Zaraz powstanie nowy temat i będą setki pytań ,, czy mój iPhone to dziewica?"
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 17 listopada 2015 - 18:52
Zaraz powstanie nowy temat i będą setki pytań ,, czy mój iPhone to dziewica?"
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 22 listopada 2015 - 03:08
No i co Ci z tej stronki, takich stron jest kilka i każda co innego podaje. Dalej nie zmienia to faktu, że nie ma różnicy miedzy nowym, a odnowionym iPhonem. Teraz nawet już gwarancję mają taką samą.
Różnicy nie ma żadnej, ale to czy refub czy nowy można poznać po pierwszej literce w kodzie modelu. Przykładowo iP6S na nasz rynek to MKQN2PM/A, to refub będzie miał NKQN2PM/A. Pierwsza litera to nie M, a N. Myślę, że patrząc jak tanie są podzespoły w produkcji to jedynym elementem jaki dostaje się z odzysku w refubie to płyta główna która jest troszkę warta. Cała reszta pewnie nowa.
MacBook Pro 13" M1 16GB / 512GB iPhone 12 Pro Apple Watch S6
Napisano 22 listopada 2015 - 11:46
No właśnie o to chodzi, że produkcja nowego telefonu jest tak śmiesznie tania, że nikt nie będzie wkładał do refabrykowanego telefonu używanych części, bo one kosztują grosze. Jedynym wartościowym elementem jest płyta główna i płyty mogą być używane, dlatego z zewnątrz i w działaniu taki refabrykowany iPhone nie różni się niczym od nowego.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 22 listopada 2015 - 18:14
ja dostalem z wymiany z Cortlandu 6s MKQJ2ZD/ARóżnicy nie ma żadnej, ale to czy refub czy nowy można poznać po pierwszej literce w kodzie modelu. Przykładowo iP6S na nasz rynek to MKQN2PM/A, to refub będzie miał NKQN2PM/A. Pierwsza litera to nie M, a N. Myślę, że patrząc jak tanie są podzespoły w produkcji to jedynym elementem jaki dostaje się z odzysku w refubie to płyta główna która jest troszkę warta. Cała reszta pewnie nowa.
Napisano 23 listopada 2015 - 16:07
Teraz w takim razie strach kupować iPhona. Z doświadczenia prawie każdy ma jakąś wadę. A teraz jesli mam czekać na wymianę podzespołu ok 2 tygodni (takie info przed momentem uzyskałem na infolinii Cortland) to ja to pierd... Kupiłem nowy telefon, ma jakieś gówno pod szybką i oni mają to zamiar wysyłać do Irlandii czy tam Holandii na wymianę LCD?
Fakt, zakup nowego telefonu od Apple wolnego od wad graniczy z cudem. Urządzenia te są mocno przereklamowane, a klienci bezlitośnie padają ofiarami agresywnej polityki marketingowej. Kiedyś były bezkonkurencyjne, teraz konkurencja je dościga albo prześciga. W telefonach instalowane są przestarzałe technologie i bardzo daje się odczuć brak innowacyjności. Legenda powoli umiera i jeśli nic się tu nie zmieni zgon nastąpi szybciej niż nam się wydaje i to nie tylko w asortymencie telefonów. Kiedyś oprócz systemu był jeszcze porządny telefon, mądrze i klasowo zaprojektowane urządzenie. Teraz już został tylko system, który trzyma ta firmę przy życiu, a cała reszta stała się masową chińszczyzną pełną niedoróbek, co doprowadzi do tego, że za chwilę chodzenie z jabłkiem przy uchu będzie zwykłym obciachem.
Napisano 23 listopada 2015 - 16:18
Fakt, zakup nowego telefonu od Apple wolnego od wad graniczy z cudem. Urządzenia te są mocno przereklamowane, a klienci bezlitośnie padają ofiarami agresywnej polityki marketingowej. Kiedyś były bezkonkurencyjne, teraz konkurencja je dościga albo prześciga. W telefonach instalowane są przestarzałe technologie i bardzo daje się odczuć brak innowacyjności. Legenda powoli umiera i jeśli nic się tu nie zmieni zgon nastąpi szybciej niż nam się wydaje i to nie tylko w asortymencie telefonów. Kiedyś oprócz systemu był jeszcze porządny telefon, mądrze i klasowo zaprojektowane urządzenie. Teraz już został tylko system, który trzyma ta firmę przy życiu, a cała reszta stała się masową chińszczyzną pełną niedoróbek, co doprowadzi do tego, że za chwilę chodzenie z jabłkiem przy uchu będzie zwykłym obciachem.
Nie jestem fanbojem, ale Twoja wypowiedź to jeden wielki żal ... Przestarzałe technologie ? Od retiny, przez siri, touch id, 2 kolorową lampę, 3d touch, skończywszy na procesorze, który mimo 2 rdzeni ( 6s ) dyma wszystko ... Pozdrawiam z takimi tekstami - co do technologii przestarzałej.
Zgodzę się, że było lepiej, ale nie można płakać. Możesz iść kupić jakiegoś androida za 2000 zł jak apple takie bardzo bleee.
Napisano 23 listopada 2015 - 16:43
Nie jestem fanbojem, ale Twoja wypowiedź to jeden wielki żal ... Przestarzałe technologie ? Od retiny, przez siri, touch id, 2 kolorową lampę, 3d touch, skończywszy na procesorze, który mimo 2 rdzeni ( 6s ) dyma wszystko ... Pozdrawiam z takimi tekstami - co do technologii przestarzałej.
Zgodzę się, że było lepiej, ale nie można płakać. Możesz iść kupić jakiegoś androida za 2000 zł jak apple takie bardzo bleee.
Ja nie mam nic przeciwko funbojom i miłośnikom różnych marek. Mój żal wynika tylko z tego iż jako posiadacz tych telefonów od 2008 roku widzę wyraźny spadek jakości tych urządzeń. "I to trzeba umieć sobie jasno powiedzieć. Pomijając system, który w dalszym ciągu wg mnie jest najlepszym mobilnym systemem to jest przynajmniej kilka telefonów, które posiadają lepszą specyfikację techniczną. Uwzględniając przy tym brak karty sd, fatalny głośnik zewnętrzny, już nienajlepszy aparat etc. A wyświetlacz Iphone 6s znacznie gorzej wypada np przy wyświetlaczu Samsunga s6 edge, choć miłośnikiem tej marki nie jestem.
A co do napraw gwarancyjnych, to osobiście bym wolał żeby Iphony były naprawiane, a nie wymieniane. Jak jest problem z wyświetlaczem pod kątem przebarwienia, parocha czy czegokolwiek innego, wtedy sprawdzany jest nowy ekran, jak jest ok montują i sprawa jest załatwiona. Pierdzi głośnik? Wymieniają, sprawa załatwiona i w dalszym ciągu masz swój dobry telefon. A tak, masz problem z wyświetlaczem to przysyłają nowy telefon podobno wolny od wad. Nikt go nie moze po drodze włączyć poza Tobą. W ten sposób okazuje sie ze drugi jest taki sam zwalony. Oddajesz z powodu głośnika? To następny przyjeżdża z dobrym głośnikiem, ale ze zwalonym wyświetlaczem, np pykającym pod naciskiem.
Dlatego wolałbym naprawić w swoim telefonie to, co mu dolega i w dalszym ciągu mieć swój telefon.
Napisano 23 listopada 2015 - 17:00
Oskar proponuje poczytać artykuły i fora na temat S6 Edge Tak samo ludzie wymieniają po kilka egzemplarzy.
iPhone 14 PRO Max
Napisano 23 listopada 2015 - 17:04
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 23 listopada 2015 - 17:24
Oskar proponuje poczytać artykuły i fora na temat S6 Edge Tak samo ludzie wymieniają po kilka egzemplarzy.
Brawurko ja nie twierdziłem w poście, że Sasmung jest bez awaryjny i że ludzie ich nie wymieniają (gdzie to wyczytałaś?), raczej tylko porównywałem ekrany względem jakości. Chodziło mi o to, że kiedyś retina była przełomem, teraz mając np te dwa telefony w ręku to mam wrażenie, że wyświetlacz Samsunga wypada lepiej.
Znaczy to, że od wielu lat (np. od Iphona4) w retinie zmieniło się niewiele pod względem jakości, podczas gdy w ekranach konkurencji w ostatnim czasie nastąpiła mała rewolucja.
Brawurko ja nie twierdziłem w poście, że Sasmung jest bez awaryjny i że ludzie ich nie wymieniają (gdzie to wyczytałaś? ), raczej tylko porównywałem ekrany względem jakości. Chodziło mi o to, że kiedyś retina była przełomem, teraz mając np te dwa telefony w ręku to mam wrażenie, że wyświetlacz Samsunga wypada lepiej.
Znaczy to, że od wielu lat (np. od Iphona4) w retinie zmieniło się niewiele pod względem jakości, podczas gdy w ekranach konkurencji w ostatnim czasie nastąpiła mała rewolucja.
Chyba śni Ci się po nocach mój duch z mojego poprzedniego wątku
Napisano 23 listopada 2015 - 17:40
iP3G 16GB => iP4 16GB => iP5 64GB => iP6/iP6+ 64GB => iP6s/6s+ 128GB
iPad 3 64GB Cellular / iPad PRO 128GB Cellular
Napisano 23 listopada 2015 - 17:50
Myślę Oskar, że przesadzasz. Miałem wszystkie iPhone osobiście jak i w najbliższdj rodzinie (żona, córa) za wyjątkiem 3Gs i twierdzę, że najnowszy 6s/6s+ jest najlepszym telefonem jaki apple do tej pory zrobiło. iOS9 również uważam za bdb system dostosowany do możliwości tego telefonu. Niestety stabilność tego iOSa pozostawia jeszcze sporo do życzenia ale jeśli zostanie dopracowany to będę happy. Poza tym nie mam, żadnych zastrzeżeń do jakości wykonania i wydajności a mamy w domu 4 sztuki esek z prockami samsunga i TSMC.
No to się poddaję. Widać ciemne chmury nade mną i nic tylko jakaś klątwa. Egzorcysta pozostaje
Oczywiście bez ironii, ale najwidoczniej mam pecha.
Napisano 23 listopada 2015 - 23:11
No to się poddaję. Widać ciemne chmury nade mną i nic tylko jakaś klątwa. Egzorcysta pozostaje
Oczywiście bez ironii, ale najwidoczniej mam pecha.
Napisano 23 listopada 2015 - 23:44
A co do napraw gwarancyjnych, to osobiście bym wolał żeby Iphony były naprawiane, a nie wymieniane. Jak jest problem z wyświetlaczem pod kątem przebarwienia, parocha czy czegokolwiek innego, wtedy sprawdzany jest nowy ekran, jak jest ok montują i sprawa jest załatwiona. Pierdzi głośnik? Wymieniają, sprawa załatwiona i w dalszym ciągu masz swój dobry telefon. A tak, masz problem z wyświetlaczem to przysyłają nowy telefon podobno wolny od wad. Nikt go nie moze po drodze włączyć poza Tobą. W ten sposób okazuje sie ze drugi jest taki sam zwalony. Oddajesz z powodu głośnika? To następny przyjeżdża z dobrym głośnikiem, ale ze zwalonym wyświetlaczem, np pykającym pod naciskiem.
Dlatego wolałbym naprawić w swoim telefonie to, co mu dolega i w dalszym ciągu mieć swój telefon.
Dobra wiadomość dla Ciebie: teraz wymieniane są wyświetlacze, wymieniane są głośniki.
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 24 listopada 2015 - 08:29
Dobra wiadomość dla Ciebie: teraz wymieniane są wyświetlacze, wymieniane są głośniki.
No to w moim przypadku tak nie jest. Miałem dwa zwalone wyświetlacze i raz klikający ekran, co potwierdził serwis Ispot i właśnie czekam na czwarty telefon.
W żadnym wypadku, ani wymiany wyświetlacza, ani głośnika nie było.
Ja zgadzam sie z Tobą, ze kiedyś iPhone 4 był wyznacznikiem, a z biegiem czasu coraz ciężej wcisnąć coś nowego w telefon. Jak nie patrzeć, Apple ciagle jest tyn pierwszym, który ma coś nowego. ( pomijam wyścig na rozdzielczości 2k,4k na 5 calach, bo to żenada i tysiące rdzeni ). Wszyscy byśmy chcieli, zeby iPhone 7 miał baterie, która starczy na tydzień, w pakiecie z super optymalizacja systemu + nowy dizajn + jeszcze jakiś ficzer ( hologramy ?) tak czy siak, zgadzam sie, ze konkurencja nie śpi
Szczerze mówiąc, to mi na jakiejś szczególnej technologii nie zależy. To co ma Iphone w swoich nowych telefonach mi wystarczy, a walka z konkurencją rzecz normalna. No może przydałyby się stereofoniczne głośniki, bo ten pierdzący głośniczek zewnętrzny to naprawdę porażka w telefonie tej klasy. Największe jednak zastrzeżenia mam co do jakości nowych Iphonów. Pewnie to jest efekt sprzedaży na tak masową skalę. Tylko należy pamiętać, że Apple (w przeciwieństwie do konkurencji, która wypuszcza kilka modeli w różnych kategoriach cenowych) wypuszcza jeden telefon rocznie - no teraz wypuścił dwa, więc należałoby się spodziewać, że ta jednostka będzie lepiej dopracowana. Niestety tak nie jest. Apple ma największy odsetek zwrotów nowych telefonów ze względu na wady, oczywiście w skali własnej sprzedaży. Ja czekając na czwarty egzemplarz jestem tego najlepszym przykładem.
No to w moim przypadku tak nie jest. Miałem dwa zwalone wyświetlacze i raz klikający ekran, co potwierdził serwis Ispot i właśnie czekam na czwarty telefon.
W żadnym wypadku, ani wymiany wyświetlacza, ani głośnika nie było.
Szczerze mówiąc, to mi na jakiejś szczególnej technologii nie zależy. To co ma Iphone w swoich nowych telefonach mi wystarczy, a walka z konkurencją rzecz normalna. No może przydałyby się stereofoniczne głośniki, bo ten pierdzący głośniczek zewnętrzny to naprawdę porażka w telefonie tej klasy. Największe jednak zastrzeżenia mam co do jakości nowych Iphonów. Pewnie to jest efekt sprzedaży na tak masową skalę. Tylko należy pamiętać, że Apple (w przeciwieństwie do konkurencji, która wypuszcza kilka modeli w różnych kategoriach cenowych) wypuszcza jeden telefon rocznie - no teraz wypuścił dwa, więc należałoby się spodziewać, że ta jednostka będzie lepiej dopracowana. Niestety tak nie jest. Apple ma największy odsetek zwrotów nowych telefonów ze względu na wady, oczywiście w skali własnej sprzedaży. Ja czekając na czwarty egzemplarz jestem tego najlepszym przykładem.
A w zasadzie to jeden na dwa lata, bo po roku przechodzi tylko lifting
Użytkownik Oskar.Wawa edytował ten post 24 listopada 2015 - 08:26
Napisano 28 listopada 2015 - 18:17
Napisano 29 listopada 2015 - 01:43
Powinieneś mieć w systemie nowe 12m. gwarancji. Jak jest inaczej to pod żadnym pozorem nie wyrzucaj otrzymanego dokumentu naprawy bo w przypadku jakejś reklamacji w ciągu najbliższego roku to może być Twój ostatni argument. No i minusem jest to, że będziesz musiał prawdopodobnie serwisować go już w tym samym serwisie, żeby uznali gwarancję.
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 29 listopada 2015 - 12:15
Powinieneś mieć w systemie nowe 12m. gwarancji. Jak jest inaczej to pod żadnym pozorem nie wyrzucaj otrzymanego dokumentu naprawy bo w przypadku jakejś reklamacji w ciągu najbliższego roku to może być Twój ostatni argument. No i minusem jest to, że będziesz musiał prawdopodobnie serwisować go już w tym samym serwisie, żeby uznali gwarancję.
Napisano 29 listopada 2015 - 12:27
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 29 listopada 2015 - 13:07
Jest. Od prawie roku. Oczywiscie o ile telefon jest z polskiej dystrybucji.
Napisano 29 listopada 2015 - 13:23
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 29 listopada 2015 - 13:30
Zgadza się: strona to nie jest wyrocznia, ale jak w systemie nie ma prawidłowego okresu gwarancji to żeby to załatwić przez infolinię - jedną z pierwszych rzeczy o które pytają to faktura zakupu od autoryzowanego sprzedawcy. W tym przypadku może być potrzebna faktura i dokument naprawy/wymiany. No i dane klienta muszą się zgadzać bo "formalnie" gwarancji udziela się pierwszemu nabywcy. Jak gwarancja jest w systemie to nikt w serwisie o nic nie pyta i iP może dowolnie zmieniać w tym czasie własciciela, ale jak gwarancji w systemie nie ma - to papiery trzeba mieć.
Użytkownik bee3 edytował ten post 29 listopada 2015 - 13:32
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 29 listopada 2015 - 13:33
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 29 listopada 2015 - 13:52
Ale gwarancji ('na rzecz') udziela się Użytkownikowi (osobie fizycznej lub prawnej), która zakupiła produkt. Wszystko fajnie jak gwrancja jest w systemie bo zwykle nikt o nic nie pyta. Obyś nie musiał pokonywac 'schodów' które zaczynają się jak w systemie gwarancji nie ma, a Tobie wydaje się że masz. Ale jak masz kwity - załatwisz sprawę 'od ręki'. Więc lepiej mieć.
Pomogłem ? - Lubię to
Napisano 03 grudnia 2015 - 08:57
To jeszcze ja zapytam, jakie są te strony magiczne co sprawdza się czy telefon był odnawiany czy nie ?
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych