Witam mam pytanie odnosnie zwrotu czy jest ktos w stanie mi powiedziec czy istnieje taka mozliwosc? Iphone zostal zamawiany ze strony a rezerwacje odebralem dzisiaj i wzialem go na raty cala papierologia podpisana na miejscu pierwsza rata dopiero za miesiac. Wiem ze moge odstapic od rat ale czy istnieje mozliwosc odstapienia od rat oraz zwrocenia telefonu? Prosze o pomoc.

Iphone RTV EURO AGD zwrot
#1
Napisano 24 października 2015 - 22:18
#2
Napisano 24 października 2015 - 22:35
#3
Napisano 24 października 2015 - 22:48
Nie opcji zwrotu, sklep nie przyjmie. Odstąpić jak mówisz możesz z rat ale nie ze sprzętu.
A tak z ciekawości czemu chcesz zwrócić sprzęt? Był juz aktywowany?
iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
#4
Napisano 24 października 2015 - 22:50
To też zależy od sklepu. Ostatnio zamawiałem zegarek poprzez stronę i odbierałem osobiście w sklepie. Później na infolinii dowiedziałem się, że ponieważ zamawiałem przez stronę to oni realizują to jako zamówienie internetowe i nie ma znaczenia, że odebrałem w sklepie i nadal mam możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od zakupu.
iMac 21,5 Mid 2014 (1,4GHz,8GB,500GB) + 128GB SSD USB | MacBook Air 11 Early 2014 (1,4Ghz,4GB,256GB)
Samsung Galaxy S8 Arctic Silver / iPhone 7 Matte Black 32GB
#5
Napisano 24 października 2015 - 22:53
To się nazywa dobra wola sprzedawcy.
Do zwrotu masz prawo jedynie jak zamawiasz do domu, nie mając możliwości obejrzenia sprzętu w sklepie. Zamawiając na sklep masz możliwość obejrzenia/przetestowania itp.
iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
#6
Napisano 24 października 2015 - 22:55
To też zależy od sklepu. Ostatnio zamawiałem zegarek poprzez stronę i odbierałem osobiście w sklepie. Później na infolinii dowiedziałem się, że ponieważ zamawiałem przez stronę to oni realizują to jako zamówienie internetowe i nie ma znaczenia, że odebrałem w sklepie i nadal mam możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od zakupu.
W przypadku Euro RTV AGD jest to "rezerwacja z odbiorem w sklepie" i nie ma możliwości zwrotu.
#7
Napisano 25 października 2015 - 00:10
Tak byl aktywowany nawet kupilem mu aplowskie etui i szklo... No coz dziekuje Panowie za wyjasnienie w takim razie pozostaje mi sprobowac go sprzedac.
#8
Napisano 25 października 2015 - 08:07
A jaki to iPhone i dlaczego Ci nie podpasował ?
iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
#9
Napisano 25 października 2015 - 11:50
Pewnie ma procesor Samsunga
iMac 27" | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular
#10
Napisano 25 października 2015 - 20:40
Nawet o czyms takim nie wiedzialem wlasnie to sprawdzilem i mam ten od TSMC to samo u taty w 6s plusie. Jednak przekonalem sie do niego jedynie musze zakupic dobrego power banka. Moze mi ktos polecic dobre szklo hartowane na 6sa? Zalozyli mi w media markcie jakiegos WINNER GROUP za 40zl jest jedna wielka masakra do okola sie odkleja
#11
Napisano 30 października 2015 - 16:05
Ps. Ah teraz zauważyłem że nie napisałem w tym temacie co chciałem wybaczcie :/ .
Użytkownik Pietruszex edytował ten post 30 października 2015 - 16:07
Komputer: iMac 21,5 Late 2013, Intel Iris Pro, Intel Core i5 2,7ghz, 8gb ram Sprzęt Mobilny: iPhone 6s Plus 64gb Gwiezdna Szarość, Macbook 12 Early 2015 Gwiezdna Szarość
#12
Napisano 30 października 2015 - 16:27
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#13
Napisano 30 października 2015 - 17:21
Gwarancja normalna. Jeśli chodzi o zwrot to na jakiej podstawie chciałbyś go zwracać?
No gdyby się okazało że iPhone po wyjęciu z pudełka ma jakiś defekt np. zasikany ekran czy harczący głośnik o którym się piszę ostatnio na forum.
Komputer: iMac 21,5 Late 2013, Intel Iris Pro, Intel Core i5 2,7ghz, 8gb ram Sprzęt Mobilny: iPhone 6s Plus 64gb Gwiezdna Szarość, Macbook 12 Early 2015 Gwiezdna Szarość
#14
Napisano 30 października 2015 - 17:24
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#15
Napisano 31 października 2015 - 02:22
Poza tym Saturn daje 30 dni na zwrot, oczywiście kupując przez internet. Natomiast na miejscu w sklepie, przynajmniej u mnie, nie robią problemu jak chcesz przed zakupem rozpakować i sprawdzić. Zapytaj u siebie w sklepie czy jest taka możliwość.
iMac 21,5 i5 2,7 quad, 8GB RAM, 1TB HDD, Intel Iris Pro ; iPad4 64GB Wi-Fi + Cellular ; iPhone 4 8GB/ iPhone 4S 8GB ; iPod Nano 8GB
#16
Napisano 31 października 2015 - 07:22
Poza tym Saturn daje 30 dni na zwrot, oczywiście kupując przez internet. Natomiast na miejscu w sklepie, przynajmniej u mnie, nie robią problemu jak chcesz przed zakupem rozpakować i sprawdzić. Zapytaj u siebie w sklepie czy jest taka możliwość.
A jeśli się rozmyślisz, to co robią z rozpakowanym sprzętem? Sprzedają jako używany?
#17
Napisano 31 października 2015 - 09:32
A nie mam pojęcia co robią, jakoś nie powoduje to u mnie bezsenności Piszę tylko jak to w moim przypadku wyglądało: kupowałem właśnie iMaca i w stacjonarnym Saturnie pytałem czy jest możliwość rozpakowania i sprawdzenia na sklepie, przed zakupem czy wszystko jest ok. Sprzedawca stwierdził że nie ma najmniejszego problemu, może rozpakować, włączyć i jak będzie ok to dopiero do kasy, jak nie to rozpakuje drugiego. Jednak zdecydowałem się zamówić przez internet bo to zawsze pewniejsze przetestować w domu i gdyby coś było nie tak odesłać w ciągu tych 14 dni, w sklepie tak dokładnie nie sprawdzisz. I tutaj spotkała mnie niespodzianka bo do dokumentów była załączona kartka z odstąpieniem od umowy i informacją że można odstąpić w terminie 30 dni od zakupu.
iMac 21,5 i5 2,7 quad, 8GB RAM, 1TB HDD, Intel Iris Pro ; iPad4 64GB Wi-Fi + Cellular ; iPhone 4 8GB/ iPhone 4S 8GB ; iPod Nano 8GB
#18
Napisano 31 października 2015 - 10:07
- Jolaos lubi to
iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
#19
Napisano 31 października 2015 - 10:11
iPhona, iPada rozumiem że mogą na nowo zafoliować, to żadna filozofia. Ale jak na pudło od iMaca założą plombę?
iMac 21,5 i5 2,7 quad, 8GB RAM, 1TB HDD, Intel Iris Pro ; iPad4 64GB Wi-Fi + Cellular ; iPhone 4 8GB/ iPhone 4S 8GB ; iPod Nano 8GB
#20
Napisano 31 października 2015 - 10:39
Przy zakupie na odległość każdy sklep MUSI przyjmować zwroty, takie obowiązuje prawo. A te 30 dni w Saturnie to trochę taki "wabik", bo wszędzie jest 14 dni na poinformowanie o rezygnacji i kolejnych 14 dni na odeslanie, czyli razem 28 dni na fizyczny zwrot :-)Później pakują spowrotem i sprzedają niby że nowy. Takie praktyki są w saturnie i media. Te sklepy przyjmują zwroty i później sprzedają. Ktoś kupi używany sprzęt. Dlatego u nich nic nie kupuje. Wole dklepy które nie przyjmują zwrotów. Mam wtedy pewność że kupuje nowy sprzęt.
#21
Napisano 31 października 2015 - 10:40
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#22
Napisano 31 października 2015 - 10:45
Przy zakupie na odległość każdy sklep MUSI przyjmować zwroty, takie obowiązuje prawo. A te 30 dni w Saturnie to trochę taki "wabik", bo wszędzie jest 14 dni na poinformowanie o rezygnacji i kolejnych 14 dni na odeslanie, czyli razem 28 dni na fizyczny zwrot :-)
No właśnie nie, w Saturnie masz 30 dni na poinformowanie. Chyba taki z ich strony ukłon w stronę klienta. Choć prawdę mówiąc nie wiem jakby zareagowali na zwrot po tych powiedzmy 29 dniach, ustawa ich już wtedy do tego nie zobowiązuje, to tylko gest dobrej woli z ich strony. Choć czarno na białym jest napisane więc raczej by chyba nie pozwalali sobie na takie praktyki.
iMac 21,5 i5 2,7 quad, 8GB RAM, 1TB HDD, Intel Iris Pro ; iPad4 64GB Wi-Fi + Cellular ; iPhone 4 8GB/ iPhone 4S 8GB ; iPod Nano 8GB
#23
Napisano 31 października 2015 - 15:50
@ Effe to w jakim sklepie internetowym najlepiej zrobić zamówienie iphona według Ciebie oczywiśćie? Teraz w Cortlandzie i ispot jest promocja na 5s.
Jeżeli premium reselery dają klientom możliwość zwrotu w ciagu 14 dni to nigdzie nie am 100 % pewnośći ,zę otrzymamy produkt nigdy nie rozpakowywany
Iphone SE 64 GB ios 9.3.2
#24
Napisano 31 października 2015 - 17:44
@ Effe to w jakim sklepie internetowym najlepiej zrobić zamówienie iphona według Ciebie oczywiśćie? Teraz w Cortlandzie i ispot jest promocja na 5s.
Jeżeli premium reselery dają klientom możliwość zwrotu w ciagu 14 dni to nigdzie nie am 100 % pewnośći ,zę otrzymamy produkt nigdy nie rozpakowywany
Pewności nie masz nigdzie, ale (statystycznie) największą niepewność masz w a) sklepach bez autoryzacji Apple, b ) w marketach (w których zwroty przyjmują na kiwnięcie palcem) c) firmach sprzedających przede wszystkim wysyłkowo d) autoryzowanych sklepach i salonach stacjonarnych. W tym ostatnim przypadku "zwrotów" nie sprzedają w salonie tylko też "na wysyłkę" (chyba że w promocji (np. dla uczniów) z obniżka ceny - bo wtedy szansa że statystyczny Klient odda jest jakby mniejsza).
Użytkownik bee3 edytował ten post 31 października 2015 - 17:45
Pomogłem ? - Lubię to
#25
Napisano 31 października 2015 - 18:03
A to tak z własnego doświadczenia piszesz? Jakieś dane posiadasz na ten temat? Czy to po prostu Twoja radosna internetowa twórczość?
iMac 21,5 i5 2,7 quad, 8GB RAM, 1TB HDD, Intel Iris Pro ; iPad4 64GB Wi-Fi + Cellular ; iPhone 4 8GB/ iPhone 4S 8GB ; iPod Nano 8GB
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych