Po wyłączeniu biblioteki pisze, że po 30 dniach. Też mam w sumie podobną sytuację w sumie już drugi raz. Poprzednim razem załatwiłem to przez infolinię Apple, zresetowali mi bibliotekę na serwerze i nie musiałem czekać 30 dni, ale sam proces był strasznie upierdliwy i nie polecam. Nie było to niestety tak, że dzwonię, proszę o reset i załatwione, tylko musiałem dokładnie to opisywać, odbierać telefony co kilka dni i tłumaczyć, że dalej nie działa, opisywać sytuację różnym konsultantom, którzy oczywiście zawsze na początku myślą, że użytkownik coś źle robi i tłumaczą różne sposoby, które niestety nie działają. Zajęło to chyba ze 2 tygodnie i w końcu mi zresetowali i wszystko działało ok. Teraz też wolę już czekać te 30 dni, plus ze 2 dodatkowe na wszelki wypadek.
plnt możesz napisać, czy od razu po 30 dniach włączyłeś bibliotekę, czy czekałeś dłużej?