Na moim 6s+ ios 9.2 zero przycinek. Wszystko ładnie,płynnie...jak na moje oko oczywiscie
Ekran jak mowilem wczesniej elegancko podświetlony, śnieżna biel ekranu
Trafil mi się dobry egzemplarz z t-mobile
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 12 grudnia 2015 - 21:35
Na moim 6s+ ios 9.2 zero przycinek. Wszystko ładnie,płynnie...jak na moje oko oczywiscie
Ekran jak mowilem wczesniej elegancko podświetlony, śnieżna biel ekranu
Trafil mi się dobry egzemplarz z t-mobile
Napisano 13 grudnia 2015 - 11:30
power i home przez ileś tam sekund.
Pomogło, dzięki
Napisano 14 grudnia 2015 - 19:55
Byłem dzisiaj w Saturnie i porównałem sobie mojego 6s'a z wystawowymi i jeśli chodzi o biel to jest bardzo duża różnica widoczna gołym okiem. Dodatkowo, nie wiem czy to kwestia właśnie balansu bieli, ale wystawowe wydawały się na max. podświetleniu jaśniejsze od mojego.
Tak więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko oddać go na gwarancję. Orientuje się ktoś ile mniej więcej trwa rozpatrywanie i ew. wymiana telefonu w Cortlandzie/iSpocie/iMad (gdziekolwiek w Warszawie) i gdzie lepiej oddać, żeby było szybciej?
Edit:
I jeszcze mam jedno pytanie - rozumiem, że _Artek_ wymienia telefony w ramach tego 14-to dniowego okresu na odstąpienie od umowy. Czy ktoś już reklamował zażółcony wyświetlacz i może się pochwalić wynikiem takiej reklamacji?
Użytkownik laryzbyszko edytował ten post 14 grudnia 2015 - 20:55
Napisano 14 grudnia 2015 - 20:08
Po kilku tygodniach używania iP 6s ponownie home button zaczął podwójnie klikać. Ta wada już się ciągnie od iPhone 5s. Czy rzeczywiście każdy Tid ma takie problemy? Jak jest u Was. Podkreślam, że są momenty gdzie home działa ok. Tylko co jakiś czas mam odczucie, że jak lekko dociskam to coś pyka. Jest to bardzo irytujące. Ponoć jest jakiś sposób na naprawę tego.
iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
Napisano 14 grudnia 2015 - 20:15
Na moim 6s+ ios 9.2 zero przycinek. Wszystko ładnie,płynnie...jak na moje oko oczywiscie
Ekran jak mowilem wczesniej elegancko podświetlony, śnieżna biel ekranu
Trafil mi się dobry egzemplarz z t-mobile
A mógłbyś sprawdzić na jaką literę zaczyna się numer seryjny Twojego iPka?
Napisano 14 grudnia 2015 - 21:53
Jak jest u Was.
Mam dokładnie tak samo w iP6, raz na jakiś czas wyczuwalny jest pykający/skrzypiący "dwuklik", bardzo mnie to irytuje.
iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV
Napisano 14 grudnia 2015 - 21:56
No właśnie i najlepsze jest to, że miałem już sporo telefonów z TiD zaczynając od iPhone 5s różne kolory tak samo iPhone 6 i teraz 6s i w każdym to występowało. Żona posiada srebrną "6" i też co jakiś czas jest wyczuwalny dwuklik, choć jej to nie przeszkadza.
iPhone 15 Pro 256GB
Lenovo LOQ
Napisano 15 grudnia 2015 - 08:56
Byłem dzisiaj w Saturnie i porównałem sobie mojego 6s'a z wystawowymi i jeśli chodzi o biel to jest bardzo duża różnica widoczna gołym okiem. Dodatkowo, nie wiem czy to kwestia właśnie balansu bieli, ale wystawowe wydawały się na max. podświetleniu jaśniejsze od mojego.
Tak więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko oddać go na gwarancję. Orientuje się ktoś ile mniej więcej trwa rozpatrywanie i ew. wymiana telefonu w Cortlandzie/iSpocie/iMad (gdziekolwiek w Warszawie) i gdzie lepiej oddać, żeby było szybciej?
Edit:
I jeszcze mam jedno pytanie - rozumiem, że _Artek_ wymienia telefony w ramach tego 14-to dniowego okresu na odstąpienie od umowy. Czy ktoś już reklamował zażółcony wyświetlacz i może się pochwalić wynikiem takiej reklamacji?
witaj w "klubie" tak na marginesie wczoraj zareklamowałem mój 8 egzemplarz iPhonea i to już naprawdę zapewne nie bawi ani mnie ani kurierów ani ludzi obsługujących infolinie Apple(wczoraj obsługiwał mnie ten sam Pan co tydzień temu) wcześniej żeby stwierdzić wadę polegałem tylko i wyłącznie na własnym wzroku od jakiś 4 wymian przed zgłoszeniem zawsze porównuje go z innym iPhone'm tak żeby być pewnym że to nie ja się czepiam tylko wada faktycznie występuje, ale wracając do twojego pytania tak ja wymieniam w ramach 14 dni w Apple Onlime Store jak wygląda wymiana w APR-ach wszystko zależy od wzroku człowieka który podejmuje decyzje czy Ci go wymieni czy nie ja byłem bodajże z szóstym moim wymienianym iPhonem u APR-a i pracownik powiedział że nie widzi wady kiedy ja widziałem ją dość wyraźnie moi znajomi też jej nie widzieli do momentu kiedy nie zgasiłem światła w pokoju i nie pokazałem im różnicy pomiędzy moją "starą" 6 odziedziczoną po mnie przez koleżankę a moim nowym 6s z żółtą tintą
Użytkownik _Artek_ edytował ten post 15 grudnia 2015 - 09:01
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
Napisano 15 grudnia 2015 - 11:22
Nie rozumiem czemu uważasz to za wadę? Może to śnieżnobiałe, oczojebne wyświetlacze są wadliwe.
Napisano 15 grudnia 2015 - 12:04
witaj w "klubie" tak na marginesie wczoraj zareklamowałem mój 8 egzemplarz iPhonea i to już naprawdę zapewne nie bawi ani mnie ani kurierów ani ludzi obsługujących infolinie Apple
Może gdzieś uda się dostać demo wystawowe. Na 100% telefon będzie miał piękny, śnieżnobiały ekran.
Dziwnym trafem wszystkie wystawowe iPhone'y, czy to w Apple Store, czy u innego dystrybutora, jeśli tylko są to prawdziwe demka (konkreta seria), mają idealną biel i saturację.
Użytkownik benedetti edytował ten post 15 grudnia 2015 - 12:04
Napisano 15 grudnia 2015 - 13:38
@_Artek_, idziesz na rekord?
Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11
Napisano 15 grudnia 2015 - 16:06
@_Artek_, idziesz na rekord?
Nawet nie wiesz jak bym chciał zamówić/ wyjść ze sklepu z dobrym i już nie wymieniać ....... ale jak się przez rok miało takiego z "oczojebną" wręcz bielą to to naprawdę widać....... i to naprawdę denerwuje....... bardziej niż trzeszczący głośnik "gorszy" procesor czy luzy w przyciskach.........
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
Napisano 15 grudnia 2015 - 16:13
Ty już nie znajdziesz dobrego. Założę się. Wszystkie będą żółte albo będzie się coś telepać albo będzie porysowany.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 15 grudnia 2015 - 16:26
Może gdzieś uda się dostać demo wystawowe. Na 100% telefon będzie miał piękny, śnieżnobiały ekran.
Dziwnym trafem wszystkie wystawowe iPhone'y, czy to w Apple Store, czy u innego dystrybutora, jeśli tylko są to prawdziwe demka (konkreta seria), mają idealną biel i saturację.
boje się że wszystkie wystawowe mają tylko 16 GB ale mogę się mylić
Ty już nie znajdziesz dobrego. Założę się. Wszystkie będą żółte albo będzie się coś telepać albo będzie porysowany.
niech się telepie co chce niech głośnik nawet trzeszczy tylko niech ekran będzie dobry...... please:D
Nie rozumiem czemu uważasz to za wadę? Może to śnieżnobiałe, oczojebne wyświetlacze są wadliwe.
nie na znaczenia czy jest to wada czy cecha jeśli te stojące na wystawach sklepów i u APRów są wadliwe to ja chce taki "wadliwy"......
Macbook Pro 15" Mid 2018 iPhone 16 Pro AirPods MAX
Napisano 15 grudnia 2015 - 17:06
A może to nie te biedne wyświetlacze są "wadliwe" tylko Ty masz wadliwy wzrok skoro to Ci aż tak bardzo przeszkadza? Może zamiast w nieskończoność wymieniać sprawne telefony wystarczyłoby raz udać się do okulisty? I nie mówię tego złośliwie.
Napisano 15 grudnia 2015 - 19:17
Kolego, gdyby te telefony były sprawne, to Apple by je na pewno nie wymieniło....skoro wymieniło, to tym samym potwierdziło zaistniałe wady. Chyba każdy ma prawo do bezusterkowego egzemplarza tak???. Odsyłanie do okulisty......chyba fora pomyliłeś.
Napisano 15 grudnia 2015 - 19:23
Wymieniają mu, bo zamawia z AOS, wtedy ma 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. W sklepie nikt by nie wymienił 8 razy telefonu, bo koledze nie pasuje odcień bieli w iP6S, który jest inny niż ten w iP6.Kolego, gdyby te telefony były sprawne, to Apple by je na pewno nie wymieniło....skoro wymieniło, to tym samym potwierdziło zaistniałe wady. Chyba każdy ma prawo do bezusterkowego egzemplarza tak???. Odsyłanie do okulisty......chyba fora pomyliłeś.
Napisano 15 grudnia 2015 - 19:40
Skąd te "naciągnął" 30000?, zatrzymał te telefony, czy zwrócił do Apple ??
Napisano 15 grudnia 2015 - 19:46
iphone 4 mial niebieski, iphone 5s mniej niebieski. 6 ma bardziej cieply.To nie jest zolty kolor.
Napisano 15 grudnia 2015 - 19:52
Jasne, że nie zatrzymał, ale Apple ich nie zapakuje i nie sprzeda, skoro są "wadliwe". A to generuje kolejne koszty związane ze sprawdzeniem, wymianą obudowy, baterii, transport. A tak mogły trafić do 8 klientów, którzy na 99% by ich nie wymienili.Skąd te "naciągnął" 30000?, zatrzymał te telefony, czy zwrócił do Apple ??
Użytkownik dawid595 edytował ten post 15 grudnia 2015 - 19:56
Napisano 15 grudnia 2015 - 20:36
A mógłbyś sprawdzić na jaką literę zaczyna się numer seryjny Twojego iPka?
na literę ''C''. A to ma znaczenie jakieś?
Napisano 15 grudnia 2015 - 21:58
Napisano 15 grudnia 2015 - 22:36
Napisano 15 grudnia 2015 - 22:41
A co nienormalnego widzisz w klikaniu przycisku?Czy klikajacy przycisk Home Button w 6s to normalne?
Napisano 15 grudnia 2015 - 22:46
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych