
Uszkodzony dysk główny Macbooka Pro 2010
#1
Napisano 07 listopada 2015 - 18:41
Mam taki problem: uzywalem mojego MacBooka Pro 2010 i w pewnym momencie mi sie zawiesił i go zrestartowalem. Włączal sie przez jakies 90 minut i niestety nie włączył sie juz normalnie tylko pokazał mi sie taki ekaran:
https://dl.dropboxus... 6 30 19 PM.jpg
Postanowiłem naprawić dysk dostępnymi opcjami i pokazało mi sie to:
https://dl.dropboxus... 6 28 15 PM.jpg
Czy moge jakos zainstalować ten system w ten sposob aby miec wsystkie dane i programy tak jak wcześniej ? Bo bardzo mi zalezy na danych z tego komputera.
Przepraszam za kiepską jakość techniczą postu, ale piszę z telefonu.
#2
Napisano 08 listopada 2015 - 00:06
Jeśli zależy ci na danych to w ten sposób nie kombinuj. Podepnij dysk do innego komputera, zgraj dane, i dopiero wtedy instaluj cokolwiek.
Pogwarancyjny serwis urządzeń Apple - naprawa Macbook, iMac, iPhone, iPad itp.
kom: 605-660-548, tel: (12) 444 14 99, ul. Wybickiego 17/3, 31-302 Kraków
www.serwisapple.pl
#3
Napisano 08 listopada 2015 - 13:04
Jeśli zależy ci na danych to w ten sposób nie kombinuj. Podepnij dysk do innego komputera, zgraj dane, i dopiero wtedy instaluj cokolwiek.
Dzięki za odpowiedź. Ogolnie ta partycja na komputerze zaznaczona jest na szaro - jest uszkodzona. Czy jak podłącze dysk do innego kompuera to bedzie się dało cokolwiek zgrać ? Druga partycja działa normalnie.
#4
Napisano 08 listopada 2015 - 18:22
Należy sprawdzić. Uszkodzeniu mogła ulec struktura logiczna partycji. Z poziomu Widowsa możesz użyć darmowego programu HFSExplorer.
Pogwarancyjny serwis urządzeń Apple - naprawa Macbook, iMac, iPhone, iPad itp.
kom: 605-660-548, tel: (12) 444 14 99, ul. Wybickiego 17/3, 31-302 Kraków
www.serwisapple.pl
#5
Napisano 08 listopada 2015 - 19:14
Odpal w single user i użyj fsck (opisywane wiele razy na forum, info co i jak jest też na stronach supportu Apple).
Jak to tylko system plików poleciał to się naprawi.
Serwis i (roz)budowa stacji roboczych Apple
Masz problem z Makiem Pro? Brakuje mu mocy?
Pisz lub dzwoń: 501211594
#6
Napisano 09 listopada 2015 - 00:30
Odpal w single user i użyj fsck (opisywane wiele razy na forum, info co i jak jest też na stronach supportu Apple).
Jak to tylko system plików poleciał to się naprawi.
Tak jak pisałem w temacie próbowałem naprawić używając tego okna co odpala disc utilities, daje możliwość backupu itd. I tam niestety sie nie naprawilo tylko wyskoczył błąd. Czyli jak spróbuje z fsck to może sie naprawić ?
#8
Napisano 09 listopada 2015 - 18:07
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
-
Google (1)