Witam,
dwa tygodnie temu odebrałem z serwisu Appla, trzy miesięcznego macbooka pro retina, na karcie z serwisu piszę, że wymieniono płytę logiczną w komputerze na gwarancji oczywiście, ale po otrzymaniu komputera z serwisu zauważyłem, że bateria jakoś słabiej trzyma. Próbowałem na nowo postawić system yosemite ale nic to nie dało. Proszę o radę co może być tego przyczyną i dodam że komputer kupiony został w połowie lutego i co ja mogę zrobić w takiej sytuacji ?Dodam tutaj screen z podsumowaniem baterii ale z tego co widzę to nie ma to odniesienia do samej baterii, bo po prostu widzę, że jest różnica w jej żywotności. Proszę napiszcie ile czasu przeglądając internet trzyma wam bateria, jasność ekranu na połowie. Model macbook 13,3 pro retina. Dodam, że co około 2,5 minuty spada mi jeden procent z baterii co uważam, że jest to za szybko tym bardziej, na panelu piszę, że żywotność baterii to 96% ! Pozdrawiam
Ps. Ponizej zrzut ekranu ze statystyką baterii.
Zrzut ekranu 2015-09-17 o 18.09.05.jpg 123,95 KB 0 Ilość pobrań
Użytkownik Jayme edytował ten post 17 września 2015 - 18:00