Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 5s wymiana baterii nie pomogła - szybkie rozładowywanie baterii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Łukasz Dobrowolski

Łukasz Dobrowolski
  • 4 postów

Napisano 15 września 2015 - 05:58

Witam, mam problem z Iphone 5s. Wymieniłem baterię na nową, ponieważ poprzednia naładowana np. na 100% o godz. 22:00 przez noc do godz. 7:00 rozładowywała się mimo wyłączenia wszystkich apek, konfiguracji ustawień w ramach oszczędności baterii oraz twardego resetu softu. Nowa bateria nic nie zmieniła. Pytanie co może być uszkodzone?

 



#2 coy_coyote

coy_coyote
  • 58 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 15 września 2015 - 12:52

Znajomy w 5S zmieniał baterię chyba trzy razy bo myślał że wina leży po stronie marnej jakości zamienników (z tego co mówił na pewno nie były to oryginały).

Na oryginalnej baterii miał objaw taki że bateria spadała nagle z 30% na 2%. Na wymienionych bateriach procenty spadały po kolei ale z prędkością "światła"

Miałem ten telefon u siebie próbując zrobić mu odtworzenie systemu z nadzieją że coś to pomoże, niestety nic to nie dało, iPhone nie grzał się wcale a mimo wszystko bateria spadała niesamowicie.

Po wysłaniu telefonu do Regenersis okazało się podobno że padł mu jakiś moduł na płycie. Naprawa/wymiana grubo ponad 1000zł.

Teraz należy się zastanowić czy przypadkiem te baterie nie przyczyniły się dodatkowo jakoś do tej usterki.

Mam jedynie nadzieję że u Ciebie będzie inaczej. 



#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 września 2015 - 13:17

Po pierwsze sprawdź programem iBackubot jaka jest pojemność tej baterii.

Jeśli bateria jest OK i zmieniałeś oprogramowanie to pozostaje usterka telefonu. W dobrych serwisach można sprawdzić pobór prądu płyty głównej i inne rzeczy, które mają wpływ na rozładowywanie baterii.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 Łukasz Dobrowolski

Łukasz Dobrowolski
  • 4 postów

Napisano 15 września 2015 - 20:46

Nie ma różnicy po wymianie baterii, w obydwu przypadkach procenty ubywają tak samo. Zauważyłem, że czas w użyciu baterii zwiększa się mimo, że telefon jest w stanie spoczynku. Oczy wiście wyłączyłem wszystkie apki, odświeżanie w tle, push, lokalizacje etc. i nadal to samo. Pytanie czy jutrzejsza aktualizacja IOS 9 może coś pomóc?



#5 Łukasz Dobrowolski

Łukasz Dobrowolski
  • 4 postów

Napisano 16 września 2015 - 08:21

Sprawdziłem iBackubot baterię i wyniki wyglądają tak:

Zrzut_ekranu_2015_09_16_o_09_16_05.png



#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 września 2015 - 08:30

Bateria jest w stanie idealnym. Jeśli na wygaszonym ekranie zwiększa się czas w użyciu to znaczy, że coś jest uszkodzone - zazwyczaj jest to uszkodzenie sprzętu. 


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#7 dangero

dangero
  • 7 postów
  • SkądJelenia Góra

Napisano 20 września 2015 - 20:38

Mam identyczną sprawę, rozładowuje mi się z prędkością światła. W zasadzie mógłbym nie wygaszać wyświetlacza. Dodatkowo padł mi touchid. 

Najgorsze jest to, że i touchid i bateria padły po aktualizacji systemu, tej ostatniej przed iOS 9. 

Dzwoniłem do apple i opowiedziałem im co i jak. Jedyne co mi zaproponowali to wymianę telefonu w serwisie na nowy za jedyne 1200 zł....

Gwarancja producenta mi się skończyła w czerwcu :/. Szalenie miły konsultant z apple stwierdził, że usterka była wcześniej a aktualizacja ją uaktywniła...

Ręce opadają...

Baterię sprawdzałem i pojemność jej zmniejszyła się z 1550 na 1500 po 400 cyklach ładowania (zawsze telefon rozładowuję praktycznie do 0)



#8 mirkust

mirkust
  • 1 postów

Napisano 26 września 2015 - 09:13

Witam serdecznie! Dołączam się do tematu, mam podobny problem który pojawił się tydzień po aktualizacji do IOS 9... Telefon Iphone 5s. Trzy dni temu na zablokowanym ekranie rozładowanie z 20 procent baterii do zera w ciągu 2 godzin. Po doładowaniu, w ciągu nocy rozładował się do zera z 57 procent w trybie samolotowym (!!!). W obu przypadkach w " trybie niskiego zużycia baterii". Wyłączyłem to oszczędzanie i ciekawa rzecz, ale narazie ok.
Screen obrazuje problem...
Załączony plik  image.jpeg   119,4 KB   0 Ilość pobrań

Edit:

[CIACH] - jeden problem jedno pytanie, inaczej zrobi się nam bałagan i będzie płacz, że na forum nie można nic znaleźć ;).



#9 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 07 października 2015 - 19:35

Łukasz Dobrowolski stawiam, że masz problem z układem zasilania U2, który pobiera nadmierną ilość prądu, stąd takie skoki "procentów" naładowania i krótki czas pracy na pełnym ładowaniu. Na naszej stronie masz więcej na ten temat opisane.

 

dangero po 400 cyklach taki spadek pojemności jest normalny. Problemem u ciebie nie jest bateria. Próbowałeś zainstalować system od nowa, bez instalacji kopii danych? Często do kopii wkrada się jakiś błąd, który powowduje nadmierne obciążenie procesora, co sprawia, ze bateria ucieka w mig. Instalacja systemu bez wrzucania kopii często rozwiązuje problem. Martwi mnie jednak ten problem z TouchID.. Może do telefonu dostała się ciecz i usterki są spowodowane zwarciem?

 

mirkust zrób soft od nowa bez wgrywania kopii i sprawdź czy coś się poprawi. Jeżeli nie, to ratuje cię tylko serwis, który sprawdzi pobór prądu przez płytę i zdiagnozuje przyczynę


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#10 dangero

dangero
  • 7 postów
  • SkądJelenia Góra

Napisano 08 października 2015 - 08:57

AppleMobile.pl instalowałem system czysty, i było identycznie, ostatnia aktualizacja poprawiła trochę sytuację i bateria nie spada tak szybko, potrafi wytrzymać ok 8 godzin. Jeżeli chodzi o touchid to ciecz nie wchodzi w grę gdyż nie używam telefonu w warunkach umożliwiających mu to. W wolnej chwili wrzucę jeszcze czyste IPSW i potestuję telefon kilka dni.

Zaczynam się też zastanawiać czy to nie kwestia wyboru opcji wyboru sieci do połączeń. Nie mogę wybrać automatycznego tylko 4G, 3G i 2G...



#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 października 2015 - 09:05

U Ciebie to podejrzane, że jednocześnie padło TouchID i rozładowuje się bateria. Ja również stawiam na zalanie albo zawilgocenie a wersja oprogramowania nie ma tutaj nic do rzeczy. Konsultant w Apple dobrze Ci powiedział, jak coś jest zepsute to po zmianie softu przestaje działać.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 dangero

dangero
  • 7 postów
  • SkądJelenia Góra

Napisano 08 października 2015 - 14:53

Czekaj bo nie bardzo rozumiem, jakim cudem zmiana softu może wpływać na ujawnienie usterek ? Czy sprzęty apple są jedynymi, w których zmiana softu ujawnia usterki ?

Przyjmijmy wersję z zalaniem lub zawilgoceniem. Co wtedy można zrobić ?



#13 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 października 2015 - 15:15

Często jest tak, że uszkodzony jest jakiś układ - działa ale nie będzie dało się go ponownie zaprogramować i dlatego dopóki nie robi się nic z softem to wszystko jest super, a dopiero jak wgrywasz nowsze oprogramowanie to uszkodzony układ nie programuje się i jakaś funkcja przestaje działać. Oczywiście użytkownicy knują wtedy teorie spiskowe, że Apple im iPhona popsuło nowym softem ale są zwyczajnie w błędzie. Sztandarowym przykładem takiej usterki było WiFi w iPhone 4S, które przestawało działać po aktualizacji przez uszkodzony układ scalony. Po wymianie wadliwego układu i wgraniu od nowa oprogramowania WiFi powracało.

 

Odnośnie Twoich problemów to musisz ten telefon dać do jakiegoś dobrego serwisu, który odpowiednio się nim zajmie. Trzeba obejrzeć w środku, posprawdzać części, jeli coś ewentualnie było zalane to wyczyścić i wymienić skorodowane elementy.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#14 dangero

dangero
  • 7 postów
  • SkądJelenia Góra

Napisano 26 października 2015 - 16:36

macsupport jaki serwis polecasz ;) ile taka wycena może kosztować ?



#15 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 26 października 2015 - 16:43

Na górze forum jest dział serwis i są tam sprawdzone firmy. Możesz też przysłać do nas, u nas sprawdzenie i wycena są darmowe.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#16 dangero

dangero
  • 7 postów
  • SkądJelenia Góra

Napisano 25 listopada 2015 - 16:09

Tak jeszcze odgrzeję trochę kotleta zanim odwiedzę serwis. Telefon jest uruchomiony w trybie samolotowym, a pokazuje bieg czasu użycia jak i stanu gotowości na praktycznie jednakowym poziomie. Jest jakaś apka do sprawdzenia dokładnie jakie aplikacje działają w tle ?



#17 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 listopada 2015 - 16:12

To właśnie świadczy o tym, że masz coś w sprzęcie uszkodzone. 


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych