I jak rozumiem, nie ma możliwości już zrobienia tak żeby wszystko poszło sprawnie i kolega mógł odebrać?
Nie ma
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 13 września 2015 - 20:48
I jak rozumiem, nie ma możliwości już zrobienia tak żeby wszystko poszło sprawnie i kolega mógł odebrać?
Nie ma
Napisano 13 września 2015 - 21:16
Czy ktoś kupuje 16 GB?
Napisano 13 września 2015 - 21:41
Czy ktoś kupuje 16 GB?
Napisano 13 września 2015 - 22:05
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
Napisano 13 września 2015 - 22:18
Orientuje się ktoś co do kupna iPhone'a w Apple Store w USA? Będę za miesiąc i chcę zakupić jedną sztukę dla siebie. (Choć $ drogi, to i tak 600zł taniej niż w UE) Wchodząc na stronę w przypadku iP6S nie mogę wybrać opcji bez operatora. Przy zwykłej 6 jest opcja sim-free, natomiast przy 6S mogę wybrać AT&T, Spirit, T-mobile, Verizon.
Pojawi się opcja sim-free po 25.09?
Napisano 13 września 2015 - 22:51
Pewnie że słyszałem o one drive i o dropbox i wiem co to chmura i nawet byłby skłonny zapłacić za icloud te 0,99$ za 50 GB tylko ni jak się ta chmura nie przydaje jak jesteś na wakacjach poza granicami, szczególnie poza granicami EU i nie bardzo masz dostęp do wifi w hotelu, a jak toś lubi podróże i lubi zdjęcia to uwierz że te 16GB to za mało co nie znaczy że nie znajdzie się rzesza użytkowników którzy będą mieli jeszcze wolne 5 GB czego przykładem jest np moja żona i ona w przeciwieństwie do mnie ma jakeś gry zabijacze czasu
Napisano 13 września 2015 - 22:59
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
Napisano 14 września 2015 - 00:13
Ja tak się ciągle zastanawiam między 16 a 64 ale z drugiej storny kupno 16 to tak jakby kupić pół iPhone6s xD
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
Napisano 14 września 2015 - 00:36
Ja tak się ciągle zastanawiam między 16 a 64 ale z drugiej storny kupno 16 to tak jakby kupić pół iPhone6s xD
Napisano 14 września 2015 - 05:43
Ja zawsze biorę 128 gb nigdy nie wiadomo kiedy mogą się przydać
Napisano 14 września 2015 - 07:06
Jeśli chcesz tel bez SIMlock'a-to wybierz opcję "Buy a contract free iPhone".
Jak wspomniał przedmówca, przy nowych modelach aktualnie nie ma takiej możliwości.
Napisano 14 września 2015 - 14:44
Na szczęście wziąłem 64GB Zobaczymy w jakim tempie wysyłają te telefony przy zapłacie i wysyłce.
Napisano 14 września 2015 - 16:57
Jak wspomniał przedmówca, przy nowych modelach aktualnie nie ma takiej możliwości.
Napisano 15 września 2015 - 20:22
Ten wątek ma tytuł :
iPhone 6s, 6s Plus - pierwsze wrażenia
a nie jest to giełda.
Wątek posprzątałem. Każde następne ogłoszenie o chęci kupna czy sprzedaży będzie nagradzane pk. karnymi a nawet czasowym banem.
Od w/w ogłoszeń macie specjalne działy: "Kupię..." "Sprzedam..."
Napisano 15 września 2015 - 21:05
Również mam takie pytanie. Czy za zamówiony telefon trzeba od razu zapłacić, czy można zapłacić przy odbiorze w sklepie w Niemczech bądź UK?
Napisano 15 września 2015 - 21:15
O zakupach nowego iPhone 6s zachęcam do dyskusji tu: http://myapple.pl/fo...phone-6s-plus/
Ten wątek zostawcie na pierwsze opinie, wrażenia z samego urządzenia. Nie piszemy tu o zakupach, zamówieniach i innych duperelach, bo robi się mega śmietnik.
iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
Napisano 15 września 2015 - 22:08
Ja w sobotę popołudniu na luzie zrobiłem preorder w Berlinie na 6s silver.
I mam powiedzenie na mailu.
Kazali mi się zalogować do konta apple id. Nie musiałem płacić ani złotówki. I niby telefon czeka na mnie w piątek, 25.09.
Sam nie wiem co o tym myśleć.
Zadzwonię jeszcze się upewnić.
Czy ktoś wie coś więcej? Czy jest jakiś wątek na forum?
Wszytko jest normalnie, w czym masz problem ? Zamówiłeś i jedziesz ... A to, czy będzie na 100% czekał na Ciebie, dowiesz się jak pojedziesz, bo różnie bywa
Napisano 16 września 2015 - 20:05
Nie wiem czy widzieliście, ale mi już np. pobrało kasę z konta przez paypal i mam zamówienie przygotowywane do wysyłki ip 6s 64 sg
Napisano 16 września 2015 - 21:49
Mi też pobrało kasę z konta. Jaki masz czas dostawy? Mi pokazuje między 8 a 14 października. Zamawiałem 12 września w AOS Niemieckim.
iPhone 6s 64gb srebrny
Napisano 16 września 2015 - 21:52
A mnie dzisiaj "olśniło", że przed zamówieniem 6s z innego kraju trzeba się 3 razy zastanowić:
1. Kasa.
2. Najważniejsze: roczna gwarancja. W Polsce ustawa chroni kupujących wg której masz 2 lata (a nie rok) z tytułu niezgodności towaru z umową. I chyba kwestia gwarancji przemawia do mnie za tym, że najlepiej poczekać na oficjalną dystrybucję.
Napisano 16 września 2015 - 22:01
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 17 września 2015 - 07:26
Mi też pobrało kasę z konta. Jaki masz czas dostawy? Mi pokazuje między 8 a 14 października. Zamawiałem 12 września w AOS Niemieckim.
iPhone 6s 64gb srebrny
U mnie nadal 25/9, też pobrało pieniądze już z karty. Na macrumors pisali, że zdarzają się przesunięcia czasu zamówienia, ale myślałem, że chodzi tylko o iP 6s+.
Napisano 17 września 2015 - 08:29
A mnie dzisiaj "olśniło", że przed zamówieniem 6s z innego kraju trzeba się 3 razy zastanowić:
1. Kasa.
2. Najważniejsze: roczna gwarancja. W Polsce ustawa chroni kupujących wg której masz 2 lata (a nie rok) z tytułu niezgodności towaru z umową. I chyba kwestia gwarancji przemawia do mnie za tym, że najlepiej poczekać na oficjalną dystrybucję.
Zastanów się jeszcze raz a później sprawdź co to jest rękojmia a gwarancja.
Napisano 17 września 2015 - 08:43
Zastanów się jeszcze raz a później sprawdź co to jest rękojmia a gwarancja.
Gwarancja może zawierać mniej korzystne postanowienia dla kupującego niż rękojmia, gdyż gwarant (importer, dystrybutor, producent lub sprzedawca towaru) samodzielnie określa swoje obowiązki i uprawnienia kupującego w razie niezgodności towaru z zapewnieniem co do jakości rzeczy sprzedanej wyrażonym w oświadczeniu gwarancyjnym.
Rękojmia – ustawowa, obligatoryjna odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne rzeczy sprzedanej. Stosowana przy umowie sprzedaży, ma również odpowiednie zastosowanie do innych stosunków prawnych.
Okres rękojmi za wady fizyczne artykułów wynosi 2 lata.
Napisano 17 września 2015 - 09:38
A mnie dzisiaj "olśniło", że przed zamówieniem 6s z innego kraju trzeba się 3 razy zastanowić:
1. Kasa.
2. Najważniejsze: roczna gwarancja. W Polsce ustawa chroni kupujących wg której masz 2 lata (a nie rok) z tytułu niezgodności towaru z umową. I chyba kwestia gwarancji przemawia do mnie za tym, że najlepiej poczekać na oficjalną dystrybucję.
Masz rację.
W sumie znalazłem najtańszą ofertę w Polsce z FV VAT 23% za 3940 zł brutto za wersję 64 GB.
Wychodzi taniej niż jak bym jechał do Berlina i kupił go w preorderze - bo wówczas nie otrzymam faktury VAT więc telefon będzie droższy o VAT.
Poczekam na polską premierę i pójdę jak człowiek do któregoś pobliskiego sklepu i go kupię od ręki
Pomyślę też czy wolę mieć 2 letnią rękojmię i nie brać na firmę, czy wziąć na firmę i odliczyć VAT + dochodowy kosztem gwarancji.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych