Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

ING mobile - powiadomienia


Najlepsza odpowiedź aquatarion , 18 listopada 2015 - 09:54

Usuwałeś aplikacje i instalowałeś ponownie?

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 imlonger

imlonger
  • 40 postów

Napisano 18 listopada 2015 - 09:49

Witam wszystkich

 

Piszę w sprawie problemu jaki mam a mianowicie nie potrafię włączyć powiadomień push w moim iP 5s dla aplikacji ING mobile. To znaczy w sekcji powiadomienia, mam zaznaczone odpowiednie miejsca. Dźwięki, powiadomienia na belce itp. jednak aplikacja dalej twierdzi, że muszę włączyć powiadomienia push w telefonie aby móc włączyć je w ustawieniach aplikacji. Czy ktoś może miał podobny problem lub wie po prostu jak rozwiązać mój.



#2 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 18 listopada 2015 - 09:54   Najlepsza odpowiedź

Usuwałeś aplikacje i instalowałeś ponownie?



#3 agaopo

agaopo
  • 48 postów

Napisano 18 listopada 2015 - 10:53

Mi np powiadomienia się wyświetlają,ale bez wibracji i dźwięku co mnie też wkurza.



#4 alucky

alucky
  • 172 postów

Napisano 18 listopada 2015 - 10:58

Spróbuj wyłączyć powiadomienia push w aplikacji, wyloguj się z aplikacji następnie zaloguj ponownie i w ustawieniach załącz ponownie powiadomienia push. Ponownie wyloguj się z aplikacji a po ponownym zalogowaniu powinien pojawić ci się komunikat, że powiadomienia push zostały włączone. Od tej pory powinno być wszystko OK. Niestety nie działają dźwięki powiadomień a jedynie pojawia się informacja o dokonanej transakcji na ekranie i w miejscu powiadomień. 



#5 imlonger

imlonger
  • 40 postów

Napisano 18 listopada 2015 - 11:27

Pomogło usunięcie i ponowna instalacja. Dziękuje.

Do zamknięcia.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych