Mam od pewnego momentu problem z wyświetlaniem stron internetowych.
W Safari i Chrome zamiast strony pokazuje kod źródłowy.
Zainstalowałem El Capitan.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 11 października 2015 - 11:58
Mam od pewnego momentu problem z wyświetlaniem stron internetowych.
W Safari i Chrome zamiast strony pokazuje kod źródłowy.
Zainstalowałem El Capitan.
Napisano 11 października 2015 - 22:21
Kod źródłowy? Jesteś pewien? Pokaż.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 12 października 2015 - 07:16
Mam od pewnego momentu problem z wyświetlaniem stron internetowych.
W Safari i Chrome zamiast strony pokazuje kod źródłowy.
Zainstalowałem El Capitan.
Jakoś za bardzo nie wierzę w ten kod źródłowy. Raczej jakieś rozszerzenie wycina ci skrypty ze stron. Najprawdopodobniej Ghostery lub uBlock albo podobne. Wystarczy wyłączyć blokowanie na konkretnej stronie, albo porządnie ustawić preferencje tych rozszerzeń.
Użytkownik Yellowfrog edytował ten post 12 października 2015 - 07:17
Napisano 20 października 2015 - 12:53
Przyłączam się do tematu. Też mam problem na trzech MacBookach z El Capitan.
Konretne strony, które nie działają to np. airasia.com ; businessnow.pl oraz booking.com
Napisano 21 października 2015 - 15:19
Nadal: pokaż, co oznacza 'nie działają'.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Napisano 21 grudnia 2015 - 08:50
Przepraszam za dość długą przerwę ale myślałem że poczekam na jakiś update i problem minie ale jednak nie.
Poniżej screeny jak to wygląda dla stron airasia.com oraz booking.com
Już usuwałem cookies, zmieniałem DNS, Proxy, usuwałem adblocka etc. i nadal nic ( na przeglądarce google chrome jest identyczna sytuacja )
Mój sprzęt to MBP PRO 15 Retina Late 2013 ( MOSX 10.11.2 )
ręce opadają....
Napisano 21 grudnia 2015 - 10:22
Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods
Napisano 21 grudnia 2015 - 11:22
Mam MBP oraz MB AIR i na dwóch laptopach jest to samo. Reszta komputerów z systemem windows otwiera te strony poprawnie. Co do internetu to sprawdzałem w różnych lokalizacjach dom\firma i nadal to samo.
Żeby było ciekawej miałem w rękach MB AIR z nie zaaktualizowanym systemem ( z tego co pamiętam 10.10 ) i strony się otwierały ( oczywiście w mojej sieci )
Gdy w pasku adresu dopisze /en czyli airasia.com/en to coś tam się pokazuje i przyciski też działają
Użytkownik KamilSTI edytował ten post 21 grudnia 2015 - 11:45
Napisano 21 grudnia 2015 - 14:23
OK i po problemie. Usunąłem Program ESET Antivirus -> restart i działa
Napisano 21 grudnia 2015 - 17:58
Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods
Napisano 21 grudnia 2015 - 18:44
Przyzwyczajenie z Windowsa
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych