocznej gwarancji oddajesz do autoryzowanego serwisu Cortland, iSpot itd., telefon zostaje wymieniony na odnawiany (nie nowy) w ciągu kilku dni (lub jak w moim przypadku kilku tygodniAle mi nie chodziło o zwrot, tylko jak kupię w stacjonarnym sklepie, a nie przez stronę Apple. To czym się różni ta gwarancja, bo kris2k napisał, że nie wymieniają tylko dają do naprawy na gwarancję, a jak kupię przez stronę Apple, to wymieniają na nowe, tak ? Bo już sama się pogubiłam

Dodatkowo na apple.com masz 14 dni na oddanie telefonu i wymianę na nowy bez podania powodu. Kupując drogą wysyłkową z polskich sklepów elektronicznych, też przeważnie masz 14 dni na zwrot, ale zawsze lepiej sprawdzić regulamin.
Użytkownik dawid595 edytował ten post 29 listopada 2015 - 19:06
#29
Napisano 29 listopada 2015 - 21:35

#30
Napisano 29 listopada 2015 - 21:37
Nie jest to zależne od żadnego regulaminu. Kupując na odległość czyli przez internet czy też zamawiając telefonicznie (bo tak też można w niektórych sklepach) przysługuje Ci ustawowe prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od zakupu. Telefon może być rozpakowany w celu sprawdzenia. Niektóre sklepy w ramach swojej własnej, dobrej woli okres ten przedłużają.
Kupując w sklepie stacjonarnym nie masz takich praw gdyż towar możesz obejrzeć i sprawdzić jego działanie w sklepie. To samo tyczy się zamawiając na odległość z odbiorem w sklepie.
Natomiast sama gwarancja to oddzielna kwestia, masz rok gwarancji Apple kupując nowy produkt, i tutaj tak jak Koledzy pisali, realizujesz ją poprzez jakikolwiek autoryzowany serwis. Jak do tej kwestii podejdzie producent to już będzie zależeć od danego przypadku i rodzaju usterki, kiedyś dawali drugi telefon, przeważnie tzw refubrished, teraz zaczęli niektóre elementy wymieniać.
Kupując jednak przez oficjalną stronę Apple faktem jest że zwroty są realizowane bez najmniejszych problemów, i to jest niewątpliwy plus takiego zakupu. Jednak ja na Twoim miejscu, jeśli zdecydowałaś się na 5S, zamówiłbym wysyłkowo w tym przypadku w Cortlandzie bo tam akurat teraz z tego co się orientuję kupisz najtaniej, a dwa że to autoryzowany reseller więc czy ze zwrotem, czy też z gwarancją nie powinnaś mieć najmniejszych problemów.
iMac 21,5 i5 2,7 quad, 8GB RAM, 1TB HDD, Intel Iris Pro ; iPad4 64GB Wi-Fi + Cellular ; iPhone 4 8GB/ iPhone 4S 8GB ; iPod Nano 8GB
#31
Napisano 29 listopada 2015 - 22:10
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#32
Napisano 29 listopada 2015 - 22:22
MC nie sądzę abyś miał prawo do zwrotu towaru, który odbierasz w sklepie.
iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
#33
Napisano 29 listopada 2015 - 22:32
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#34
Napisano 29 listopada 2015 - 22:47
No z tego co mi wiadomo, to masz prawo do zwrotu jedynie kupując przez internet z dostawą do domu.
iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
#35
Napisano 29 listopada 2015 - 22:57
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#36
Napisano 29 listopada 2015 - 23:02
Pokaż w takim razie źródło Twoich słów, bo z tego co czytam wszędzie to masz prawo do zwrotu jedynie kiedy kupujesz na odległość i kurier przynosi Ci towar do domu. W innym przypadku to tylko dobra wola sprzedawcy.
iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
#37
Napisano 30 listopada 2015 - 06:24
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#38
Napisano 30 listopada 2015 - 07:34
Sprawdziłem i jest tylko dobra wola sprzedawcy. Do zwrotu masz prawo jedynie gdy towar został zakupiony na odległość z dostawą do domu. Masz wtedy dokładnie 14 dni na zwrot.
OK koniec tego OT.
iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
#39
Napisano 30 listopada 2015 - 08:05
Effe, chłopie. Ja Cię lubię. Serio. Ale nie wypisuj bzdur.
Przeczytaj choćby tu, punkt 13:
http://ezakupy.uokik...ienie-od-umowy/
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych