Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

iPhone 6s, 6s Plus - pierwsze wrażenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1758 odpowiedzi w tym temacie

#1201 lucas144

lucas144
  • 182 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 grudnia 2015 - 21:35

Na moim 6s+ ios 9.2  zero przycinek. Wszystko ładnie,płynnie...jak na moje oko oczywiscie :) 

Ekran jak mowilem wczesniej elegancko podświetlony, śnieżna biel ekranu :) 

Trafil mi się dobry egzemplarz z t-mobile :) 

 


  •  Macbook Air 13 
  •  iPhone Xs Max - Gold 
  •  iPad Mini 3
  •  Apple Watch Series 3 - SS

#1202 riczardo

riczardo
  • 169 postów

Napisano 13 grudnia 2015 - 11:30

power i home przez ileś tam sekund. 

Pomogło, dzięki :)



#1203 laryzbyszko

laryzbyszko
  • 70 postów

Napisano 14 grudnia 2015 - 19:55

Byłem dzisiaj w Saturnie i porównałem sobie mojego 6s'a z wystawowymi i jeśli chodzi o biel to jest bardzo duża różnica widoczna gołym okiem. Dodatkowo, nie wiem czy to kwestia właśnie balansu bieli, ale wystawowe wydawały się na max. podświetleniu jaśniejsze od mojego.

Tak więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko oddać go na gwarancję. Orientuje się ktoś ile mniej więcej trwa rozpatrywanie i ew. wymiana telefonu w Cortlandzie/iSpocie/iMad (gdziekolwiek w Warszawie) i gdzie lepiej oddać, żeby było szybciej?

 

Edit:

I jeszcze mam jedno pytanie - rozumiem, że _Artek_ wymienia telefony w ramach tego 14-to dniowego okresu na odstąpienie od umowy. Czy ktoś już reklamował zażółcony wyświetlacz i może się pochwalić wynikiem takiej reklamacji?


Użytkownik laryzbyszko edytował ten post 14 grudnia 2015 - 20:55


#1204 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 14 grudnia 2015 - 20:08

Po kilku tygodniach używania iP 6s ponownie home button zaczął podwójnie klikać. Ta wada już się ciągnie od iPhone 5s. Czy rzeczywiście każdy Tid ma takie problemy? Jak jest u Was. Podkreślam, że są momenty gdzie home działa ok. Tylko co jakiś czas mam odczucie, że jak lekko dociskam to coś pyka. Jest to bardzo irytujące. Ponoć jest jakiś sposób na naprawę tego. 


iPhone 15 Pro 256GB

Lenovo LOQ


#1205 laryzbyszko

laryzbyszko
  • 70 postów

Napisano 14 grudnia 2015 - 20:15

Na moim 6s+ ios 9.2  zero przycinek. Wszystko ładnie,płynnie...jak na moje oko oczywiscie :)

Ekran jak mowilem wczesniej elegancko podświetlony, śnieżna biel ekranu :)

Trafil mi się dobry egzemplarz z t-mobile :)

A mógłbyś sprawdzić na jaką literę zaczyna się numer seryjny Twojego iPka?



#1206 inuictus

inuictus
  • 1 023 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 grudnia 2015 - 21:53

Jak jest u Was.

 

Mam dokładnie tak samo w iP6, raz na jakiś czas wyczuwalny jest pykający/skrzypiący "dwuklik", bardzo mnie to irytuje.  


iPhone 12 Pro, MacBook Pro, iPad Air, Apple Watch, AirPods, AppleTV


#1207 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 14 grudnia 2015 - 21:56

No właśnie i najlepsze jest to, że miałem już sporo telefonów z TiD zaczynając od iPhone 5s różne kolory tak samo iPhone 6 i teraz 6s i w każdym to występowało. Żona posiada srebrną "6" i też co jakiś czas jest wyczuwalny dwuklik, choć jej to nie przeszkadza. 


iPhone 15 Pro 256GB

Lenovo LOQ


#1208 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 15 grudnia 2015 - 08:56

Byłem dzisiaj w Saturnie i porównałem sobie mojego 6s'a z wystawowymi i jeśli chodzi o biel to jest bardzo duża różnica widoczna gołym okiem. Dodatkowo, nie wiem czy to kwestia właśnie balansu bieli, ale wystawowe wydawały się na max. podświetleniu jaśniejsze od mojego.

Tak więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko oddać go na gwarancję. Orientuje się ktoś ile mniej więcej trwa rozpatrywanie i ew. wymiana telefonu w Cortlandzie/iSpocie/iMad (gdziekolwiek w Warszawie) i gdzie lepiej oddać, żeby było szybciej?

 

Edit:

I jeszcze mam jedno pytanie - rozumiem, że _Artek_ wymienia telefony w ramach tego 14-to dniowego okresu na odstąpienie od umowy. Czy ktoś już reklamował zażółcony wyświetlacz i może się pochwalić wynikiem takiej reklamacji?

witaj w "klubie" tak na marginesie wczoraj zareklamowałem mój 8 egzemplarz iPhonea i to już naprawdę zapewne nie bawi ani mnie ani kurierów ani ludzi obsługujących infolinie Apple(wczoraj obsługiwał mnie ten sam Pan co tydzień temu) wcześniej żeby stwierdzić wadę polegałem tylko i wyłącznie na własnym wzroku od jakiś 4 wymian przed zgłoszeniem zawsze porównuje go z innym iPhone'm tak żeby być pewnym że to nie ja się czepiam tylko wada faktycznie występuje, ale wracając do twojego pytania tak ja wymieniam w ramach 14 dni w Apple Onlime Store  jak wygląda  wymiana w APR-ach wszystko zależy od wzroku człowieka który podejmuje decyzje czy Ci go wymieni czy nie ja byłem bodajże z szóstym moim wymienianym iPhonem u APR-a i pracownik powiedział że nie widzi wady kiedy ja widziałem ją dość wyraźnie moi znajomi też jej nie widzieli do momentu kiedy nie zgasiłem światła w pokoju i nie pokazałem im różnicy pomiędzy moją "starą" 6 odziedziczoną po mnie przez koleżankę a moim nowym 6s z żółtą tintą :D


Użytkownik _Artek_ edytował ten post 15 grudnia 2015 - 09:01

 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 16 Pro   AirPods MAX


#1209 m@ro

m@ro
  • 61 postów

Napisano 15 grudnia 2015 - 11:22

Nie rozumiem czemu uważasz to za wadę? Może to śnieżnobiałe, oczojebne wyświetlacze są wadliwe.



#1210 benedetti

benedetti
  • 459 postów

Napisano 15 grudnia 2015 - 12:04

witaj w "klubie" tak na marginesie wczoraj zareklamowałem mój 8 egzemplarz iPhonea i to już naprawdę zapewne nie bawi ani mnie ani kurierów ani ludzi obsługujących infolinie Apple

 

Może gdzieś uda się dostać demo wystawowe. Na 100% telefon będzie miał piękny, śnieżnobiały ekran.

Dziwnym trafem wszystkie wystawowe iPhone'y, czy to w Apple Store, czy u innego dystrybutora, jeśli tylko są to prawdziwe demka (konkreta seria), mają idealną biel i saturację.


Użytkownik benedetti edytował ten post 15 grudnia 2015 - 12:04


#1211 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 grudnia 2015 - 13:38

@_Artek_, idziesz na rekord?


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#1212 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 15 grudnia 2015 - 16:06

@_Artek_, idziesz na rekord?

Nawet nie wiesz jak bym chciał zamówić/ wyjść ze sklepu z dobrym i już nie wymieniać ....... ale  jak się przez rok miało takiego z "oczojebną" wręcz bielą to to naprawdę widać....... i to naprawdę denerwuje....... bardziej niż trzeszczący głośnik "gorszy" procesor czy luzy w  przyciskach.........  


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 16 Pro   AirPods MAX


#1213 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 grudnia 2015 - 16:13

Ty już nie znajdziesz dobrego. Założę się. Wszystkie będą żółte albo będzie się coś telepać albo będzie porysowany.


  • makemymind lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#1214 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 15 grudnia 2015 - 16:26

Może gdzieś uda się dostać demo wystawowe. Na 100% telefon będzie miał piękny, śnieżnobiały ekran.

Dziwnym trafem wszystkie wystawowe iPhone'y, czy to w Apple Store, czy u innego dystrybutora, jeśli tylko są to prawdziwe demka (konkreta seria), mają idealną biel i saturację.

boje się że wszystkie wystawowe mają tylko 16 GB ale mogę się mylić


Ty już nie znajdziesz dobrego. Założę się. Wszystkie będą żółte albo będzie się coś telepać albo będzie porysowany.

niech się telepie co chce niech głośnik nawet trzeszczy tylko niech ekran będzie dobry...... please:D 


Nie rozumiem czemu uważasz to za wadę? Może to śnieżnobiałe, oczojebne wyświetlacze są wadliwe.

nie na znaczenia czy jest to wada czy cecha jeśli te stojące na wystawach sklepów i u APRów są wadliwe to ja chce taki "wadliwy"......


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 16 Pro   AirPods MAX


#1215 m@ro

m@ro
  • 61 postów

Napisano 15 grudnia 2015 - 17:06

A może to nie te biedne wyświetlacze są "wadliwe" tylko Ty masz wadliwy wzrok skoro to Ci aż tak bardzo przeszkadza? Może zamiast w nieskończoność wymieniać sprawne telefony wystarczyłoby raz udać się do okulisty? I nie mówię tego złośliwie.


  • makemymind i maciek5s lubią to

#1216 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 15 grudnia 2015 - 19:17

Kolego, gdyby te telefony były sprawne, to Apple by je na pewno nie wymieniło....skoro wymieniło, to tym samym potwierdziło zaistniałe wady. Chyba każdy ma prawo do bezusterkowego egzemplarza tak???. Odsyłanie do okulisty......chyba fora pomyliłeś.



#1217 dawid595

dawid595
  • 493 postów

Napisano 15 grudnia 2015 - 19:23

Kolego, gdyby te telefony były sprawne, to Apple by je na pewno nie wymieniło....skoro wymieniło, to tym samym potwierdziło zaistniałe wady. Chyba każdy ma prawo do bezusterkowego egzemplarza tak???. Odsyłanie do okulisty......chyba fora pomyliłeś.

Wymieniają mu, bo zamawia z AOS, wtedy ma 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. W sklepie nikt by nie wymienił 8 razy telefonu, bo koledze nie pasuje odcień bieli w iP6S, który jest inny niż ten w iP6.

Swoją drogą naciągnął już Apple na prawie 30 000 zł...
  • makemymind lubi to
 MacBook 12",  iPad Pro 11”,  iPhone Xs Max

#1218 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 15 grudnia 2015 - 19:40

Skąd te "naciągnął" 30000?, zatrzymał te telefony, czy zwrócił do Apple ??



#1219 meduza88

meduza88
  • 304 postów
  • Płeć:

Napisano 15 grudnia 2015 - 19:46

iphone 4 mial niebieski, iphone 5s mniej niebieski. 6 ma bardziej cieply.To nie jest zolty kolor.



#1220 dawid595

dawid595
  • 493 postów

Napisano 15 grudnia 2015 - 19:52

Skąd te "naciągnął" 30000?, zatrzymał te telefony, czy zwrócił do Apple ??

Jasne, że nie zatrzymał, ale Apple ich nie zapakuje i nie sprzeda, skoro są "wadliwe". A to generuje kolejne koszty związane ze sprawdzeniem, wymianą obudowy, baterii, transport. A tak mogły trafić do 8 klientów, którzy na 99% by ich nie wymienili.

Już wiemy komu dziękować za przyszłoroczną podwyżkę cen iPhone'ów. ;)

Użytkownik dawid595 edytował ten post 15 grudnia 2015 - 19:56

  • makemymind lubi to
 MacBook 12",  iPad Pro 11”,  iPhone Xs Max

#1221 lucas144

lucas144
  • 182 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 grudnia 2015 - 20:36

A mógłbyś sprawdzić na jaką literę zaczyna się numer seryjny Twojego iPka?

 

na literę ''C''. A to ma znaczenie jakieś? :) 


  •  Macbook Air 13 
  •  iPhone Xs Max - Gold 
  •  iPad Mini 3
  •  Apple Watch Series 3 - SS

#1222 myszor81

myszor81
  • 87 postów
  • Skądkoszalin

Napisano 15 grudnia 2015 - 21:58

Czy klikajacy przycisk Home Button w 6s to normalne?

#1223 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 15 grudnia 2015 - 22:36

Nie.

#1224 dawid595

dawid595
  • 493 postów

Napisano 15 grudnia 2015 - 22:41

Czy klikajacy przycisk Home Button w 6s to normalne?

A co nienormalnego widzisz w klikaniu przycisku?
  • makemymind lubi to
 MacBook 12",  iPad Pro 11”,  iPhone Xs Max

#1225 myszor81

myszor81
  • 87 postów
  • Skądkoszalin

Napisano 15 grudnia 2015 - 22:46

Wlasnie pytam czy inni użytkownicy maja ten sam efekt,wkurza mnie to
  • dtox lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych